Toch worden ze echt wel geborenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja weinig kleine jongetjes in dit topic, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:52 schreef Kyara het volgende:
Meisjesbroeken maat 110, 122, 128 en 134 (vooral veel 128)Ik zou graag de 128 van je overnemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je een dm gestuurd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:09 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik zou graag de 128 van je overnemen!
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:52 schreef Kyara het volgende:
Meisjesbroeken maat 110, 122, 128 en 134 (vooral veel 128)Ik wil de 134 wel 😊SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
@CaVaBien had het een tijdje geleden in de aanbieding:quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:04 schreef Komkommerschijfje het volgende:
En is er ook iemand die de Zoef Zoef Avonturenjungle van Vtech heeft en wil verkopen? Onze gastouder heeft van die beestjes en mijn dochter speelt echt vooral daar mee als ze daar is.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:04 schreef CaVaBien het volgende:
Heeft iemand hier interesse in de avonturenjungle zoef zoef dieren van VTech?
De doos is ongeopend en er is dus nooit mee gespeeld.
De nieuwprijs was/ is rond de 50 euro. Mag weg voor 30 euro.
Ook heb ik nog een witte klamboe te koop van Jollein samen met de witte piekstok. Mag ook samen weg voor 30 euro.
Aah helaas, het is inmiddels al verkocht via marktplaats.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:30 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Thanks!
@:CaVaBien: heb je de Avonturenjungle nog?
Jammer! Dan kijken we even verder.quote:Op zondag 5 juni 2022 01:27 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Aah helaas, het is inmiddels al verkocht via marktplaats.
Basisdoos heb ik sowieso voor je, want dubbel. Boekjes waarschijnlijk ook wel. Ga ik voor je uitzoeken!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:15 schreef eponine het volgende:
Heeft iemand toevallig een Mini Loco basisdoos en wat boekjes vanaf 4 jaar/groep 1 liggen die voor een leuk prijsje weg mogen?
Voor boekjes kan je ook naar de bieb, eventueel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:23 schreef eponine het volgende:
Heel graag, bedankt ladies! Van de week voor de peuter van ruim 3,5 eens Bambino Loco met wat 3-5 jaar boekjes gekocht maar dat had ie binnen een uur wel gezien met de mededeling “dit is wel heel makkelijk mama”
Bij onze bieb kun je zelfs sets (doos met boekje) lenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Voor boekjes kan je ook naar de bieb, eventueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Jouw woonplaats kan ik qua ophalen nog een stuk makkelijker combineren! Wil je het Max vragen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:21 schreef Quoi het volgende:
Wij hebben een kleine versie daarvan die weg mag (van mij dan, ik zal het eens bespreekbaar maken bij Max).
Will doquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:18 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Jouw woonplaats kan ik qua ophalen nog een stuk makkelijker combineren! Wil je het Max vragen?
Oeh, zeker interesse! Als je wat foto’s hebt, dan kan ik met man overleggen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:01 schreef MaJo het volgende:
Iemand interesse in wasbare luiers, @:Bami misschien? Wij hebben allemaal wasbare luiers van Happy Flute maar uiteindelijk zijn deze nooit gebruikt
Het gaat om:
- 8 pocketluiers van Happy Flute
- 8 bamboe inleggers van HappyBear
- rol van 100 inlegvellen van HappyBear
- 1 grote wetbag van Happy Flute
Mag weg voor 50 euro. Bij interesse maak ik wat foto's
Heb ook nog wat Totsbots liggen, die heb ik gratis gekregen via Fok dus die mogen dan gratis mee
Ok, dan maak ik later vandaag wat foto'squote:Op woensdag 22 juni 2022 10:15 schreef Bami het volgende:
[..]
Oeh, zeker interesse! Als je wat foto’s hebt, dan kan ik met man overleggen.
We willen alles wel.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:58 schreef MaJo het volgende:
@:Bami
Ok, de luiers. Let niet op de vlekken op de achtergrond. Het is een gewassen matrashoes maar sommige snot/kwijl/kotsplekken krijg je er niet uit
Het zijn 2 soorten pocketluiers van Happy Flute:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wetbag (die echt ENORM is)
[ afbeelding ]
Babmboe inleggers en inlegvellen:
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar:
[ afbeelding ]
Ik vond ook nog 8 andere inleggers, volgens mij van katoen. Geen idee meer waar ik dat heb besteld, er staat geen merk op. Ik weet nog wel dat ik naast de bamboe inleggers toen anderen heb besteld maar geen idee meer waar. Dus die mogen mee met de rest.
[ afbeelding ]
Totaal voor al het bovenstaande 50 euro + verzendkosten (of afhalen in Utrecht deze week of volgende week Utrechtse Heuvelrug).
De totbots die mogen dus tegen alleen verzendkosten weg, het zijn 5 wasbare luiers en 4 overbroekjes. In de luier zit een inlegger die je vast kunt maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast vond ik nog een Little Lamb overbroekje, maat 1. Die is een paar keer gebruikt (werkt perfect over een spuitluier!) Die mag weg voor 5 euro plus verzendkosten.
[ afbeelding ]
Ik hoor het graag bij interesse!
Is goed, ik hou het apart voor jequote:Op zondag 26 juni 2022 13:31 schreef Bami het volgende:
[..]
We willen alles wel.![]()
![]()
Nu zijn we nog op vakantie, maar als jullie na de verhuizing een beetje gesetteld zijn dan kom ik het graag een keer ophalen!
Ik heb een Yepp mini te koop, met adapter en windscherm, op te halen in Voorburg of Zoetermeer voor ¤30. Ik heb een blauwe met sleutel van het slot, en een mintgroene zonder sleutel (die kan dus niet op slot) maar met Nijntje slaaprol (het foam van het ‘handvat’ waar de slaaprol overheen zit is gescheurd, maar met de slaaprol is daar dus niets van te zien/merken). Eventueel ook nog een extra adapter erbij voor ¤10 zodat je het stoeltje makkelijk tussen twee fietsen kunt wisselen.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:06 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Is er iemand die een voorzitje voor een moederfiets te koop aanbiedt? Ik heb een Cortina Roots, maar volgens mij zijn de meeste stoeltjes wel geschikt voor de meeste moederfietsen?
Hmm, ik heb wel interesse. Ik woon niet in de buurt, maar ik werk in Rotterdam. Even via PB kijken wat er mogelijk is?quote:Op zondag 26 juni 2022 22:13 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb een Yepp mini te koop, met adapter en windscherm, op te halen in Voorburg of Zoetermeer voor ¤30. Ik heb een blauwe met sleutel van het slot, en een mintgroene zonder sleutel (die kan dus niet op slot) maar met Nijntje slaaprol (het foam van het ‘handvat’ waar de slaaprol overheen zit is gescheurd, maar met de slaaprol is daar dus niets van te zien/merken). Eventueel ook nog een extra adapter erbij voor ¤10 zodat je het stoeltje makkelijk tussen twee fietsen kunt wisselen.
Mocht iemand anders interesse hebben in een van beide stoeltjes dan hoor ik het ook graag! Ik ben nog te lui om ze op marktplaats te zetten.
ik geloof dat teva's sowieso groot vallen ( ik heb ze niet voor je trouwens 😛)quote:Op maandag 4 juli 2022 12:06 schreef Gogo83 het volgende:
Heeft er iemand nog sandalen (Teva of vergelijkbaar) voor een jongen in maat 28 (27 indien het erg groot valt)?
Voor de geïnteresseerden nu ook in de aanbieding voor ¤ 12,- bij de Trekpleisterquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:43 schreef eponine het volgende:
Ik vind bij het opruimen een gloednieuwe Nijntje verstoppertje spelen (https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www). Aangezien we ook de Woezel-versie hebben mag Nijntje de deur uit voor ¤10 (excl. verzenden). Bij interesse kan ik foto’s maken.
Ik heb twee paar sandalen nieuw in doos, maat 27 en 28. Geen teva’s, maar bobbi shoes. Waren in de aanbieding gekocht, maar de voeten kregen opeens een mega groeispurt, dus geen idee hoe ze vallen. Nieuwprijs is ¤20 per paar, ik had iets van ¤60 voor vier paar sandalen betaald dacht ik. App me even als je interesse hebt, dan maak ik foto’s voor je.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:06 schreef Gogo83 het volgende:
Heeft er iemand nog sandalen (Teva of vergelijkbaar) voor een jongen in maat 28 (27 indien het erg groot valt)?
Dankjewel, maar ik ben inmiddels voorzien!quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:46 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb twee paar sandalen nieuw in doos, maat 27 en 28. Geen teva’s, maar bobbi shoes. Waren in de aanbieding gekocht, maar de voeten kregen opeens een mega groeispurt, dus geen idee hoe ze vallen. Nieuwprijs is ¤20 per paar, ik had iets van ¤60 voor vier paar sandalen betaald dacht ik. App me even als je interesse hebt, dan maak ik foto’s voor je.
Jaaaa!quote:Op maandag 11 juli 2022 16:19 schreef Nanukerst het volgende:
Te koop: de seizoenslamp van De Noest(de normale versie, deze: https://www.denoestwinkel.nl/c-342944/silhouet-seizoenlamp/). Inclusief vier silhouetten (zomer, kerst, winter, en herfst) voor 20,- exclusief verzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |