Toch worden ze echt wel geborenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja weinig kleine jongetjes in dit topic, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:52 schreef Kyara het volgende:
Meisjesbroeken maat 110, 122, 128 en 134 (vooral veel 128)Ik zou graag de 128 van je overnemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je een dm gestuurd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:09 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik zou graag de 128 van je overnemen!
quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:52 schreef Kyara het volgende:
Meisjesbroeken maat 110, 122, 128 en 134 (vooral veel 128)Ik wil de 134 wel 😊SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
@CaVaBien had het een tijdje geleden in de aanbieding:quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:04 schreef Komkommerschijfje het volgende:
En is er ook iemand die de Zoef Zoef Avonturenjungle van Vtech heeft en wil verkopen? Onze gastouder heeft van die beestjes en mijn dochter speelt echt vooral daar mee als ze daar is.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:04 schreef CaVaBien het volgende:
Heeft iemand hier interesse in de avonturenjungle zoef zoef dieren van VTech?
De doos is ongeopend en er is dus nooit mee gespeeld.
De nieuwprijs was/ is rond de 50 euro. Mag weg voor 30 euro.
Ook heb ik nog een witte klamboe te koop van Jollein samen met de witte piekstok. Mag ook samen weg voor 30 euro.
Aah helaas, het is inmiddels al verkocht via marktplaats.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:30 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Thanks!
@:CaVaBien: heb je de Avonturenjungle nog?
Jammer! Dan kijken we even verder.quote:Op zondag 5 juni 2022 01:27 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Aah helaas, het is inmiddels al verkocht via marktplaats.
Basisdoos heb ik sowieso voor je, want dubbel. Boekjes waarschijnlijk ook wel. Ga ik voor je uitzoeken!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:15 schreef eponine het volgende:
Heeft iemand toevallig een Mini Loco basisdoos en wat boekjes vanaf 4 jaar/groep 1 liggen die voor een leuk prijsje weg mogen?
Voor boekjes kan je ook naar de bieb, eventueel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:23 schreef eponine het volgende:
Heel graag, bedankt ladies! Van de week voor de peuter van ruim 3,5 eens Bambino Loco met wat 3-5 jaar boekjes gekocht maar dat had ie binnen een uur wel gezien met de mededeling “dit is wel heel makkelijk mama”
Bij onze bieb kun je zelfs sets (doos met boekje) lenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Voor boekjes kan je ook naar de bieb, eventueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |