Als je het anders bekijkt zijn Walter en Jessie maar bijfiguren in de hele vete tussen Fring en Salamanca.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Neeee, is juist 200% nodig. Dat is dé aansluiting van BCS op BB wat mij betreft.
Maar dat ben ik
Dat laatste seizoen hoorde er wel echt bij, om de waanzin van walt nog wat verder uit te bouwen. Voor het geld hoefde hij het al lang niet meer te doen, het werd toen duidelijk dat ie gewoon een fataal ego spel aan het spelen was, nu fring verdwenen was kon hij zijn eigen imperium opzetten.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je het anders bekijkt zijn Walter en Jessie maar bijfiguren in de hele vete tussen Fring en Salamanca.
Daarom vond ik het laatste seizoen van BB ook zo raar. Toen Fring en Salamanca al dood waren en er nieuwe antagonisten werden geïntroduceerd.
Dat is nu al zo eigenlijk, met name alle scenes in dat superlab. Denk dat ze dat bedoelden eigenlijk, maar wie weet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:22 schreef GGMM het volgende:
Het hoeft niet per se, maar het is wel grappig.
En volgens de schrijvers ga je door deze serie anders tegen BB aankijken dus ik ben érg benieuwd.
Met deze TOPSCHRIJVERS heb ik er wel vertrouwen in.
Verdomd, lijkt erop dat je gelijk gaat krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je kan het terugzoeken, maar ik roep al een tijd dat ik denk te weten hoe het eindigt. Te weten met deze scene, maar dan vanuit het oogpunt van Saul:
En dan zijn BCS en BB precies in elkaar overgelopen en dansen we samen de Macarena
- De aftermath van Kim's exit (waarschijnlijk naar Red Cloud - Nebraska, terug naar haar hometown). Hier weet Jimmy niets vanaf. Hier ontwikkelt ze in 4 jaar tijd een nieuw leven, misschien zelfs een nieuwe vent en een kind.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:54 schreef Tijn het volgende:
Ok, nu ben ik wel heel benieuwd waar ze nog 4 afleveringen mee gaan vullen.
Daarom mocht Mike tegen Saul en Kim ook niet zeggen 'Lalo is dead' , maar 'He will not be coming back' . Om de 'Did Lalo send you' mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:02 schreef GereDathan het volgende:
Het lijkt mij voor de schrijvers wel een ontzettende kluif om zoiets als BCS te schrijven. Je hebt al het grote nadeel dat het publiek precies weet wie er vooral niet dood gaan bijvoorbeeld. Daar moet je dus omheen schrijven. En dan heb je uit BB oneliners als "Did Lalo sent ya" of "It was Ignacio". Daar moet je, dankzij 1 zinnetje, dus een volledig karakter omheen schrijven wat zich ook nog zo ontwikkelt dat de tekst uit BB zinnig is. Lalo moest Saul wel bang maken bijvoorbeeld. En dan heb je nog te maken met de leeftijd van acteurs en de beschikbaarheid.
Zelfs als hij duidelijk zei dat hij dood was, neemt dat niet weg dat Jimmy 'm al eens uit de dood zag opstaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom mocht Mike tegen Saul en Kim ook niet zeggen 'Lalo is dead' , maar 'He will not be coming back' . Om de 'Did Lalo send you' mogelijk te houden.
Maar die twee begrijpen toch wel wat Mike bedoelt. Dat hadden we als kijker ook begrepen zonder die scène tussen Gus en hem.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom mocht Mike tegen Saul en Kim ook niet zeggen 'Lalo is dead' , maar 'He will not be coming back' . Om de 'Did Lalo send you' mogelijk te houden.
Precies dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:30 schreef Flylib het volgende:
Saul was destijds de ‘comic relief’ in BB. Maar na dit vind ik hem alles behalve dat. De gladde Saul is Jimmy’s coping strategie voor alles wat hem is overkomen. En het besluit van Kim was de druppel die nodig was om dat punt te bereiken![]()
Ze kan natuurlijk ook helemaal uit beeld raken, dat is deze aflevering wel ingezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:34 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Kim het beeld van Howard maar niet uit haar hoofd kan krijgen en een eind aan haar leven maakt.
Lijkt mij ook wel soort van bizarquote:Many of the pictures seen at Howard's wake were taken from Patrick Fabian's personal Instagram feed.
Oh nee dit vond ik eigenlijk best kut, ik wacht al jaren op de manier waarop Kim zou vertrekken of zou verdwijnen, POEF and she's gone...quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Die overgang van zich met tape sluitende verhuisdozen (van Kim) naar het absurde leven van Saul Goodman was echt![]()
Ik vind het wel passend als ze vanaf nu echt weg is. Heel abrupt. Dat voel je als kijker, omdat je het graag anders had gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 @ 07:36 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Oh nee dit vond ik eigenlijk best kut, ik wacht al jaren op de manier waarop Kim zou vertrekken of zou verdwijnen, POEF and she's gone...
doesnt sit right with me.
Een beetje overlap in de verhaallijn tussen BB en BCS zou wel geinig zijn. Dat we dus de verhaallijnen in elkaar zien zwaluwstaarten.quote:Gerucht gaat dat volgende aflevering Walter en Jesse zullen opduiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |