Geen paniek dus.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:08 schreef CherryLips het volgende:
GasTerra voorziet geen problemen, omdat de handelaar al elders gas heeft ingekocht.
Teller staat op 520, dag 3 zit er bijna opquote:Op maandag 30 mei 2022 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goede reis Fles, keep us posted and make some fotoos
Dat zou ik heel knap vindenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
volgens het horloge heb ik 38% lichaamsvet
hoe meet zo'n ding dat?
Voor een snack is het laag.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
ik heb werkelijk waar geen idee wat normaal is
niet naar Rotterdam verhuizenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
dat bandje van bennie jolink en andere dingen die niet opvallen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Misschien is het wel zo'n vleesetend horloge, dat je morgenvroeg met wakker worden 8 kilo kwijt bent.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. moet hem opladen, zal het later nog een keer proberen
dag zwembandjesquote:Op maandag 30 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo'n vleesetend horloge, dat je morgenvroeg met wakker worden 8 kilo kwijt bent.
Die 38% dan moet je wel echt een wandelende gehaktbal zijnquote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat het horloge het meet of of die 38%?
is het mssn handiger om een vleesetend t-shirt te nemen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo'n vleesetend horloge, dat je morgenvroeg met wakker worden 8 kilo kwijt bent.
water wordt ook schaars, we kunnen straks alleen nog onze tanden poetsen met saharazandquote:Op maandag 30 mei 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
Koud douchen is goed voor de ruggengraat.
is het nou veel of weinig?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die 38% dan moet je wel echt een wandelende gehaktbal zijn
Gezamelijk douchen op de sportvelden.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
water wordt ook schaars, we kunnen straks alleen nog onze tanden poetsen met saharazand
Tussen 20 en 25% voor vrouwenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb deze gekocht voor straks
[ afbeelding ]
Vrouwen hebben tieten, dat is hoofdzakelijk vet, dus niet zo vreemd dat ze een hoger vetgehalte hebbenquote:
Ik heb heeeuuuul grote tieten.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrouwen hebben tieten, dat is hoofdzakelijk vet, dus niet zo vreemd dat ze een hoger vetgehalte hebben
ik heb overigens geen probleem met vrouwen die wat breder van formaat zijn, ik vind die magere lijken eilk problematischer, zeker naarmate ze ouder worden.quote:
oh ben je er al eentje tegen gekomen?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb overigens geen probleem met vrouwen die wat breder van formaat zijn, ik vind die magere lijken eilk problematischer, zeker naarmate ze ouder worden.
Mayoquote:Op maandag 30 mei 2022 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zitten minder calorieen in mosterd dan in mayo.
ja maar mayoquote:Op maandag 30 mei 2022 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zitten minder calorieen in mosterd dan in mayo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |