Chevy is nu boosquote:Op maandag 30 mei 2022 12:33 schreef Tijn het volgende:
Ik zag gisteren nog een interessant statistiekje trouwens: Leclerc heeft in z'n F1-carrière 13 keer op pole position gestaan en 4 keer een race gewonnen.
Max heeft ongeveer even vaak pole gehad (14 keer), maar wel 24 overwinning op z'n naam gezet.
Bij Lewis Hamilton is het trouwens precies gelijk (103 poles en overwinningen). Dat zal, zoals het er nu uitziet, ook wel zo blijven
Ik ben het grotendeels met je eens. Alleen dat verdedigen zie ik niet. Ocon laat zijn wagen gewoon naar het midden van de baan toe lopen, de binnen- en buitenkant niet in eerste instantie. Als hij gewoon op snelheid naar binnen toe instuurt op het moment dat Hamilton de binnenkant kiest was er niets aan de hand geweest.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, Ocon verdedigt eerst de binnenkant, waarop Lewis naar de buitenkant gaat. Maar dan vlak voor de bocht gaat Ocon naar buiten en duikt Lewis in het ontstane gat, waarop vervolgens Ocon alsnog de deur dichtgooit. Dat soort gedrag kan niet, hoor. Moving under braking enzo.
Ocon had gewoon aan de binnenkant moeten blijven, dan was er geen gat ontstaan en was er niks aan de hand geweest.
Vroeger was dat al ongeveer de enige plek waar je een inhaalactie kon inzetten, dit zou wel kunnen helpen om er dichter achter te komen en dat je ook tegelijk net wat meer runway hebt om een actie te kunnen maken (met DRS)quote:
Het circuit zou grofweg een 100m langer worden.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Vroeger was dat al ongeveer de enige plek waar je een inhaalactie kon inzetten, dit zou wel kunnen helpen om er dichter achter te komen en dat je ook tegelijk net wat meer runway hebt om een actie te kunnen maken (met DRS)
En dit moet dan de technisch meest geavanceerde sport ter wereld zijn... Ze kunnen nog niet eens een camera en een startlicht goed laten werken.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:57 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de onboard van Hamilton door technische problemen een deel van de race was uitgevallen, dat zou het kunnen verklaren.
Gary Connely en nog een vriendje waren de stewards....dan weet je het welquote:Op maandag 30 mei 2022 14:03 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Typisch weer dat Zijne Doorluchtigheid sir Lewis Hamilton hier in bescherming wordt genomen.
Lewis disapproves......remember Silverstone last year ?quote:
lieve liefhebbers.....voer deze trol toch aub nietquote:Op maandag 30 mei 2022 14:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als iemand in een bocht op de racelijn zit toch wel.
doet lewis nooitquote:Op maandag 30 mei 2022 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet Hamilton in de vangrail duwen bijvoorbeeld..
Het zou me serieus niks verbazen als Lewis Hamilton dit jaar geen enkele race wint. Of-ie volgend jaar nog meedoet, vraag ik me ook af.quote:
Hij mag best een race winnen.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou me serieus niks verbazen als Lewis Hamilton dit jaar geen enkele race wint. Of-ie volgend jaar nog meedoet, vraag ik me ook af.
Hij is al kansloos, gewoon niet. Of iig eerst Russell.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij mag best een race winnen.
Zodra de nieuwe wereldkampioen bekend is.
Eens. Zout in de wond.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is al kansloos, gewoon niet. Of iig eerst Russell.
Van mij mag-ie best winnen, maar ik denk dat het er gewoon niet inzit. De W13 is geen race-winnende auto, plus z'n teamgenoot is sneller. Er moeten wel heel veel gekke dingen gebeuren, wil dat allemaal teniet worden gedaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij mag best een race winnen.
Zodra de nieuwe wereldkampioen bekend is.
Ik zie hem graag nog iets winnen. Het lijkt erop dat het beste er af is, laat hem dan zijn laatste seizoen nog iets presteren.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou me serieus niks verbazen als Lewis Hamilton dit jaar geen enkele race wint. Of-ie volgend jaar nog meedoet, vraag ik me ook af.
het lijkt me ook moeilijk, er zitten 2 teams voor, dan moet het wel heel erg meezitten om een race te winnen, ook voor Russellquote:Op maandag 30 mei 2022 16:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van mij mag-ie best winnen, maar ik denk dat het er gewoon niet inzit. De W13 is geen race-winnende auto, plus z'n teamgenoot is sneller. Er moeten wel heel veel gekke dingen gebeuren, wil dat allemaal teniet worden gedaan.
Denk dat die in Canada al kans maakt. Eerst win pakte hij daar ookquote:Op maandag 30 mei 2022 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
wat betaal je daar voor een happy meal trouwens ? 100 euro ?quote:Op maandag 30 mei 2022 15:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou het helpen als je het stuk voor de tunnel wat langer maakt zodat je 'm voor de chicane-du-port gemakkelijker ernaast kan gooien?
[ afbeelding ]
Dit seizoen is toch de tweede van Lewis contractverlenging?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat die in Canada al kans maakt. Eerst win pakte hij daar ook
denk het nietquote:Op maandag 30 mei 2022 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 30 mei 2022 17:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit seizoen is toch de tweede van Lewis contractverlenging?
Baku wordt mogelijk nog wat te hobbelig, tenzij ze dan een oplossing vinden. Dat zou kicken zijn.quote:
Kans van 0,5 % zal je bedoelen.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
denk dat je iets te positief bent over de vooruitgang, ze hebben wel een stap gemaakt maar ze zitten er gewoon nog te ver vanafquote:Op maandag 30 mei 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Baku wordt mogelijk nog wat te hobbelig, tenzij ze dan een oplossing vinden. Dat zou kicken zijn.
Gebaseerd op wat?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Monaco vertekende een beetje denk ik. Is namelijk toch een op zichzelf staand circuit, niet representatief voor de rest. Spanje des te meerquote:Op maandag 30 mei 2022 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat je iets te positief bent over de vooruitgang, ze hebben wel een stap gemaakt maar ze zitten er gewoon nog te ver vanaf
Vanwege de vooruitgang in Spanje, en de ultrahoge topsnelheid die Lewis aldaar kon rijden. Geeft hem zeker goede kansen denk ikquote:
In Barcelona kwamen ze toch ook te kort en was het bovendien heel warm wat in hun voordeel was omdat ze de achterbanden anders niet "aan" krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Monaco vertekende een beetje denk ik. Is namelijk toch een op zichzelf staand circuit, niet representatief voor de rest. Spanje des te meer
Ah ja. Daar waar Max 2km/h sneller ging, gemiddeld, dan ham.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanwege de vooruitgang in Spanje, en de ultrahoge topsnelheid die Lewis aldaar kon rijden. Geeft hem zeker goede kansen denk ik
Daar zal dan in Baku toch alvast iets van te zien moeten zijn, zou je denken.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanwege de vooruitgang in Spanje, en de ultrahoge topsnelheid die Lewis aldaar kon rijden. Geeft hem zeker goede kansen denk ik
Jaaaaa maar Kevin Magnussen, he. Zonder dat incident had Lewis gewonnenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
En waar hij bijna een minuut achter Max.
Nou als je ziet wat Lewis daar flikte... hij kwam niet veel tekort vond ikquote:Op maandag 30 mei 2022 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Barcelona kwamen ze toch ook te kort en was het bovendien heel warm wat in hun voordeel was omdat ze de achterbanden anders niet "aan" krijgen.
Klopt. Bijna een minuut maar.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat Lewis daar flikte... hij kwam niet veel tekort vond ik
Probleem met Baku is denk ik het hobbelige asfalt wat de porpoising gaat verergeren, is in Montreal minderquote:Op maandag 30 mei 2022 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar zal dan in Baku toch alvast iets van te zien moeten zijn, zou je denken.
quote:Op maandag 30 mei 2022 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spannend, hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probleem met Baku is denk ik het hobbelige asfalt wat de porpoising gaat verergeren, is in Montreal minder
Vooral omdat ze de wagen door die hobbels niet zo laag kunnen afstellen. Milkshake genot.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probleem met Baku is denk ik het hobbelige asfalt wat de porpoising gaat verergeren, is in Montreal minder
quote:Op maandag 30 mei 2022 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer dan een halve seconde per rondje op racepace…quote:Op maandag 30 mei 2022 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
En waar hij bijna een minuut achter Max zat.
Ja, daar ging het fantastisch voor ham.
- Monaco 2 secondenquote:Op maandag 30 mei 2022 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
En Verstappen is in de afgelopen zeven races al drie keer ver achter Perez geëindigd en Perez is zelfs een keer uitgevallen met een mechanische defect
Whut?quote:Op maandag 30 mei 2022 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
En Verstappen is in de afgelopen zeven races al drie keer ver achter Perez geëindigd en Perez is zelfs een keer uitgevallen met een mechanische defect
je kan moeilijk DOOR iemand heen, hij zat er niet eens naast.........quote:Op maandag 30 mei 2022 14:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is toch een verdedigende actie?
Precies, drie keer. Klopt gewoon wat ik zegquote:Op maandag 30 mei 2022 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- Monaco 2 seconden
- Spanje ervoor
- Miami ervoor
- Imola ervoor
- Australië DNF
- SA ervoor
- Bahrein beiden DNF
????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |