Koekoekquote:Op zondag 29 mei 2022 22:47 schreef hhh38 het volgende:
https://streamff.com/v/4a71ea
Aardig goaltje in die andere halve finale vandaag
Pad naar de finale van Frankrijkquote:Groepsfase:
Bulgarije - Nederland 1-3
Nederland - Polen 2-1
Nederland - Frankrijk 3-1
Kwartfinale:
Nederland - Italië 2-1
Halve finale:
Nederland - Servië 2-2 (NL WNS)
POLLquote:Groepsfase:
Frankrijk - Polen 6-1
Frankrijk - Bulgarije 4-0
Nederland - Frankrijk 3-1
Kwartfinale:
Duitsland - Frankrijk 1-1 (Frankrijk WNS)
Halve finale:
Frankrijk - Portugal 2-2 (Frankrijk WNS)
Inderdaad.quote:
Kunnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ze kunnen het dus voor de 3e keer op rij winnen.
@Caland mag gaan streamen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:12 schreef spapaars het volgende:
Zie dat het op NPO 1 Extra wordt uitgezonden (17:45)
Koekoek.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
Maar omdat die sukkel me op block heeft zag hij die waarschijnlijk niet
Ach, die chat.quote:
De youtube chat waar dan ook is echt voer voor psychologen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ach, die chat.
Wat een waardeloos iets is dat toch.
Daar is de selectie vooral op fysiek, een erin schieten lukt ze al een heel stuk minder goed.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:34 schreef -XOR- het volgende:
Die Fransoosjes zijn niet al te klein en tenger.
Negers zijn:quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:34 schreef -XOR- het volgende:
Die Fransoosjes zijn niet al te klein en tenger.
Ze zijn wel eerder rijp. Geboortedata in Frankrijk kloppen natuurlijk wel. Maar dan nog verschillen de zwarte spelers in Franse elftallen behoorlijk van die in Nederlandse.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Negers zijn:
a: fysiek sneller rijp en sterker
b: geboortedatums kloppen nooit
Was ook enigzins gechargeerd maar in de banlieus is er wel degelijk problematiek rondom het aangeven van kinderen in grote afrikaanse gezinnen. Maar das misschien een heel andere discussiequote:Op woensdag 1 juni 2022 18:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze zijn wel eerder rijp. Geboortedata in Frankrijk kloppen natuurlijk wel. Maar dan nog verschillen de zwarte spelers in Franse elftallen behoorlijk van die in Nederlandse.
Ja misschien wel maar dan nog zijn deze Fransen hoogstens 18 en niet 25, zoals in sommige West-Afrikaanse jeugdelftallen soms het geval was.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was ook enigzins gechargeerd maar in de banlieus is er wel degelijk problematiek rondom het aangeven van kinderen in grote afrikaanse gezinnen. Maar das misschien een heel andere discussie
Je hebt weinig gemist. Frankrijk domineert maar ze creëren allebei weinigquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
Ik was dit vergeten
Dan de tweede helft maar kijken
Vanaf U19 telt dat pas als statistiek.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
Attempts on target 0, ook als je binnenkant paal raakt?
Zoon van.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:09 schreef GGMM het volgende:
Die Slory zal wel bij Feyenoord spelen als ik hier de reacties zo zie
De nieuwe Marlon Slabbekoorn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:09 schreef GGMM het volgende:
Die Slory zal wel bij Feyenoord spelen als ik hier de reacties zo zie
Schakel maar weer uit dan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben ingeschakeld en gelijk 2 goals voor Frankrijk!
Hee dat ken ikquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland won 3-1 van ze in de groepsfase.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Los zand bij Nederland. Fransen sowieso 2 klassen beter, zijn ook wel fysiek veel sterker wat op die leeftijd nogal wat uitmaakt
Ik heb nu sterk het gevoel dat ik veel waardevoller voor dit land ben dan jij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erwin v/d LooijGoDquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:24 schreef -XOR- het volgende:
Die Nederlandse bondscoach is ook zo'n typische KNVB-tijger
Heb je iets tegen Joden? @ CIDIquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hangt er een vlag van Israel? (ja omdat het in Israel is, maar dan nog, die spelen helemaal niet)
Dit vind ik een hele rare conclusie.quote:
Misschien iets voor PSV.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:31 schreef GGMM het volgende:
De keeper zat er nogal naast
En gaat vervolgens janken om een overtreding
CIDI heeft maar een teen in de buurt nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele rare conclusie.
Ik heb mij hier op FOK! meer dan eens kritisch uitgelaten over de handelswijze van Israelquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
CIDI heeft maar een teen in de buurt nodig.
Dieren kosher/halal slachten kan echt niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb mij hier op FOK! meer dan eens kritisch uitgelaten over de handelswijze van Israel
@RonnieNaftanielquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb mij hier op FOK! meer dan eens kritisch uitgelaten over de handelswijze van Israel
Eerste helft 0 on target.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Nederland al een kans gehad naast de 0-1?
quote:
Wie?quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:44 schreef -XOR- het volgende:
Zowel Donny Huijsen als Zinedine Zidane heeft nu een zoon op het veld staan, dat is wel gaaf.
Nooit van gehoord.quote:
Ja die ken ik wel. Speelde nog bij Haarlem.quote:
Gravenberch, broers Timber, Taylor, Rensch, Brobbeyquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:51 schreef -XOR- het volgende:
Nou ja, het is niet alsof al die kampioensjeugdelftallen zo veel hebben voortgebracht.
Gravenberch deed volgens mij niet mee (geblesseerd). Dat team met Brobbey Rensch en Taylor waar hij in hoorde te zitten is wel het beste Nederlands jeugdelftal dat ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gravenberch, broers Timber, Taylor, Rensch, Brobbey
Noem dat maar niks
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gravenberch deed volgens mij niet mee (geblesseerd). Dat team met Brobbey Rensch en Taylor waar hij in hoorde te zitten is wel het beste Nederlands jeugdelftal dat ik ooit heb gezien.
Neh, die waren een stuk minder en al vrij oud.quote:
Dat onder 17 team met Rekiki, Verdonk, Hakkuhbar enzo was ook wel aardigquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neh, die waren een stuk minder en al vrij oud.
Ja, was dat ook niet met Ake en Depay?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat onder 17 team met Rekiki, Verdonk, Hakkuhbar enzo was ook wel aardig
Volgens mij wel ja, al haal ik ook wel eens wat lichtingen door elkaar.quote:
Griekenland/Cyprus meen ik, en deze zomer clubloosquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar jeugdgod Castaignos nu uithangt.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom zond de NOS dit überhaupt uit?Omdat het zo'n leuk divers elftal was?
Jij post echt louter troep en dan helaas niet van het leuke soort aandachtstrekkerijquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat is slechts jouw mening.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij post echt louter troep en dan helaas niet van het leuke soort aandachtstrekkerij
`quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |