Ze zijn wel eerder rijp. Geboortedata in Frankrijk kloppen natuurlijk wel. Maar dan nog verschillen de zwarte spelers in Franse elftallen behoorlijk van die in Nederlandse.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Negers zijn:
a: fysiek sneller rijp en sterker
b: geboortedatums kloppen nooit
Was ook enigzins gechargeerd maar in de banlieus is er wel degelijk problematiek rondom het aangeven van kinderen in grote afrikaanse gezinnen. Maar das misschien een heel andere discussiequote:Op woensdag 1 juni 2022 18:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze zijn wel eerder rijp. Geboortedata in Frankrijk kloppen natuurlijk wel. Maar dan nog verschillen de zwarte spelers in Franse elftallen behoorlijk van die in Nederlandse.
Ja misschien wel maar dan nog zijn deze Fransen hoogstens 18 en niet 25, zoals in sommige West-Afrikaanse jeugdelftallen soms het geval was.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was ook enigzins gechargeerd maar in de banlieus is er wel degelijk problematiek rondom het aangeven van kinderen in grote afrikaanse gezinnen. Maar das misschien een heel andere discussie
Je hebt weinig gemist. Frankrijk domineert maar ze creëren allebei weinigquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
Ik was dit vergeten
Dan de tweede helft maar kijken
Vanaf U19 telt dat pas als statistiek.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
Attempts on target 0, ook als je binnenkant paal raakt?
Zoon van.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:09 schreef GGMM het volgende:
Die Slory zal wel bij Feyenoord spelen als ik hier de reacties zo zie
De nieuwe Marlon Slabbekoorn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:09 schreef GGMM het volgende:
Die Slory zal wel bij Feyenoord spelen als ik hier de reacties zo zie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |