abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204949454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:55 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook maar daar gaat het niet om. Aan deze woning moet nogal wat gedaan worden en het is totaal onduidelijk hoe dat gefinancierd gaat worden.
Dat de inrichting verouderd is daar zijn we het vast wel over eens, en zelf zou ik er zo ook niet in gaan wonen. Maar schat ik zo in dat er zijn genoeg liefhebbers zijn die er maar al te graag daar zouden wonen en de veroudering voor lief nemen, of hier dus (voor veel geld) aan verbouwd gaat worden betwijfel ik eerlijk gezegd. Daarnaast heeft het pand al energielabel C en dubbel glas, dus ook daar zijn er genoeg woningen die daar ver op achter lopen. Hier hebben duidelijk oudere mensen gewoond die ander wensen/eisen hebben dan wij verwacht ik.
pi_204949493
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:35 schreef Faraday01 het volgende:
Dit riekt naar misleiding
Ik vind het allemaal reuze meevallen. Ik onderhoud m'n woning ook beter, maar er zijn genoeg verhuurders die hier even een vloerbedekking in leggen en gaan adverteren. Dit komt mijns inziens niet in de buurt van misleiding, te meer omdat de foto's er gewoon bij zitten.
pi_204949539
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:18 schreef Incitatus3 het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal reuze meevallen. Ik onderhoud m'n woning ook beter, maar er zijn genoeg verhuurders die hier even een vloerbedekking in leggen en gaan adverteren. Dit komt mijns inziens niet in de buurt van misleiding, te meer omdat de foto's er gewoon bij zitten.
Allemaal leuk en aardig maar schrijf dan niet op dat het keurig onderhouden en in zeer goede staat is. Dat is namelijk niet het geval. En de platforms dragen toch inmiddels een bepaalde verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de pitch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Faraday01 op 03-06-2022 11:35:32 ]
pi_204949588
Nadat bij Max Growth Fund de laatste paar dagen al achterstallige rente van diverse leningen van Corbelo werd bijgeboekt werd net ook de eerste aflossing met een maand vertraging maar ook met vertragingsrente bijgeboekt.
Dus er zit verbetering in bij Max en Corbelo lijkt de toezegging na te komen.
pi_204949783
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:18 schreef Incitatus3 het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel meevallen.
De opgegeven "marktwaarde vrije verkoop" lijkt ook heel realistisch als je kijkt naar vraagprijzen van recent verkochte woningen in dezelfde flats. De vraagprijs van deze bewuste woning was 169.5k. Er staat nu een qua grootte identieke woning te koop in de flat ernaast voor 165k, die er echt niet beter uitziet.
pi_204949797
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:30 schreef crowder07 het volgende:
Nadat bij Max Growth Fund de laatste paar dagen al achterstallige rente van diverse leningen van Corbelo werd bijgeboekt werd net ook de eerste aflossing met een maand vertraging maar ook met vertragingsrente bijgeboekt.
Ik heb hier nog niks ontvangen van mijn 7 projecten.
pi_204949856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:57 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel meevallen.
De opgegeven "marktwaarde vrije verkoop" lijkt ook heel realistisch als je kijkt naar vraagprijzen van recent verkochte woningen in dezelfde flats. De vraagprijs van deze bewuste woning was 169.5k. Er staat nu een qua grootte identieke woning te koop in de flat ernaast voor 165k, die er echt niet beter uitziet.
Schijf 1A in een goeie minuut vol.
Enthousiasme voor project Vianen lijkt een stuk minder (ik neem die zelf ook niet mee).
pi_204949925
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:04 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]
Schijf 1A in een goeie minuut vol.
Enthousiasme voor project Vianen lijkt een stuk minder (ik neem die zelf ook niet mee).
Beide meegenomen in 1A, beperkt risico, 1jr Vianen zie ik als een tussendoortje met eigen klussers die het pand in een jaar revitaliseren in eigen beheer.
pi_204949944
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2022 15:29 schreef Inductor het volgende:

[..]
Reactie op vraag over uitblijven van 1e rentebetaling van MCF project Nidda in DE (in betaalschema 21-05-2022):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag 03-06-2022 de 1e rentebetaling van MCF project Nidda DE ontvangen (i.p.v. 21-05-2022).
pi_204950252
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:13 schreef peterc het volgende:

[..]
Beide meegenomen in 1A, beperkt risico, 1jr Vianen zie ik als een tussendoortje met eigen klussers die het pand in een jaar revitaliseren in eigen beheer.
Vianen inderdaad ook meegenomen schijf 2. Kortlopend project en lijken ervaren klussers die het zelf in waarde kunnen laten vermeerderen.
pi_204950278
Linkje CCF overbruggingskrediet met 1e hypotheek 7,0% rente

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204950573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:30 schreef crowder07 het volgende:
Openstaande projecten lopen nu opeens ook weer een stuk beter. Veel mensen direct aan het herinvesteren.
pi_204950835
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:46 schreef fok321 het volgende:
Linkje CCF overbruggingskrediet met 1e hypotheek 7,0% rente

SPOILER
Mooie kortlopende lening. Zeer goed voor opbouw loyaliteitskorting
pi_204950880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 13:49 schreef Crowdyfunder het volgende:

[..]
Mooie kortlopende lening. Zeer goed voor opbouw loyaliteitskorting
Klopt maar dat zou ook de enige reden zijn om deze mee te nemen. Je krijgt waarschijnlijk 3 maanden renten, dus bij een investering van ¤500 kun je er een paar ijsjes van kopen. Terwijl het risico niet al te groot maar ook niet nul is.
pi_204950951
Ik kreeg gisteren een nabetaling van ongeveer een half project. Best geinig: eerst je geld krijgen en pas een paar dagen later zien waarvoor het was.
pi_204951380
Werkkapitaal beginnend vastgoedondernemer
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=26087
Geen hypotheek
pi_204952070
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 13:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Klopt maar dat zou ook de enige reden zijn om deze mee te nemen. Je krijgt waarschijnlijk 3 maanden renten, dus bij een investering van ¤500 kun je er een paar ijsjes van kopen. Terwijl het risico niet al te groot maar ook niet nul is.
Fijn dat ze het via een nieuw project herfinancieren en niet het oude laten doorrollen onder het mom "we blijven maandelijks de rente betalen"
  vrijdag 3 juni 2022 @ 16:57:45 #168
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_204952419
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 16:20 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Fijn dat ze het via een nieuw project herfinancieren en niet het oude laten doorrollen onder het mom "we blijven maandelijks de rente betalen"
Aan een nieuw project blijft voor Collin meer over. Of zie ik dat verkeerd?
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_204952435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 14:55 schreef KrekelJapie het volgende:
Werkkapitaal beginnend vastgoedondernemer
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=26087
Geen hypotheek
Pand Ehv is gefinancierd via SIG, hebben nu ook tax.rapport vd SIG lening
https://investeren.sameni(...)n-van-riebeecklaan-3

[ Bericht 2% gewijzigd door peterc op 03-06-2022 18:58:42 ]
pi_204952441
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 16:57 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
Aan een nieuw project blijft voor Collin meer over. Of zie ik dat verkeerd?
Ik ken de afspraken tussen Collin en deze ondernemers niet.
pi_204952919
1e hypotheek Golfpark
https://www.collincrowdfund.nl/golfpark-de-bonte-bij/
+3e hypotheek woonhuis
pi_204953027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:43 schreef crowdfundingnederlan het volgende:

[..]
Vianen inderdaad ook meegenomen schijf 2. Kortlopend project en lijken ervaren klussers die het zelf in waarde kunnen laten vermeerderen.
Eens. Dat er een klusbedrijf meedoet lijkt een goed punt. Ook meegedaan
pi_204953039
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:58 schreef quepos het volgende:

[..]
Ik heb hier nog niks ontvangen van mijn 7 projecten.
Heb de afgelopen dagen een aantal betalingen ontvangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')