Brobbey komt wel goed. Kudus geen idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brobbey en Kudus spelen 6 wedstrijden per seizoen.
Apart want Brobbey heeft in een half seizoen al 11 wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brobbey en Kudus spelen 6 wedstrijden per seizoen.
De kranten hebben weer een blaadje volquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax wederom gelinkt aan Braziliaanse spits Rony
Ajax wordt in Brazilië wederom gelinkt aan Rony. Rony is een 27-jarige spits van Palmeiras en zou volgens UOL Esporte op het lijstje staan van de Amsterdamse club. Het is niet voor het eerst dat Rony aan Ajax gelinkt wordt. Ook in de winter werd zijn naam al aan Ajax gekoppeld. Destijds werd geschreven dat Rony niet aan het profiel zou voldoen. Desondanks wordt de Braziliaan nu toch weer gelinkt aan Ajax.
Co?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax wederom gelinkt aan Braziliaanse spits Rony
Ajax wordt in Brazilië wederom gelinkt aan Rony. Rony is een 27-jarige spits van Palmeiras en zou volgens UOL Esporte op het lijstje staan van de Amsterdamse club. Het is niet voor het eerst dat Rony aan Ajax gelinkt wordt. Ook in de winter werd zijn naam al aan Ajax gekoppeld. Destijds werd geschreven dat Rony niet aan het profiel zou voldoen. Desondanks wordt de Braziliaan nu toch weer gelinkt aan Ajax.
Wel afzichtelijk als je dit achterop krijgt als je een shirt koopt zonder rugnummer.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit zo, niet te groot, tekst vrij dun.
sowieso afzichtelijk een voetbalshirt als je alleen komt kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:58 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wel afzichtelijk als je dit achterop krijgt als je een shirt koopt zonder rugnummer.
Structureel bankzitter bij europese subtopper en best vaak geblesseerd. Het is maar afwachten of hij wat toevoegt. Voor 25 mio inclusief mag je meer zekerheid hebben.quote:
Bergwijn en Brobbey zelfde soort spelerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Structureel bankzitter bij europese subtopper en best vaak geblesseerd. Het is maar afwachten of hij wat toevoegt. Voor 25 mio inclusief mag je meer zekerheid hebben.
Daarnaast als type speler met Brobbey vergelijkbaar. 1 type Brobbey is genoeg. Zowel Brobbey als Bergwijn samen is te duur voor breedteinvestering. Hoewel ook Brobbeast vaak geblesseerd is. Dus mocht het bergwijn worden dan wil ik geen brobbey zien.
Tot slot kut om Bergwijn en Berghuis in je selectie te hebben. Naamtechnisch.
Type speler. Allebei bijziende paarden die het van loopvermogen en inzet moeten hebben. Beide technisch net niet goed genoeg. Bergwijn speelt vaak genoeg in de spits. Die heeft wel mijn voorkeur maar dan voor wat tientjes minder.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bergwijn en Brobbey zelfde soort spelerBergwijn is een buitenspeler en Brobbey een pure spits.
De Belgische commentator had er wel moeite mee iddquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Tot slot kut om Bergwijn en Berghuis in je selectie te hebben. Naamtechnisch.
Ben ik met je eens, mij niet gezien inderdaad. Maar dat zal per persoon verschillen. En om er dan als wandelende reclamezuil voor Ziggo GigaNet bij te lopen, maakt het nog wel een graadje erger.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso afzichtelijk een voetbalshirt als je alleen komt kijken
Het geldt alleen voor NL deze extra reclame, voor de CL niet dus ik weet niet of de replica's dan met of zonder zijn of dat je kan kiezenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:02 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, mij niet gezien inderdaad. Maar dat zal per persoon verschillen. En om er dan als wandelende reclamezuil voor Ziggo GigaNet bij te lopen, maakt het nog wel een graadje erger.
Neem aan met, lijkt me niet dat Ziggo miljoenen extra betaald voor enkel een paar eredivisiewedstrijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het geldt alleen voor NL deze extra reclame, voor de CL niet dus ik weet niet of de replica's dan met of zonder zijn of dat je kan kiezen
Want als fans het dragen hebben ze zoveel meer exposure? Dat zal tegenvallen, het is meer een productiedingetje.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Neem aan met, lijkt me niet dat Ziggo miljoenen extra betaald voor enkel een paar eredivisiewedstrijden.
Volgens mij kon je met die Curaçao sponsering zelf kiezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Neem aan met, lijkt me niet dat Ziggo miljoenen extra betaald voor enkel een paar eredivisiewedstrijden.
Wil je nou echt beweren dat honderdduizenden shirtjes nauwelijks extra exposure oplevert?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want als fans het dragen hebben ze zoveel meer exposure? Dat zal tegenvallen, het is meer een productiedingetje.
honderduizenden nog wel en die gaan wereldwijd natuurlijk, wat een exposurequote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wil je nou echt beweren dat honderdduizenden shirtjes nauwelijks extra exposure oplevert?
Dat zal wel plan B zijn als Brobbey niet komtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:41 schreef Intint het volgende:
Waarom horen we eigenlijk niet meer over Zirkzee ? Zou ‘maar’ 10 mil moeten kosten.
Die Aziaten verhuizen massaal naar Nederland om hier glasvezel af te sluiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
honderduizenden nog wel en die gaan wereldwijd natuurlijk, wat een exposure
Als ie komt ben ik toch wel heel benieuwd (en bang) voor de consequenties. Bergwijn op links is velen malen beter dan op rechts... toch ben ik bang dat hij op rechts terecht komt (Antony verkocht) en Tadic op links blijft.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
Maargoed hopelijk pakken ze ff snel door met Bergwijn. Zie de bui alweer hangen dat ze weer misgrijpen.
Precies. Vergeet niet dat bij bijvoorbeeld bij Antwerp, maar ook na andere #metoo achtige situaties, sponsors makkelijk contracten opzeggen. Ajax heeft zover ik weet alle sponsoren binnen boord kunnen houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
Maar wellicht wel een manier om deze sponsor tevreden en binnenboord te houden doordat ome Marc zijn penis aan iedereen moest laten zien.
Bergwijn - Tadic - Antonyquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als ie komt ben ik toch wel heel benieuwd (en bang) voor de consequenties. Bergwijn op links is velen malen beter dan op rechts... toch ben ik bang dat hij op rechts terecht komt (Antony verkocht) en Tadic op links blijft.
Haller en Brobbey dan?quote:Op woensdag 8 juni 2022 10:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bergwijn - Tadic - Antony
Denk dat dan RKC gewoon afbelt als ze naar de Arena moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |