Laat ik het zo zeggen, ik ben niet van Zirkzee gecharmeerd. Heb best wel wat wedstrijden gezien van Anderlecht maar hij kon me niet echt bekoren. Van Brobbey ben ik dat wel/quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
15 goals, 8 assists. Jij legt de lat heel hoog kennelijk.
Iedereen liep met hem weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal wel met dat Metoo-gedoe in de privésfeer te maken hebben. Een grotere lul bestaat er bijna niet op aarde dus fijn dat Ajax er vanaf is.
Dit kan toch nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Noa Lang: ’Mensen komen naar stadion voor jongens als ik’
[..]
[..]![]()
![]()
Noa Lang kan Alfred Schreuder wel schieten: 'We hebben echt ruzie, man'quote:
Ik dacht eerst dat het een act was, maar kennelijk is Mo Lang echt zo onderontwikkeld. Zijn rechterhand zou een mental coach moeten zijn, want dit kan niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:49 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Noa Lang kan Alfred Schreuder wel schieten: 'We hebben echt ruzie, man'
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404521![]()
Komt hij in ieder geval niet naar Ajax.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:49 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:14 schreef Scorpie het volgende:
Lang is echt een debiel.
Blij dat we die geloosd hebben, dat was geheid op een veldslag tussen Tadic en Lang uitgedraaid.
Zou op alle fronten (salaris uitgezonderd) de beste keuze zijn. Je speelt alles inclusief CL, je verzekert je van een plek in de WK-selectie en je kunt je doorontwikkelen. Bij Man U valt dat nog te bezien, zeker als Ten Hag daar onder druk komt te staan, wat ik zomaar zie gebeuren bij die prutsclub.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Als Timber blijft (en bijtekent) is mijn transfer zomer al geslaagd.
de Timbers zijn niet zo clubvast dus als er een goed bod ligt zal hij wel vertrekken. Ten Hag schat hem wel hoger in dan ik, denk dat hij voor de PL toch nog wat tekort komt zoals bijvoorbeeld duelkrachtquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou op alle fronten (salaris uitgezonderd) de beste keuze zijn. Je speelt alles inclusief CL, je verzekert je van een plek in de WK-selectie en je kunt je doorontwikkelen. Bij Man U valt dat nog te bezien, zeker als Ten Hag daar onder druk komt te staan, wat ik zomaar zie gebeuren bij die prutsclub.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:49 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
quote:Want ik heb niets meer te leren in België, mijn statistieken spreken voor zich." Lang kwam dit seizoen tot 9 goals en 15 assists in 48 clubduels.
Maar ook de helft van de tijd geblesseerd. Dan is 15 miljoen een hoop geld.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik het ook niet voor doen en Brobbey heeft nog 3 jaar dus die 15 miljoen is geen raar bedrag, alleen wat lullig voor een zelf opgeleide speler maar hij was wel nuttig afgelopen seizoen.
zo'n knieband blessure kan je gewoon weinig aan doen, was dat tegen PSV?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar ook de helft van de tijd geblesseerd. Dan is 15 miljoen een hoop geld.
Fleckenquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Dit zou ik toch wel zo vreselijk kut vinden
Dan nog liever Flecken
Flekken maar verder eens met je eens, Cillessen wel een goeie keeper maar zo'n jankhoofd en ook alweer 33, Flekken 28 dus lijkt me een beter idee.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja heet die anders?
Die keeper die door Van Gaal uit het niets werd opgeroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |