Die zou qua persoonlijkheid wel uitstekend in dit Ajax passen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
Als we toch spelers aan het terughalen zijn misschien eens voor Noa Lang gaan.
nee geen winnaarquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zou qua persoonlijkheid wel uitstekend in dit Ajax passen.
Dat is een turk. @Zipportalquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
AC Milanquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:58 schreef GGMM het volgende:
ik vind het lulliger voor hem dan voor Ajax, geef hem dan de Heini Otto rol, die is ook op pensioenleeftijdquote:
Bogarde is er op een gegeven moment bijgekomen en daar is niemand voor vertrokken, Schreuder ziet dat blijkbaar anders qua bezettingquote:
Het team krimpt niet, want die Kaltenbach komt erbij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bogarde is er op een gegeven moment bijgekomen en daar is niemand voor vertrokken, Schreuder ziet dat blijkbaar anders qua bezetting
het krimpt wel want van der Gaag is wegquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het team krimpt niet, want die Kaltenbach komt erbij.
Die zat toch bij JA?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
het krimpt wel want van der Gaag is weg
Ahhh check.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee vanaf 2021 bij het eerste, daarom gaat hij ook mee met Ten Hag
quote:„Volgend seizoen gaan jullie bidden dat er een Noa Lang rondloopt in België, die dan ook nog eens zo goed kan voetballen. Alleen.... die ga je bijna niet vinden.
quote:„Ik heb het Belgisch voetbal heet gemaakt. Zo denk ik oprecht. Kinderen van zes à zeven jaar kennen Club Brugge nu. In Nederland kijkt men ineens naar jullie competitie. Dat was voor ik bij Club speelde niet zo”, aldus Lang. „Geloof mij nou maar: België gaat mij missen als ik weg ben. Ik heb jullie voetbal kleur gegeven.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |