SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja, ik had het net opgezocht. Daar was ik waarschijnlijk mee in de war.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat was een latere cover, uit de 90s. Ik meen Ultimate Kaos.
Je mag brother de schuld geven.quote:
Had niet door dat ik hem dicht gooidequote:
Vanmiddag eindelijk de winning streak van Bussum doorbroken, na een verlenging en een walk off home run…quote:
Morgen dus een spannende match op het programma?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag eindelijk de winning streak van Bussum doorbroken, na een verlenging en een walk off home run…
Dat mag normaal alleen op vrijdag, dan is alles toch al mijn schuld.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag normaal alleen op vrijdag, dan is alles toch al mijn schuld.
Ja, maar dit is een rare week.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag normaal alleen op vrijdag, dan is alles toch al mijn schuld.
Welterusten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn mandje in.
Dank Melting![]()
Was een toffe R49 dag zo met Meet&Muziek
Welterusten Symph. Fijn dat het een leuke dag was. Ook nog een mooie vloer gescoord?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn mandje in.
Dank Melting![]()
Mwoah, een beetje.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen dus een spannende match op het programma?
Hayo!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn mandje in.
Dank Melting![]()
Het is een beetje een running gag geworden.quote:
Door hemelvaart is alles gewoon een dag opgeschoven.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Symph. Fijn dat het een leuke dag was. Ook nog een mooie vloer gescoord?
Dat doen jullie goed!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
We hebben nu ook de zoldervloer uitgezocht.
Morgen nog even bevestigen en dan hebben we eindelijk een vloer in huis voor een normale prijs bij een goed bedrijf.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:23 schreef livelink het volgende:
Diggy Dex met Eva de Roovere - Fantastig toch
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Slaap lekker - Eva de Roovere + Diggy Dex
Ik ken geen ander nummer van haar.quote:
Nee, ik bedoelde dit nummer zonder Diggy Dex.quote:
Diggy met het nichtje van mw. MM, zijn vriendin:quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dit nummer zonder Diggy Dex.
Bedoel je dit nummer, of de radio?quote:
Leuk stel wel zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diggy met het nichtje van mw. MM, zijn vriendin:
[ afbeelding ]
Maar ik ben ook geen fan van z'n gebrabbel…
Neem jij eens snel nog een Zomerbok.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, het doet al eeuwen dienst als aanwijzend voornaamwoord
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Paul Simon - Late In The Evening
En daarom ga ik zo mijn bedje in, vannacht was het 3.30 uur en heb ik 3 uur een soort van geslapen.
Welterusten en dank voor de deunen!
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooruit, ik heb er nog precies eentje liggen.
Slaap lekker! Je hebt wat in te halen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Paul Simon - Late In The Evening
En daarom ga ik zo mijn bedje in, vannacht was het 3.30 uur en heb ik 3 uur een soort van geslapen.
Welterusten en dank voor de deunen!
Ja, maar ik heb daarstraks wel even een uurtje geslapen. Anders was ik nu ook weggeweest hoor.quote:
Daar kan ik me heel veel bij voorstellen. Snel een nieuwe bureaustoel zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga trouwens rond 00:00 uur afhaken. Ik zit hier op een houten stoel, omdat m'n bureaustoel kapot is. De rek is er een beetje uit, qua oncomfortabel zitten...
Ja, had eigenlijk vandaag al gemoeten, maar ik moest overwerken en had daarna weinig zin meer om nog op pad te gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar kan ik me heel veel bij voorstellen. Snel een nieuwe bureaustoel zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Wie zijn dit ook alweer. Het nummer heet geloof ik Shining Star.
Groep... ehhh... Ohio Bay Rollers, of zoiets? Geen idee.
Dat wisten DJ11, Symph, DDM en MadMaster ook. En zelfs Brother52 denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij dit dan weer weet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer bevat meer muzikale creativiteit dan de volledige Top 40 van deze week bij elkaar.
Ik had geen idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wisten DJ11, Symph, DDM en MadMaster ook. En zelfs Brother52 denk ik.
Mooi.... ik heb wel zin in een toetje.quote:
Deze hoor je overigens niet vaak.quote:
Die Tiramisu was juist een tip. Is echt erg lekker.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag het ook één van deze 2 zijn, want ik ben geen fan van tiramisu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hebben ze bij de supermarkten hier niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die Tiramisu was juist een tip. Is echt erg lekker.
Leuk deuntje. Helaas waren er een aantal radio edits die minder geslaagd waren qua opbouw en zo.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind deze fijn en irritant tegelijk.
Die ken ik ook niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de supermarkten hier niet.
Net als deze:
[ afbeelding ]
Alleen bij dat geluid al?quote:Op zondag 29 mei 2022 00:14 schreef livelink het volgende:
Ik word wel altijd nerveus van zo'n onderzeebiepje. Ik word al bijna claustrofobisch bij dat geluid.
Je bent erg gevoelig voor bepaalde geluiden, of niet?quote:Op zondag 29 mei 2022 00:14 schreef livelink het volgende:
Ik word wel altijd nerveus van zo'n onderzeebiepje. Ik word al bijna claustrofobisch bij dat geluid.
Een beetje wel, ja.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je bent erg gevoelig voor bepaalde geluiden, of niet?
Ja, het heeft iets onheilspellends, vind je niet?quote:
Ja, beetje wel.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het heeft iets onheilspellends, vind je niet?
En met een beetje pech zijn ze niet meteen dood, maar leven ze nog een tijdje tot de zuurstof op is. In het donker en in de kou.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, beetje wel.
Heb me wel eens gedacht aan de jongens die in die duikboten zaten, en dan geraakt werden door een bom/torpedo.
Hoeveel er zo niet gestorven zijn op de bodem van de oceaan.
quote:Op zondag 29 mei 2022 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
En met een beetje pech zijn ze niet meteen dood, maar leven ze nog een tijdje tot de zuurstof op is. In het donker en in de kou.
De radio jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedoel je dit nummer, of de radio?
En welkom.
Huhquote:
Goedemorgen Raf.quote:Op zondag 29 mei 2022 05:21 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen![]()
MM aan het shoppen geweest?
https://www.ad.nl/koken-e(...)ljoen-euro~a207581c/
quote:Op zondag 29 mei 2022 05:21 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen![]()
Goedemorgen dame, heer.quote:
Niet even terug naar bed gegaan?quote:
Nee, past niet meer in huis.quote:Op zondag 29 mei 2022 05:21 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier pastte hij nog wel in huis, maar niet in het budgetquote:Op zondag 29 mei 2022 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, past niet meer in huis.
Wel grappig, de whisky is gerijpt op eikenhouten vaten…![]()
Goedemorgen!
Dekentje?quote:Op zondag 29 mei 2022 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is koud, ik weiger de verwarming aan te zetten, maar als het zo doorgaat dan zit er niks anders op, het is nu 18 graden in de woonkamer en ik heb niet de illusie dat er zon komt die het weer opwarmt
Knuffie om op te warmen.quote:Snuffel Het Knuffel Lied
Koud hebben is zo naar.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit nu in pyama met badjas onder een dekentje ja, straks maar warme kleding aantrekken
Fijn dat je haar zo goed op het juiste spoor hebt kunnen zetten.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:43 schreef livelink het volgende:
Hoewel dit lange weekend voor mij vooral hard werken met mijn dochter was, ben ik wel heel blij dat ik mijn dochter heb geholpen. Met name door peptalks, door zaken in perspectief te brengen en door een goed overzicht te maken van wat er nog allemaal moest gebeuren.
We zijn nu gestopt voor vandaag en ze is zo goed als klaar met drie opdrachten, die ze deze week gaat inleveren. Met twee andere opdrachten hebben we een mooie opzet en begin gemaakt waarmee ze verder kan en waarvoor ze feedback kan vragen of ze op de goede weg zit. En ze heeft vrijdag twee mogelijke stage-adressen gebeld en vandaag weer één en heeft dus 3x haar cv, portfolio en motivatie mogen opsturen.
Waar we allebei vooraf dit weekend in gingen met het gevoel dat het uitzichtloos was en met het idee dat ze misschien beter kon stoppen met haar opleiding, is het vertrouwen nu weer helemaal terug. Ze heeft echt hard gewerkt!
Dan sluiten jullie beide het weekend af met een goed gevoel. Dat is ook wel weer fijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:43 schreef livelink het volgende:
Hoewel dit lange weekend voor mij vooral hard werken met mijn dochter was, ben ik wel heel blij dat ik mijn dochter heb geholpen. Met name door peptalks, door zaken in perspectief te brengen en door een goed overzicht te maken van wat er nog allemaal moest gebeuren.
We zijn nu gestopt voor vandaag en ze is zo goed als klaar met drie opdrachten, die ze deze week gaat inleveren. Met twee andere opdrachten hebben we een mooie opzet en begin gemaakt waarmee ze verder kan en waarvoor ze feedback kan vragen of ze op de goede weg zit. En ze heeft vrijdag twee mogelijke stage-adressen gebeld en vandaag weer één en heeft dus 3x haar cv, portfolio en motivatie mogen opsturen.
Waar we allebei vooraf dit weekend in gingen met het gevoel dat het uitzichtloos was en met het idee dat ze misschien beter kon stoppen met haar opleiding, is het vertrouwen nu weer helemaal terug. Ze heeft echt hard gewerkt!
Wat mooi dat het zo ten goede is gekeerd!quote:Op zondag 29 mei 2022 17:43 schreef livelink het volgende:
Dat is leuk gedaan zo!quote:Op zondag 29 mei 2022 17:48 schreef DJ11 het volgende:
Dit is best grappig: de Noorse inzending (Subwoolfer) blikt op ludieke wijze terug op het Songfestival, door MIKA te coveren. S10 komt ook nog in het clipje voor.
Ja, ik ben wel heel erg moe nu. Maar dat was ik eigenlijk al, want ik had begin vorige week door dat het mis was aan het gaan bij haar en maakte me heel erg veel zorgen. En al die moeheid komt er nu uit.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan sluiten jullie beide het weekend af met een goed gevoel. Dat is ook wel weer fijn.
Dan lekker op tijd naar bed. Eventueel van tevoren nog even lekker ontspannend in bad of onder de douche.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel heel erg moe nu. Maar dat was ik eigenlijk al, want ik had begin vorige week door dat het mis was aan het gaan bij haar en maakte me heel erg veel zorgen. En al die moeheid komt er nu uit.
Ja, ik ga zometeen in bad inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan lekker op tijd naar bed. Eventueel van tevoren nog even lekker ontspannend in bad of onder de douche.
en gaan ze dan ook eens goed onderzoeken waarom je vaak te hoog zit ?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu, ik word een lopende zak insulineVandaag al 10 eenheden meer bijgespoten als normaal (in overleg met de huisartsenpost, zat 2x boven de 20 en net nog steeds op 17,8 dus na 6 net weer 4 bonus eenheden gespoten.) Moet over 2 uur weer meten en als het > 15 is mag ik de vriendelijk klinkende dame weer bellen
Ik hoop het.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
en gaan ze dan ook eens goed onderzoeken waarom je vaak te hoog zit ?
Dat klinkt inderdaad niet handig. Maar is dan wel bekend bij je internist, neem ik aan? Wat zei de vriendelijk klinkende dame?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
17.8 denk dat ik stiekem wel weet hoe het komt.
Heb chronische pancreatitis. (alvleesklier ontsteking) en dat ding maakt je natuurlijke insuline aan.
Dat icm met diabetes is niet ideaal
ja is allemaal wel bekend, 13 juli mag ik weer bij de internist op visite komen. Is een bekendheid op het gebied van diabetes hier, dus dat is wel fijn. Wachttijden door corona etc zijn wel lang nu helaas.quote:Op maandag 30 mei 2022 00:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet handig. Maar is dan wel bekend bij je internist, neem ik aan? Wat zei de vriendelijk klinkende dame?
Ik had het ook liever gisteren hoor.quote:Op maandag 30 mei 2022 05:42 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen Raf.
Persoonlijk vind ik 13 juli wel erg laat, als je waarden zo hoog zijn, maar dat zal wel aan mij liggen.
Goedemorgen mevrouw de dierenverzorgster.quote:
Nee, er heeft er wel eentje in onze tuin gescharreld een paar weken geleden, maar geen idee of die in onze tuin overwinterd had.quote:Op maandag 30 mei 2022 05:53 schreef Rafeiro het volgende:
Nog nieuwe egels gevonden Lili? Eentje moet je dan wel Sonic noemen hoor
Ik heb geen tuin, maar moeders had bij haar ex in de tuin een speciaal gat in de schutting voor egels, haha.quote:Op maandag 30 mei 2022 06:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, er heeft er wel eentje in onze tuin gescharreld een paar weken geleden, maar geen idee of die in onze tuin overwinterd had.
Goedemorgen Symphquote:
Wat fijn dat je vader en zus erbij zijn! Heb je een lijst klaar met hoe het (niet) met je gaatquote:Op maandag 30 mei 2022 05:50 schreef Rafeiro het volgende:
Zal het er straks met de ambulante hulp ook nog wel even over hebben. Die zie ik zo ook nog even voor het multi disciplinair overleg met hun, thuiszorg, pa en zus vanmiddag. Hoop mensjes zijn bezig met dit aapje
Ja wel fijn, maar ook wel jammer dat dat nodig is. Had liever 0 van dit gedoequote:Op maandag 30 mei 2022 08:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
Wat fijn dat je vader en zus erbij zijn! Heb je een lijst klaar met hoe het (niet) met je gaat
Begrijp ikquote:Op maandag 30 mei 2022 08:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja wel fijn, maar ook wel jammer dat dat nodig is. Had liever 0 van dit gedoe
We zitten weer op het punt dat de verwarming aan moetquote:Op maandag 30 mei 2022 08:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph![]()
Hoe is het met de kou in jullie huis? DDM had het gisteren koud. Ik zit ook al een paar ochtenden en avonden verlangend naar de verwarming te kijken omdat ik het koud vind. Het is nu bij ons in huis 18 graden en ik vind het eigenlijk net iets te koud, maar eind mei de verwarming aan doen gaat toch wel echt te ver.
Ik pak snel een dekentje. Ik heb een paar weken geleden de vloerverwarming op zomerstand gezet, geen zin om weer vanalles te verplaatsen om bij de pomp en thermostaten te kunnen, het zit nogal verstopt.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:35 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Als ik het koud heb in huis, gaat gewoon de verwarming aan, zelfs al is het midden augustus. Daar is het nou eenmaal voor uitgevonden.
Ah ja, dan had ik inderdaad ook gewoon een dekentje gepakt. Ik heb schema's ingesteld voor mijn verwarming en alles gaat gewoon automatisch.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik pak snel een dekentje. Ik heb een paar weken geleden de vloerverwarming op zomerstand gezet, geen zin om weer vanalles te verplaatsen om bij de pomp en thermostaten te kunnen, het zit nogal verstopt.
quote:
stel je voor dat je niets te doen hadquote:Op maandag 30 mei 2022 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Altijd fijn een nieuwe laptop.
Alles is overgezet van mijn oude laptop, behalve alle accounts en wachtwoorden.
Nou ja, ik ben in ieder geval van de straat
Hij moest er ook al onverwacht voor heen en weer naar Haarlem, dus voor zijn gevoel heeft hij de hele dag nog niet gewerkt en blijft alles wat hij wilde doen liggenquote:
Accounts en wachtwoorden opslaan op je laptopquote:Op maandag 30 mei 2022 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Altijd fijn een nieuwe laptop.
Alles is overgezet van mijn oude laptop, behalve alle accounts en wachtwoorden.
Nou ja, ik ben in ieder geval van de straat
Ik heb vanmorgen nog wel kunnen golfen met een klein zonnetje en nu is het hier grauw en koud maar niet gezeurd, de verwarming is omhoog gezetquote:Op maandag 30 mei 2022 14:43 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Het is momenteel wel een beetje troosteloos weer.
Althans hier tenminste.
zou het er morgen nog steeds liggen? vast welquote:Op maandag 30 mei 2022 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij moest er ook al onverwacht voor heen en weer naar Haarlem, dus voor zijn gevoel heeft hij de hele dag nog niet gewerkt en blijft alles wat hij wilde doen liggen
Vast wel, maar ik log een keer of 20 - 50x per dag in dus ik vind het prima dat dat 1995 is.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Accounts en wachtwoorden opslaan op je laptop
Is dat niet een beetje 1995?
Zeker wel. Ik heb het hoognodige gedaan en de rest komt morgen.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog wel kunnen golfen met een klein zonnetje en nu is het hier grauw en koud maar niet gezeurd, de verwarming is omhoog gezet
[..]
zou het er morgen nog steeds liggen? vast wel
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik log een keer of 20 - 50x per dag in dus ik vind het prima dat dat 1995 is.
tenzij het programma's zijn die na x minuten zelf uitloggenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
In 2022 zou je niet meer 20 - 50 keer per dag in moeten loggen, da's echt niet meer nodig...
Helaas wel. Ik heb redelijk wat programma's die ik gebruik, en lang niet alles gaat via SSO.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
In 2022 zou je niet meer 20 - 50 keer per dag in moeten loggen, da's echt niet meer nodig...
Dat zeg ik, dat is anno 2022 echt niet meer nodig.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:49 schreef just me het volgende:
[..]
tenzij het programma's zijn die na x minuten zelf uitloggen
OK, daar valt dus nog een hoop te verbeteren...quote:Op maandag 30 mei 2022 15:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik heb redelijk wat programma's die ik gebruik, en lang niet alles gaat via SSO.
De belangrijkste dingen wel, maar ik heb een aantal privacy gevoelige programma's met een korte werktijd.
I knowquote:Op maandag 30 mei 2022 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, daar valt dus nog een hoop te verbeteren...
Tip: Gebruik anders een oplossing als Keepass o.i.d., waarbij je binnen een beveiligde (twee traps verificatie indien gewenst) tool op een share of als SAAS (niet op je laptop zelf dus!) je passwords opslaat.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know
Ben wel aan het masseren, maar dat wordt een kwestie van een lange adem.
Ik hoop dat we volgend jaar overstappen naar een andere toetsleverancier.
Dan hebben we er weer een potentiele SSO bij.
Jij eentje minder, dan gooi ik die laatste er nog maar bij:quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 05:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij eentje minder, dan gooi ik die laatste er nog maar bij:![]()
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:34 schreef just me het volgende:
Ik kan wel even wat muzikale ontspanning gebruiken
O, leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:40 schreef just me het volgende:
Uiteraard
ik heb mijn oude piano boeken nog wel ergens
Dat denk ik niet, ik zal de noten wel herkennen maar zal even moeten zoeken welke toetsen ik moet gebruiken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, leuk!
Kan je nog muziek lezen? Even los van wel of geen bril?
Volgens mij verleer je het niet zo snel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik zal de noten wel herkennen maar zal even moeten zoeken welke toetsen ik moet gebruiken.
Mijn grootvader speelde erg goed piano, mijn exman heeft tot voor kort een vleugel in zijn huis gehad.
Juist dat! En met mijn grootvader speelde ik ook samen, quatre mainsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij verleer je het niet zo snel.
Zal ook weer even moeten gluren, maar denk dat het me nog wel lukt.
Maar dan nog omzetten naar muziek, dat is wat anders...
Op een trompet gaat dat niet zo goed...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
Juist dat! En met mijn grootvader speelde ik ook samen, quatre mains
nou.... kwestie van oefenenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een trompet gaat dat niet zo goed...
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker samen in dat mondstuk kwatten...
vanmorgen al heerlijk gespeeld, morgen een vrije dagquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Morgen weer golfen, als het droog is?
Het is nog niet helemaal je dattum met het weer...
Ow, dat is minder.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:12 schreef just me het volgende:
Echt zo bizar, gisteren 2 condoleance kaarten verstuurd en morgen moet ik weer een condoleance kaart versturen.
Dan maar snel naar de tijden niks!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat is minder.
Je hebt van die perioden dat de één na de ander uitvalt en dan weer tijden niks...
Ben weer terug...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:22 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja en waar is @diaan om te playbacken ?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just me zit aan de piano...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just me zit aan de piano...
[ afbeelding ]
morgen maar even terugkijken dan, dank je!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Net Roosen&Borst gekeken, het was weer indrukwekkend
Ik zag het toevallig staan in de gids en dacht eigenlijk dat het gewoon de herhaling zou zijn, maar ze hebben een 2e serie gemaakt. Heftige shizzle, maar zo’n mooi programma maken ze ervanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
morgen maar even terugkijken dan, dank je!
Dat gaat toch over Alzheimer?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig staan in de gids en dacht eigenlijk dat het gewoon de herhaling zou zijn, maar ze hebben een 2e serie gemaakt. Heftige shizzle, maar zo’n mooi programma maken ze ervan
Ik ben de bas al een het stemmenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wordt het toch nog gezellig.
Symph mag ook meepingelen...
ik goed voor mijn spierenquote:
Is het ook, dus dat snap ikquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wil zien.
Vind dat behoorlijk confronterend...
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb de hele dag bijna niks te doen gehad...
Ah, dat kan af en toe een dagje wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb de hele dag bijna niks te doen gehad...
deze muziek nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dodelijk vermoeiend.
Maar het is gewoon even rustig nu...
Hier hangt de was binnen, maar daar wordt het ook niet echt droogquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt de ene stortbui na de andere hier. Uiteraard hangt er een was buiten
Die kunnen af en toe best lekker zijn. Zoals nuquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoop gillende keukenmeiden...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh balenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt de ene stortbui na de andere hier. Uiteraard hangt er een was buiten
Daar heb ik nog weinig last van. Ik hoop wel dat dat snel komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dodelijk vermoeiend.
Maar het is gewoon even rustig nu...
Het is niet dat ik helemaal niks te doen heb, maar ik hou van wat onvoorspelbaarheid.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heb ik nog weinig last van. Ik hoop wel dat dat snel komt.
Dan kan ik met mijn collega na gaan denken over de invulling van volgend schooljaar.
Altijd een leuke fase
Klopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:58 schreef livelink het volgende:
Deze muziek is nog niet zo gepolijst. Dat vind ik wel leuk.
Dat weet DDM vastquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:02 schreef MadMaster het volgende:
De volgende is misschien wel wat bekender, is een klein hitje in NL geweest...
Ik ken het niet, maar kwam ook nooit echt in clubs.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herstel, geen reguliere hit, wel een clubhit destijds...
We zijn inmiddels al weer 2 platen verder, maar het was Bizarre Inc met Playing With Knives...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar kwam ook nooit echt in clubs.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn inmiddels al weer 2 platen verder, maar het was Bizarre Inc met Playing With Knives...
Goedenacht DDMquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga het einde net niet halen. Dank en trusten
Welterusten!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten Doedezemaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:20:28 : Harry Cox - Nice & Strong (Club Mix)
20:32 : Crazy P - Clouds (Outboxx Remix)
20:36 : Frankie Knuckles - Move Your Body ('90 Remix)
20:40 : Ultraworld - Northern Piano (Ambient Mix)
20:45 : Rhythim Is Rhythim - Strings of life (Piano Mix)
20:52 : Soundsource - Take Me Up (Illegal Mix)
20:58 : Young MC - Know How
21:00 : T.N.T. - Piano Please (Remix '91)
21:05 : Marradonna - Out Of My Head (Original Mix)
21:11 : Clubhouse vs Capella - Everybody (Techno House Mix)
21:14 : Selector - Move Your Body (Club Mix)
21:17 : Chrissy Ward - Right & Exact (Stonebridges Classic Piano Vocal)
21:23 : Twist - I'll Be There (Up There House Mix)
21:28 : Jennifer Lucas - Take On Higher (Club Mix)
21:33 : 49'ers - Touch Me (Sexual Version)
21:37 : Brothers In Rhythm - Such A Good Feeling - Original Piano Club Vocal
21:41 : Pierre Feroldi Featuring Linda Ray - Movin Now (Extended Mix)
21:45 : DCHQ - Bam Bam Baby
21:49 : Rhythm Foundation - Let The Whole World Know (Wait 'Til Your Father Gets Home Mix)
21:55 : Awesome 3 - Don't Go (Kicks Like A Mule Mix)
22:01 : Sonz of a Loop Da Loop Era - Far Out [Original Scratchadelic Mix]
22:04 : Bizarre inc - Playing with Knives (Full Retro Mix)
22:08 : Rachel Wallace - Tell Me Why (M & M Beefed Up Mix)
22:11 : Sarasota - We're Getting Hot
22:16 : Dana Dawson - 3 Is Family (Dancing Divaz 2005 Remix)
22:21 : The Hard Players - Joy Of Music
22:26 : Diddy - Give Me Love (Diddy's Tuff Love Mix)
zolang ik mag blijven zitten, primaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef MadMaster het volgende:
En de laatste, eentje van ruim 10 minuten...
[..]
Goedemorgen vanuit het Deense land livelink.quote:
Is het daar ook regenachtig? Ik ben als kind in Denemarken geweest en vond het toen een bijzonder land.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen vanuit het Deense land livelink.
Nee, zonnetje schijnt hier volop nu.quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het daar ook regenachtig? Ik ben als kind in Denemarken geweest en vond het toen een bijzonder land.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zonnetje schijnt hier volop nu.
Ik zit in Kopenhagen voor het werk.
Goedemorgen brother.
Genieten?quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:56 schreef just me het volgende:
[..]goede tijd daar Melting en probeer tussendoor ook te genieten
Oops dat is een vol programma, sterkte dan maarquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Genieten?
Dat lukt niet echt. Ik heb meetings tot vanavond 18.30 en dan morgen weer tot 12.30.
Daarna lunch en dan misschien nog even wat drinken ergens.
Maar toch een goedemorgen.
Vergeet niet de zon in je koffer te stoppen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Genieten?
Dat lukt niet echt. Ik heb meetings tot vanavond 18.30 en dan morgen weer tot 12.30.
Nu ook volop regen hier.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vergeet niet de zon in je koffer te stoppen.
Goedemorgen
Niet eens tijd om naar de plaatselijke Efteling te gaan?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Genieten?
Van vanavond 18.30 uur tot, pak 'm beet, morgenochtend 9.00 uur kan je helemaal uit je plæt gøn...quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Genieten?
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van vanavond 18.30 uur tot, pak 'm beet, morgenochtend 9.00 uur kan je helemaal uit je plæt gøn...
[ afbeelding ]
Gøzæløg...![]()
Het voormalige vleesverwerkings district, hét uitgaansgebied van Kopenhagen nu:quote:
quote:For decades, Copenhagen’s Meatpacking District was home to dozens of businesses relating to the meat industry. In the early 21st century, the area expanded and today houses restaurants, art galleries, bars, and trendy nightlife spots. Explore the food market on the weekends in summer months, try delicious seafood at Kødbyens Fiskebar, or sample beers at hip brewpub War Pigs. After a satisfying lunch, why not check out V1 Gallery, a contemporary art gallery which was the first in Scandinavia to showcase the work of street artists such as Banksy and Eine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |