Niet als in uptempo, maar ik vind ze allemaal goedquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef Fascination het volgende:
Maar de laatste vier nummers is echt genieten?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef Fascination het volgende:
Maar de laatste vier nummers is echt genieten?
Ik ben me er ook met hangen en wurgen doorheen aan het slepen, maar ik moet nu de laatste vier nummers horenquote:
Allora?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Komt goed. Hierna gaan we 1991 terugkijken
En daarna zeker 2019 of 2022?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Komt goed. Hierna gaan we 1991 terugkijken
Die hadden wijquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
Even wat sluikreclame voor de CD-i, mooi hoor
Wauwquote:
Daar moet je nog wel een jaartje op wachten.quote:
Dat doen ze goedquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
Het decor vind ik eigenlijk wel tof nog steeds
Het is echt reusachtig groot.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
Het decor vind ik eigenlijk wel tof nog steeds
Het podium is heel groot, maar doordat de decorstukken her en der staan valt dat niet zo op. Plus het lichtgebruik is in orde.quote:
De vertaling van de titel is "Aan wie moet ik mijn zonden vertellen?" dus vast welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Is er geen achterliggende verhaal met dit nummer?
Ik las ergens dat het gaat over een vrouw die abortus pleegt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vertaling van de titel is "Aan wie moet ik mijn zonden vertellen?" dus vast wel
Wat betreft die linkse van MeKaDo zeker niet hoorquote:
Zo klein maar tegelijk ook zo groot.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wat betreft die linkse van MeKaDo zeker niet hoor
Verrassend veelzijdig inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:48 schreef koffieleuk het volgende:
Sowieso de meest veelzijdige jurk dit, dat is gewoon objectief.
Gelukkig, dan kan ik nu met een gerust hart zeggen dat ik dit een mooi nummer vind.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef Cee het volgende:
Even snel gegoogled en deze mevrouw is nu getrouwd met een man die de oppositie in Belarus steunt en ook fel tegen de Russische invasie in Oekraļne is dus douze points.
Dat was ik dus aan het zoeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef Cee het volgende:
Even snel gegoogled en deze mevrouw is nu getrouwd met een man die de oppositie in Belarus steunt en ook fel tegen de Russische invasie in Oekraļne is dus douze points.
Dat weet ik zo niet! Maar lijkt me dat ze wel aan de goeie kant staat.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:50 schreef usagi414 het volgende:
@:koffieleuk Jij volgt de twitter accounts beter. Maar had Youddiph nu ook niet iets gedaan tegen de oorlog ?
Dat is niet zo ongebruikelijk in Oost-Europa toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
En wie deze Poolse mevrouw googlet zal er achter komen dat ze hedendaags een full-on Covid-ontkenner is. (Overigens was dit destijds wel m'n favoriet).
Marga Bult van Polen dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
En wie deze Poolse mevrouw googlet zal er achter komen dat ze hedendaags een full-on Covid-ontkenner is. (Overigens was dit destijds wel m'n favoriet).
Marga stelt alleen vragenquote:
Ohquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
Af en toe wat meer pit was welkom geweestquote:
Duitsland springt er in deze lineup zeker uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Af en toe wat meer pit was welkom geweest
Maar ze heeft veel mooie nummers gezongenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
Ook mijn redenatie jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:56 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk bestaat dit nummer voornamelijk uit uithalen dus bij nader inzien blijft Hongarije m'n favoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |