Mika vindt dit confronterendquote:
*googlet*quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Toen al Netherlands favorite grandmother
Zo oud was ze toen nog niet.
49 als ik goed kan rekenen. En dat is niet oudquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:03 schreef Guanabana het volgende:
In de jaren 90 zag je er in je veertiger jaren gewoon al oud uit. Heel anders dan nu.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
49 als ik goed kan rekenen. En dat is niet oud
Zeker!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:05 schreef NailQueen het volgende:
Dit is helemaal niet slecht. We hebben ergere inzendingen gestuurd.
Oh wacht jullie hebben natuurlijk geen Engels commentaarquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Huh maar die vond ik er best oud uitzienquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Had ook al het ierse duo gegoogled, die ouwe is daar net zo oud als ik nu.
@Guanabana zoek het even opquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Dit klinkt ook wel als een lied dat Telekids zou coveren trouwens
Hiervoor geweest.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben er weer! Wanneer moet Willeke?
Tlquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben er weer! Wanneer moet Willeke?
Shit, dit is echt zo.quote:
Het blijft slim van Ralph en Bernd om een nummer te maken waarin Duits als Engels klinkt.quote:
Ziedend.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Dit werd toen 3e, maar Jendrik in 2021 ho maar.
Geen idee welk lied, maar als niemand wil, doe ik het wel hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nogmaals, wie stelt zich kandidaat?
Het klinkt misschien vreemd, maar bij een karaoke doe ik liever nummers die ik mooi vind dan nummers die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nogmaals, wie stelt zich kandidaat?
We geben ein party!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee welk lied, maar als niemand wil, doe ik het wel hoor
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Vind het eigenlijk best lang duren als we nu pas bij 15 zijn.
FR Davidquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:13 schreef Cee het volgende:
Oh, en Words van ik dacht Cat Stevens maar volgens mij origineel van Boyzone.
Mogelijk volgende maand ergens karaoke in de plaatselijke gay bar. Maar dat is voor jou ook niet om de hoek toch?quote:
Hier is geen plaatstelijk gay bar in de buurt neequote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mogelijk volgende maand ergens karaoke in de plaatselijke gay bar. Maar dat is voor jou ook niet om de hoek toch?
Het woord 'slaapliedje' zit ook letterlijk in de titel, talenknobbel hoorquote:
Dat is het ook niet waardquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier is geen plaatstelijk gay bar in de buurt nee
Maar als er een goedkope hotel in de buurt is, ben ik bereid om een stukje te reizen.
Van die drie is deze degene die ik me het minst herinner, dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:19 schreef koffieleuk het volgende:
Noorwegen hierna
Noorwegen van 1994 tot 1996
Ik woon ongeveer 20 minuten rijden van Groningen afquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is het ook niet waardJe woont in Groningen toch? Of in de buurt van Groningen? De laatste trein van hier gaat rechtstreeks door naar Groningen.
De zangeres hier was lid van Bobbysocks, niet van Secret Garden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Secret Garden. Bobbysocks was 10 jaar eerder.
Dat kan ook nog! ik houd je op de hoogte mocht er echt gekaraoked worden!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik woon ongeveer 20 minuten rijden van Groningen af
Maar bij het station in Assen is weer goedkoper parkeren
Ik las even niet goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De zangeres hier was lid van Bobbysocks, niet van Secret Garden.
Oorlogquote:
Dit nummer was ook wel wat minder opvallend dan het Oekrainse nummer in 2022quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen kregen ze gewoon applaus in plaats van winst.
quote:
Dat had ik niet zo snel in de gaten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat Oekraïne dit jaar applaus kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |