Eens. Een technisch superieure opvolger staat al klaar. Misschien wel Cardano.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Technisch gezien geloof ik niet in ethereum dus voor mij niet.
Heel erg laag zou ik het niet willen noemen, in januari 2021 stond ETH nog onder de $1000.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 01:31 schreef ThijsTH het volgende:
Mensen, verwachten we volgende week na 8 juni nog een pump in Ethereum? Deze staat echt heel erg laag momenteel en is de afgelopen maanden procentueel veel harder gekelderd dan Bitcoin. Momenteel nog maar 60% waard van wat het een maand geleden was. Aardig inkoop momentje lijkt me?
Dat is wel logisch, ETH bestond toen nog niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:27 schreef Ronald het volgende:
[..]
Heel erg laag zou ik het niet willen noemen, in januari 2001 stond ETH nog onder de $1000.
Als je alles koopt waar we kritisch op zijn dan loopt het financieel niet goed voor je af.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:54 schreef firefly3 het volgende:
Ruim de meerderheid is hier zeer kritisch op Ethereum. Bijgekocht.
Goede glazen bol heb jijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je alles koopt waar we kritisch op zijn dan loopt het financieel niet goed voor je af.
Lolquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens. Een technisch superieure opvolger staat al klaar. Misschien wel Cardano.
Die hele metamorfose van PoW naar PoS is ook veel te lichtzinnig over gedaan.
Zou ik ook doen als ik er werkelijk waar geen snars van zou snappen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:54 schreef firefly3 het volgende:
Ruim de meerderheid is hier zeer kritisch op Ethereum. Bijgekocht.
Bitcoin boeit geen fuck om New York.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:41 schreef firefly3 het volgende:
Gaat niet zo goed met Bitcoin in New York.
[ twitter ]
Aanvoerder nog wel. Goede onderbouwing ook weerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
De aanvoerder der shitcoins zo ongeveer samen met Solana
Ik gun je $100 per cardano hoor no hard feelings verderquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Aanvoerder nog wel. Goede onderbouwing ook weer
Wie had dat nou gedaan gedachtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:43 schreef firefly3 het volgende:
Bitcoin komt steeds meer in handen van de mega rijken.
En waarom dan precies? Het maakt voor bitcoin 0,0 uit wie hoeveel bezit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:43 schreef firefly3 het volgende:
Mijn theorie lijkt overigens te kloppen.. Bitcoin komt steeds meer in handen van de mega rijken. Op een gegeven moment heeft een bank als Goldman Sachs de meeste Bitcoin in handen en is het denk ik niet "leuk" meer voor de eindgebruiker.
Dat is schromelijk overdreven gezien de marketcap zou het dan groter zijn dan de hele Nasdaq. Neemt niet weg dat er stappen worden gemaakt in de technische ontwikkelingen. Smart contracts, samenwerking en de hardfork deze maand.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik gun je $100 per cardano hoor no hard feelings verder
Ohja 2021 bedoelde ikquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel logisch, ETH bestond toen nog niet.
Kan zijn maar als dat zo is, is het alleen maar gunstig voor de prijs. Die gaat, zolang deze rijken die veel Bitcoin in bezit hebben het vasthouden, omhoog omdat er steeds minder aanbod op de exchanges komt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:43 schreef firefly3 het volgende:
Mijn theorie lijkt overigens te kloppen.. Bitcoin komt steeds meer in handen van de mega rijken. Op een gegeven moment heeft een bank als Goldman Sachs de meeste Bitcoin in handen en is het denk ik niet "leuk" meer voor de eindgebruiker.
Dan snap je helaas nog steeds niet dat whales de koers 30% naar beneden kunnen zetten wanneer zij willen en dat de wereld daar last van zal hebben. Het zal nooit een goed betalingsmiddel worden als de opening van de beurs bepaald hoe duur ieder product en dienst is voor die dag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
En waarom dan precies? Het maakt voor bitcoin 0,0 uit wie hoeveel bezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |