SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Gaat dit over drugs dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:56 schreef livelink het volgende:
Het duurde heel lang voordat ik wist dat dit over drugsgebruik ging.
Schuldigquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is inmiddels een totaal krankzinnige 2,5 miljard keer beluisterd op Spotify...Tones And I - Dance Monkey
Heb jij dat nummer 2,5 miljard keer geluisterd op Spotify? Schaam je!quote:
quote:
quote:Michael's official website describes the song as a "drug abuse saga." A monkey can often be used as a metaphor for drug addiction, "to have a monkey on one's back." That's how Aerosmith used it in 1989. Michael's "Monkey" asks a lover to choose between him or the drugs: Why can't you set your monkey free?
En dat voor maar een tientje of zo per maand.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij dat nummer 2,5 miljard keer geluisterd op Spotify? Schaam je!
Neequote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Als laatste van dit blokje:The Bloodhound Gang - The Bad Touch
Het gaat niet letterlijk over apen, maar ik neem aan dat iedereen de videoclip wel kent
Ik mis Beastie Boys - Brass monkey nog.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Als laatste van dit blokje:The Bloodhound Gang - The Bad Touch
Het gaat niet letterlijk over apen, maar ik neem aan dat iedereen de videoclip wel kent
En Monkey gone to heaven van the Pixiesquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik mis Beastie Boys - Brass monkey nog.
Nu niet meer...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik mis Beastie Boys - Brass monkey nog.
Deze vind ik maar nietsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:10 schreef DJ11 het volgende:
In plaats daarvan: een gloednieuwe remix van hun handWolfgang Tillmans - Insanely Alive (Pet Shop Boys radio edit)
Ik zal 'm niet zo vaak draaien, maar het originele nummer is weinig soeps. Ze hebben het nog vrij aardig naar een hoger plan getild. En dit is alweer de 4e remix die ze afgelopen halfjaar hebben afgeleverd.quote:
Dan heb je extra geluk, want ik draai een langere versie...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik zet hem een tandje harder. Hier had ik zin in, ontdek ik nu.
Bedankt voor het luisteren. En een fijne avond gewensd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:21 schreef Tjoent het volgende:
Ik ga er ook van tussen, peepsfijne avond.
[ afbeelding ]
En bedankt, Elf
Fijne avond.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:21 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
En bedankt, Elf
Fijne avond/nacht Tjoentquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:21 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
En bedankt, Elf
Fijne plaat inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
De dame in Relight my fire deed mij naar dit nummer verlangen.
Ik had eigenlijk ook een ouder nummer van deze artiest willen draaien, maar dat red ik qua tijd net niet. Hij stond een aantal jaren geleden met It's A Catalogue ook al eens hoog in m'n jaarlijst.quote:
Dan houden we die tegoed.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook een ouder nummer van deze artiest willen draaien, maar dat red ik qua tijd net niet. Hij stond een aantal jaren geleden met It's A Catalogue ook al eens hoog in m'n jaarlijst.
Alle eer gaat naar jou! En ik kan zeggen dat ik hem toen al heb gehoord.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Afgelopen week was Space Man van Sam Ryder, de #2 van het Songfestival, alarmschijf op Q Music. En het nummer staat inmiddels hoger in de Top 40 dan de Oekraïense inzending.
Ik durf aan dat Radio 49 de eerste was die dit nummer draaide in Nederland. Dat was namelijk voordat überhaupt bekend werd dat het de Britse Songfestival-inzending was.Sam Ryder - Space Man
De morele winnaar, zonder twijfel. Ook jury-winnaar en winnaar van de songwriting-prijs die bij elk ESF wordt gegeven.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
Fijn nummer dit. Terecht tweede en moreel wellicht eerste.
Een heel fijn nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan houden we die tegoed.
Ik word hier heel blij van.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar jou! En ik kan zeggen dat ik hem toen al heb gehoord.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]Thanks. En je kunt ook zeggen dat je Sam Ryder in 2021 al kende
Mijn spotify-lijst is het bewijs. Toegevoegd in november 2021quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]Thanks. En je kunt ook zeggen dat je Sam Ryder in 2021 al kende
Ik deed niks hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:47 schreef Melting het volgende:
Klinkt af en toe alsof je met de snelheid van de plaat aan het spelen bent.......
Ik schrok al.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:48 schreef Melting het volgende:
Geluid is weg?
Na verversen is het terug.
Is bij mij al 4 x gebeurd deze show. Sowieso de laatste tijd veel vaker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:48 schreef Melting het volgende:
Geluid is weg?
Na verversen is het terug.
Ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik sluit zo af met twee relatief bekende nummers hoor. Maar eerst nog even deze, waar ik ernstig verslaafd aan ben.Skylar Grey - Cheers
Ik vind ze mooi bij elkaar passen qua sound. Het zijn ook allebei single-remixes die nogal afwijken van de albumversie. En de "behandeling" die ze hebben gehad is vrij identiek.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste twee nummers niet echt kende. Maar het klinkt goed.
Die staan hier dan weer beide in de kast. Ergens op cd’squote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste twee nummers niet echt kende. Maar het klinkt goed.
Ik zal de clip eens bekijken. Ben het eens dat het een heel mooi nummer is.quote:
Komt uit Markelo, die artiest. Heeft meer leuke nummers uitgebracht en geremixtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:09 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
Ik verwachtte alles, maar niet deze attiestennaam en bijbehorende titel![]()
Wel,tof dit
Ik kende het toevallig. Heb het ooit in een playlist gegooid.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:09 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
Ik verwachtte alles, maar niet deze attiestennaam en bijbehorende titel![]()
Wel,tof dit
Oh ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, je wil het niet alleen..... je houdt er van.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het ooit voor de saxofonist in mijn coverband bewerkt; zo veel mogelijk instrumentaal gemaakt, zodat hij er live overheen kon saxen. Best lastig. Ik moest bepaalde stukjes zo goed mogelijk nabootsen qua productie.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende het toevallig. Heb het ooit in een playlist gegooid.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, je wil het niet alleen..... je houdt er van.![]()
[ afbeelding ]
Wij kunnen er ook niks aan doen dat zijn uitspraak zo slecht is.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is er nu ook eentje van S10. Ken je dat gevoel, dat je drol (er) niet uitkomt![]()
Dit is het origineel uit 1973.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze versie kan echt niet. Destijds eenmalig prima, maar klaar ermee
Nietesquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is het origineel uit 1973.
Niet de 1998 versie.
Geschreven naar aanleiding van het overlijden van Marilyn Monroe.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is het origineel uit 1973.
Niet de 1998 versie.
Dat wat je nu draait is de versie voor Diana, hij zingt ‘English Rose’ ipv Norma Jean etcquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Geschreven naar aanleiding van het overlijden van Marilyn Monroe.
Het nummer verscheen in 1974 op single en behaalde een nummer 11-positie in de Britse hitlijst. In 1988 werd een live-versie uitgebracht die nummer 5 in het Verenigd Koninkrijk behaalde.
2 keer is wat veel van het goede.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een geschikt moment voor MadMaster om het topic binnen te komen en ons te vertellen wat we horen.
Ik ken dit niet...
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een geschikt moment voor MadMaster om het topic binnen te komen en ons te vertellen wat we horen.
Ik ken dit niet...
Dat was toch gisterenavond?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar Mad zit dronken in een B&B ergens hier in de regio
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt me ergens ook wel bekend voor, maar ik weet het niet meer. The Sunclub wellicht?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:01 schreef brother52 het volgende:
Je kunt dingen ook te goed opruimen![]()
Zoek al een uur naar schroeven en plugjes...
Ik weet nog wel een kringloopwinkel waar er een plugje aan een bruine lamp hangtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:01 schreef brother52 het volgende:
You're screwedquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:01 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een kringloopwinkel waar er een plugje aan een bruine lamp hangt
Probeer het eens in het rommellaatje.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:01 schreef brother52 het volgende:
Leuk, moeder en zoon…quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Die ene is nu met Heidi Klum. Heidi heeft niet echt een type zullen we maar zeggen
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Die ene is nu met Heidi Klum. Heidi heeft niet echt een type zullen we maar zeggen
Flavio Briatore destijds had haar vader kunnen zijn. Tussendoor Seal, echt heel divers allemaalquote:
Ik hou het niet bij… 🐝quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Flavio Briatore destijds had haar vader kunnen zijn. Tussendoor Seal, echt heel divers allemaal
Dat is dus elke la behalve de besteklaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Probeer het eens in het rommellaatje.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is dus elke la behalve de bestekla
Ik vind anders ook rustig schroefjes in mijn bestekla.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is dus elke la behalve de bestekla
Zit er dan een schroefje los, bij je?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind anders ook rustig schroefjes in mijn bestekla.
Nee hoor. Wordt altijd met een reden ergens neergelegd. Ik weet de reden helaas nooit meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit er dan een schroefje los, bij je?
Ik heb een verbod op dergelijke acties. Soort bij soort, anders raken we het overzicht kwijt. In een volgend leven begin ik een carriere als opruimcoachquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies, dat zeg ik nou ook altijdquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Wordt altijd met een reden ergens neergelegd. Ik weet de reden helaas nooit meer.
Ik ben het overzicht allang kwijt. En heb toch nog meer overzicht dan man en kinderen bij elkaar. Moet je nagaan!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb een verbod op dergelijke acties. Soort bij soort, anders raken we het overzicht kwijt. In een volgend leven begin ik een carriere als opruimcoach
Ik vond het ook leuk alleenwel een beetje raar om er rond te lopen en niet aan het werk te zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel erg tof om een keer in jouw domein rond te lopen.
Huize Chaos!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het overzicht allang kwijt. En heb toch nog meer overzicht dan man en kinderen bij elkaar. Moet je nagaan!
En we zijn weer bij het ESF
Ik heb ze gevondenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeraquote:
Whehehe, dat was ook wel een hele specifieke zoektocht naar een hele specifieke stekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk alleenwel een beetje raar om er rond te lopen en niet aan het werk te zijn.
Al kon ik het toch heel even niet laten.
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
Geen idee waar jij en Melting het over hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, dit deuntje is daar onlosmakelijk mee verbonden…
S'Express met S'Express…quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee waar jij en Melting het over hebben.
quote:Enjoy this trip
Enjoy this trip
And it is a trip
Countdown is progressing
Uno, dos
Uno, dos, tres, quatro
S'Express
S'Express
Come on and listen to me baby now ooh
I got the hots for you
Boop boop b-boop bep b-bep ah ah
I got the hots for you
Boop boop b-bep boop boop b-bep bep
I got the hots for you
Boop boop b-boop bep b-bep ah ah
I got the hots for you
Boop boop b-bep boop boop b-bep bep
Drop that ghetto blaster
Ik ga het straks nog maar eens luisteren. Ik ken het wel, maar de tekst doet geen belletje rinkelen, dus wellicht heb ik iets anders in mijn hoofd.quote:
Dat ken je echt wel…quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het straks nog maar eens luisteren. Ik ken het wel, maar de tekst doet geen belletje rinkelen, dus wellicht heb ik iets anders in mijn hoofd.
In de kast onder de trap, daar had ik nog niet gekeken want mijn nieuwe kastje staat nu half voor die deur.quote:
Na een zoektocht vanbijna een half uur door 3 medewerkers zijn het deze geworden:quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoerawelke plankjes zijn het nou geworden? En dan dinsdag meteen de koffergrammafoon mee naar huis zeker?
Momenteel deze:quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Wat drinken we?
Heb gisteren een deel van een fles calvados gekregen.
Lekker!![]()
[ afbeelding ]
Thee...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Wat drinken we?
Lekker!![]()
[ afbeelding ]
Geweldig, dat design.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Momenteel deze:
[ afbeelding ]
Maar heb ik bijna op. Daarna moet ik even kijken.
Ik vond hem toen heel erg knap. Nu zie ik het niet meer.quote:
Dat doen ze meestal wel leuk bij Uiltje.quote:
We krijgen ze soms wel binnen maar er lopen een paar nitwits rond die het verschil niet zien en denken dat we daar al bossen van hebben en ze weg gooien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, dat was ook wel een hele specifieke zoektocht naar een hele specifieke stekker
Heb gisteren in zo'n biertent gezeten met tig soorten op tap, fles en blik.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Momenteel deze:
[ afbeelding ]
Maar heb ik bijna op. Daarna moet ik even kijken.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gisteren in zo'n biertent gezeten met tig soorten op tap, fles en blik.
Het ene rook en smaakte nog smeriger dan het andere.
Het is wel een beetje doorgeslagen, geloof ik…
Ik had dat laatst ook in zo'n biertent. Het was leuk om eens wat anders te drinken, maar er zaten bizarre zaken bij.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gisteren in zo'n biertent gezeten met tig soorten op tap, fles en blik.
Het ene rook en smaakte nog smeriger dan het andere.
Het is wel een beetje doorgeslagen, geloof ik…
Ja, dat geloof ik ook wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeker.![]()
Maar het is een markt die goed loopt momenteel.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Erg, dit soort nummers. Gewoon "La Isla Bonita" namaken, een paar tonen net wat veranderen en dan gewoon cashen als originele songwriter...
Gebeurt volgens mij nu ook met de Trompeta, dat hoog in de hitlijsten staat. Het lijkt 99 procent op Infinity van Guru Josh, maar een paar noten zijn nét wat anders.
Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar Calvados. Mijn ouders dronken het vroeger wel eens. Maar ik denk eigenlijk dat ik het niet lekker zal vinden. Is gewoon een idee, verder nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Wat drinken we?
Lekker!![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat je het wel lekker zal vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar Calvados. Mijn ouders dronken het vroeger wel eens. Maar ik denk eigenlijk dat ik het niet lekker zal vinden. Is gewoon een idee, verder nergens op gebaseerd.
Ik vind het sowieso hele enge dingenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
We krijgen ze soms wel binnen maar er lopen een paar nitwits rond die het verschil niet zien en denken dat we daar al bossen van hebben en ze weg gooien.
Klinkt wel goed op zich. Veel alcohol? Want dat kan het nog wel eens verpesten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel lekker zal vinden.
Deze is wel op leeftijd (25 jaar), maar heel fruitig, waarbij je de appel en in dit geval ook peer heel duidelijk proeft. Gelukkig geen houtsmaak, wat je vaak wel hebt bij oudere versies…
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben inmiddels boven en door het open slaapkamerraam hoor ik de schaapjes blaten
Ken je deze:quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu overigens aan deze:
[ afbeelding ]
Pale ale blend aged in merlot & Dbarrels aged for 18-06 months.
Ja, als het fruitig is zal ik het inderdaad wel lekker vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel lekker zal vinden.
Deze is wel op leeftijd (25 jaar), maar heel fruitig, waarbij je de appel en in dit geval ook peer heel duidelijk proeft. Gelukkig geen houtsmaak, wat je vaak wel hebt bij oudere versies…
Calvados is altijd tussen de 40 en 45 procent…quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt wel goed op zich. Veel alcohol? Want dat kan het nog wel eens verpesten.
Nee, nog niet gehad. Maar ipa, en daar houd ik wel van.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je deze:
[ afbeelding ]
Vanwege de gelijknamige dance track heb ik 'm geproefd, maar dat is niks voor mij…
De dovequote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Whitney met een Lover, maar welke ook al weer?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Whitney met een Lover, maar welke ook al weer?
Fijne avond.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:
We schakelen over naar Parijs voor de Champions League finale…
Ik vond het eerst ook niks maar het is wel wat verbeterd. Alleen eettafels stapelen en salontafels in schappen zetten snap ik niet. Dat verkoopt niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuke wandplankjes brother, ik vind Jysk echt zo’n vreselijke winkel, maar die eerste zet ik wel op het lijstje met kandidaten voor het nieuwe huis
quote:
Het zijn gelukkig niet van die stoffen snoeren die al half vergaan zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso hele enge dingen
Dat begreep ik van mijn broertje ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk al half/half, maar echt boeiend is het weer niet…
Het zal wel van dat strategische voetbal zijn, gok ik zo...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk al half/half, maar echt boeiend is het weer niet…
Nee, dat valt op zich wel mee, maar er zit weinig actie in…quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het zal wel van dat strategische voetbal zijn, gok ik zo...
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:53 schreef livelink het volgende:
Ik ga eens een Desperado voor mezelf pakken.
Nou, aan de drank wil ik dat niet echt noemen.quote:
En dan te bedenken dat de zanger die je hoort al was vertrokken toen dit een hit werd en niet op het hoesje staat…quote:
Nou heb je wel kans dat het een beetje een wedstrijd wordt.quote:
Mmm, de meeste kansen waren voor Liverpool…quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou heb je wel kans dat het een beetje een wedstrijd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |