Vertaald naar kutchineesquote:
was ook wel nodigquote:
Stroll stelt echt veel voor hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:44 schreef DKUp het volgende:
Sjuhoow stelt niks voor hetzelfde als Latifi en Stroll.
Maar het lek is boven.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:45 schreef Zwoerd het volgende:
Zal flink aanpoten worden voor Mercedes om Q3 te halen.
Max moet echt in de spiegels kijken volgens Toto want Hami komt er aanquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik hoop dat Monaco volgend jaar van de kalender af is. Is geen 1940 meer.
Je kan ook gewoon niet kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lewis is toch diegene die niet in zijn spiegels kan kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max moet echt in de spiegels kijken volgens Toto want Hami komt er aan
Daarvoor zit er iets bij hem in de wegquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lewis is toch diegene die niet in zijn spiegels kan kijken
Het is: Get in there, Lewisquote:
Chevy weet dat hij op een Nederlands forum zit.quote:
Hihahoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stroll stelt echt veel voor hoor
Die is pissed van vorige weekquote:
Logisch. Als je geen goede coureur hebt moet je de auto wel heel houden om nog iets van een resultaat te kunnen boeken hierquote:
Niet iedereen van deze grid heeft pole op zijn naam staanquote:
Wat voor broodje?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat betaal je daar ook voor een koffie en een broodje.
Hij is niet echt beter geworden, laten we het daar maar bij houden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet iedereen van deze grid heeft pole op zijn naam staan
Oké doeiquote:
Is ook een kutbochtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom in godsnaam over die gele kerb heen zeg
Nee is een makkelijke bocht. Je moet simpelweg gewoon met je linkerwiel net langs die sausage en dan neem je hem perfect.quote:
Nee, alleen noted.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:55 schreef Perox het volgende:
Sainz en Checo allebei under investigation?
Morgen niet want regen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Neuh, Monaco op zaterdag is tof. Monaco op zondag is kut
Regie is waardeloos.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Wel matig dat we al die acties van impeding niet terugzien. Doe eens een replay ofzo
De mededeling was 'noted'.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Sainz moet naar de stewards, lijkt me wel iets meer dan noted.
Ze moeten de limiet opzoeken maatquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:57 schreef FireFox1 het volgende:
Lijkt wel een kwali, iedereen is aan het trappen
Dan zijn we morgen nog bezigquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Wel matig dat we al die acties van impeding niet terugzien. Doe eens een replay ofzo
Dat incident van Vettel had ik wel willen zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zijn we morgen nog bezig
Zijn toch geen leuke beelden
Zelfs als dat goed gaat, moet-ie het morgen in de regen nog waarmaken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat maar even uitrazen in Q3 moet het gebeuren.
Was aan het einde van het tweede rechte stuk richting de hairpin. Klonk spannender dan het was.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat incident van Vettel had ik wel willen zien.
heeft vorig jaar ook helemaal niet gewonnen ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Verstappen kan er echt geen fluit van op Monaco. Ieder jaar hetzelfde liedje.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja echt hoor, vorig jaar was hij ook uitermate slechtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wordt hooguit warning. Zo’n onzin die investigations. Op deze track is gewoon geen ruimte te makenquote:
Dan wachten we de Q2 en Q3 maar af.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:07 schreef Nattekat het volgende:
De plekken waar Verstappen tijd verliest zijn nou niet echt delen waar een regen setup tijd zou kosten.
Als die valt dan..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelfs als dat goed gaat, moet-ie het morgen in de regen nog waarmaken.
80% kans om 2 uur dus lijkt me van wel.quote:
Maar dan moeten ze nog een uur tot de startquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
80% kans om 2 uur dus lijkt me van wel.
Dit weekend heb je maar 1 goed rondje nodig, denk dat het vooral handig is om in Q3 vroeg te gaan en een tijd te zetten, anders grote kans dat je in verkeer of erger uit komt.quote:
quote:
Lijkt me lastig.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
@:klaasweetalles kan hier vast wat over roepen.
Doe liever maar nog een goed rondje iets eerder anders heb je kans op rode vlagquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit weekend heb je maar 1 goed rondje nodig, denk dat het vooral handig is om in Q3 vroeg te gaan en een tijd te zetten, anders grote kans dat je in verkeer of erger uit komt.
Mensen roepen dit elke week.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:58 schreef mikieu het volgende:
Zie Max eigenlijk nog wel crashen nu, of hij heeft geleerd van de ene keer en heeft echt nog marge.
Gedurfd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een zegen.quote:
Zodat je in de snelle ronde tussen de auto’s terecht komt die aan het opwarmen zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit weekend heb je maar 1 goed rondje nodig, denk dat het vooral handig is om in Q3 vroeg te gaan en een tijd te zetten, anders grote kans dat je in verkeer of erger uit komt.
mwah, je kunt nog zoveel rekenen, maar vrijwel alle scenario's kunnen na de kwali de prullenbak in en daarna komen er weer nieuwequote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk dat bij Red Bull nu wordt gerekend wat de beste optie is als Max geen pole kan pakken. Als Perez P1 pakt, Leclerc 2 en Max 3 dan is aan het einde van de race het verlies in punten veel kleiner. Maar dat is speculatie
Idd, beuk 'm door de panty.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, je kunt nog zoveel rekenen, maar vrijwel alle scenario's kunnen na de kwali de prullenbak in en daarna komen er weer nieuwe
Je moet gewoon trappen met dat hok in de kwali om maar eens een open deur in te trappen.
In die situatie kan Perez Leclerc blokken bij de start door meteen voor Leclerc te rijden zodat Verstappen naar voren kan. Sandwichen die Leclercquote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk dat bij Red Bull nu wordt gerekend wat de beste optie is als Max geen pole kan pakken. Als Perez P1 pakt, Leclerc 2 en Max 3 dan is aan het einde van de race het verlies in punten veel kleiner. Maar dat is speculatie
Zeker hier, zelfs voor de top teams is er een reëel scenario dat Q1 verkeerd gaat met wat pech (verkeer, gele/rode vlaggen, geen goede bankerlap etc).quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, je kunt nog zoveel rekenen, maar vrijwel alle scenario's kunnen na de kwali de prullenbak in en daarna komen er weer nieuwe
Je moet gewoon trappen met dat hok in de kwali om maar eens een open deur in te trappen.
Niet als Ferrari P1 en P2 pakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik denk dat je beter P3 kunt staan dan P2. P1 uiteraard nog beter, maar in ieder geval rechts staan bij de start
Waarom niet? P3 kan P2 blokken in bocht 1. Mits goede start uiteraardquote:
F1TV nog nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:53 schreef Zipportal het volgende:
Sky is live en Viaplay poept liever de studio nog wat onder.
Aan t lullen met Rosberg en Di Resta.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:53 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:53 schreef Zipportal het volgende:
Je moet dan inderdaad wel echt een goede start hebben en dan nog denk ik dat P2 de eerste hoekige bocht beter in gaat aan de buitenzijde.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom niet? P3 kan P2 blokken in bocht 1. Mits goede start uiteraard
Ik vind Tim persoonlijk nog wel relaxed, daarentegen z'n broer Tomquote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:57 schreef VEM2012 het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van Coronel. Ik snap niet dat ze hem meegenomen hebben bij Viaplay. Dat geld hadden ze beter kunnen besteden aan zoiets basic als lip sync wat al teveel moeite voor ze is.
Wie is de Alf(ph)a en wie de Romeo?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:59 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Ik vind Tim persoonlijk nog wel relaxed, daarentegen z'n broer Tom
quote:
Ziggo open kanaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:01 schreef vosss het volgende:
Offtopic: waar wordt de Indy500 uitgezonden vanavond?
Ziggo toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:01 schreef vosss het volgende:
Ow ok top!!quote:
Ik zou morgen kijken als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:01 schreef vosss het volgende:
Wie crashed het eerst?quote:
Is dat niet morgen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:01 schreef vosss het volgende:
De echte mannen kijken natuurlijk ook nog even naar de Hypo-meeting.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, beetje veel sport nu.
F1, 24 uur van de Nürburgring en de Giro
Hometown boyquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke regie weer, Norris begint een ronde en Leclerc wordt in beeld gebracht
Vergeet de F2 race hierna nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, beetje veel sport nu.
F1, 24 uur van de Nürburgring en de Giro
Is dat van de Weight Watchers?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De echte mannen kijken natuurlijk ook nog even naar de Hypo-meeting.
Maar dat is niet nu?quote:
Mwah, het uitzicht is toch een stuk beter dan dat.quote:
Je hebt woordje hierna gemistquote:
Je hebt zelf het woordje nu gemistquote:
Focus eens op de baan niet op usersquote:
Voetbal interesseert me nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt zelf het woordje nu gemist
Anders had ie misschien ook nog wel de CL-finale kunnen noemen, om maar ergens te beginnen.
Mag jij vinden.quote:
El plan jaaaaquote:
Dan moet je Viaplay Premium nemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:08 schreef Nober het volgende:
Waarom laten ze de tijd niet zien in plaats van hoeveel sneller of langzamer ze zijn bij de sectors?
Alonsoquote:
Gewoon data-kanaal aanzettenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:08 schreef Nober het volgende:
Waarom laten ze de tijd niet zien in plaats van hoeveel sneller of langzamer ze zijn bij de sectors?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:10 schreef Newone82 het volgende:
Max heeft het echt niet dit weekend. Wat is loos?
Hij lult is op F1TV ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat een flikkers.
Dacht dat die Amerikaanse eigenaren dat verzonnen hadden.
P2.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:10 schreef Newone82 het volgende:
Max heeft het echt niet dit weekend. Wat is loos?
Tom is inderdaad Tim in het kwadraat.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:59 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Ik vind Tim persoonlijk nog wel relaxed, daarentegen z'n broer Tom
Moet RB er wel dichter op gaan zitten, want nu is er totaal geen druk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |