Je moet dan inderdaad wel echt een goede start hebben en dan nog denk ik dat P2 de eerste hoekige bocht beter in gaat aan de buitenzijde.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom niet? P3 kan P2 blokken in bocht 1. Mits goede start uiteraard
Ik vind Tim persoonlijk nog wel relaxed, daarentegen z'n broer Tomquote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:57 schreef VEM2012 het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van Coronel. Ik snap niet dat ze hem meegenomen hebben bij Viaplay. Dat geld hadden ze beter kunnen besteden aan zoiets basic als lip sync wat al teveel moeite voor ze is.
Wie is de Alf(ph)a en wie de Romeo?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:59 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Ik vind Tim persoonlijk nog wel relaxed, daarentegen z'n broer Tom
quote:
Ziggo open kanaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:01 schreef vosss het volgende:
Offtopic: waar wordt de Indy500 uitgezonden vanavond?
Ziggo toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:01 schreef vosss het volgende:
Ow ok top!!quote:
Ik zou morgen kijken als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:01 schreef vosss het volgende:
Wie crashed het eerst?quote:
Is dat niet morgen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:01 schreef vosss het volgende:
De echte mannen kijken natuurlijk ook nog even naar de Hypo-meeting.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, beetje veel sport nu.
F1, 24 uur van de Nürburgring en de Giro
Hometown boyquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke regie weer, Norris begint een ronde en Leclerc wordt in beeld gebracht
Vergeet de F2 race hierna nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, beetje veel sport nu.
F1, 24 uur van de Nürburgring en de Giro
Is dat van de Weight Watchers?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De echte mannen kijken natuurlijk ook nog even naar de Hypo-meeting.
Maar dat is niet nu?quote:
Mwah, het uitzicht is toch een stuk beter dan dat.quote:
Je hebt woordje hierna gemistquote:
Je hebt zelf het woordje nu gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |