Neemt Herta zoveel sponsorgeld mee dat hiermee het contract van Ricciardo afgekocht kan wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die haalt het eind van het jaar niet
Echt precies dezelfde tijd of toch mininiem verschilquote:
Zelfde maar eerst gezette gaat voor.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Echt precies dezelfde tijd of toch mininiem verschil
al stuiterend en welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja je kunt echt zien dat ze mee gaan doen voor de winst!![]()
Ze meten maar in duizendsten, dus dezelfde tijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Exact gelijk is haast onmogelijk, maar in ieder geval is het verschil kleiner dan wat ze kunnen metenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
L.S. Troll rijdt bij bocht 1 gewoon achteruit de baan weer op
Maar steeds als je dat denkt duikt LEC er weer met 2 tienden onder, ik ben bang dat Ferrari bij kwali ook wel sterker is.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat het een klein beetje gelijk op gaat
Als ze niet crashenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar steeds als je dat denkt duikt LEC er weer met 2 tienden onder, ik ben bang dat Ferrari bij kwali ook wel sterker is.
arm issie niet en zielig ook nietquote:
Met Angela?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:27 schreef tripel7 het volgende:
HAM klinkt alsof ie liever weer terug z'n bed in gaat
Die is dolgelukkig want staat voor Russell.quote:
Misschien een goed idee om de motor te sparenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:27 schreef tripel7 het volgende:
HAM klinkt alsof ie liever weer terug z'n bed in gaat
gewoon dit weekend overslaan verderquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om de motor te sparen
Het feit dat dat noemswaardig is, zegt al wat.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die is dolgelukkig want staat voor Russell.
Nog.
En ook geschiedenis inmiddelsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat dat noemswaardig is, zegt al wat.
4 tienden zelfsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar steeds als je dat denkt duikt LEC er weer met 2 tienden onder, ik ben bang dat Ferrari bij kwali ook wel sterker is.
Sjarrel is echt de bom ik hoop voor hem dat er niks geks gebeurt. Ik gun hem eigenlijk wel een thuiszege.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
Sjarrel rijdt echt makkelijk de snelste tijd aan gort
Max woont toch ook in Monaco?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Sjarrel is echt de bom ik hoop voor hem dat er niks geks gebeurt. Ik gun hem eigenlijk wel een thuiszege.
quote:
Nee, Jerez 1997:quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:32 schreef Nober het volgende:
Is dit het kleinste verschil ooit tussen pole en P2?
[ afbeelding ]
Nee. Kleinste verschil was 0,000 tussen Schumacher, Villeneuve en Frentzen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:32 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat is de hele top 3 binnen een duizendste.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:32 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Beste Monegaskische coureur sinds R.Doornbos de tweekleur voor het prinsdom hooghield.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en Lando en Daniel en...
maar Leclerc is een echte monegask
quote:
Doornbos is nooit Monegask geweest heeft alleen een tijdje op een Monegaskische licentie geracet. In principe kan je ook geen Monegask worden, zelfs als je trouwt met een Monegask duurt het minstens 10 jaar voordat je Monegask kan worden en ook als je geboren wordt in Monaco ben je niet automatisch Monegask enkel als je ouders onbekend zijn of je ouders Monegask zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beste Monegaskische coureur sinds R.Doornbos de tweekleur voor het prinsdom hooghield.
Dat werd toch later in F1 seizoen gecorrigeerd naar Nederland of toen in 2006 voor die 3 race voor Red Bullquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Doornbos is nooit Monegask geweest heeft alleen een tijdje op een Monegaskische licentie geracet.
Het hoeft nog nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanuit dat helm perpectief lijkt Norris zo vroeg te remmen eigenlijk
Prins Albert.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was de laatste Monegask voor Doornbos?
Nee man is af en toe best weleens leukquote:
Zijn hoofd schud al minder hard dan z'n helm, en je ogen compenseren ook nog wel wat. Anders is het niet te doenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vind ik niet, laat de pure snelheid zien.
Neen.quote:
Gruwelijk nat?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV verwachten ze dat het behoorlijk nat gaat worden.
De audio liep iets voor tov het beeld. Dat geeft dan de indruk dat er te vroeg geremd wordt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanuit dat helm perpectief lijkt Norris zo vroeg te remmen eigenlijk
Als je de limiet niet opzoekt.. maar hij had niet eens een slechte tijdquote:
Let it burnquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
Hammie: er is veel verkeer.
Commentator van ViaPlay: Welkom in Monaco
Zeiken als een debutant.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |