Welke foto?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die foto in de OP krijg je echt zin in vakantie.
Oja, juweeltje van supereendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die van het zwembad, met alle reguliere VIV users...
en nu de quali nogquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:56 schreef aloa het volgende:
Zo zie je ze niet vaak. Training F1![]()
@:greysbones
Met cocktail en teenslippers en zwembroek op kantoor verschijnenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die foto in de OP krijg je echt zin in vakantie.
nog steeds spannendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Je weet dat Leclerc gewoon op 1 staat straks na de Q he?
vanavond wel voetbal kijken toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik volg meer F1 dan voetbal tegenwoordig
Maar wel vaasjes bier voor je acclimatiseersessies tochquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
3 emmers met bossen bloemen en nul vazen in huis.
Ik krijg normaal nooit bossen bloemen
Oh dat kan ik beide wel een beetjequote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik volg meer F1 dan voetbal tegenwoordig
flesjes vino rossoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar wel vaasjes bier voor je acclimatiseersessies toch
Kan ook idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat kan ik beide wel een beetje
Vroeger kon ook gewoon alles gratis kijken nu niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook idd.
Vroeger keek ik alles van voetbal. Nu steeds minder. Ik heb die zender ook niet meer.
Ik hoef alleen Ajax te zien, maar dan moet je dan weer 15 euro (geloof ik) per maand voor neerleggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vroeger kon ook gewoon alles gratis kijken nu niet meer
Dat is wel veel idd.. kan beter een dag kaart een keer kopenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoef alleen Ajax te zien, maar dan moet je dan weer 15 euro (geloof ik) per maand voor neerleggen.![]()
Ik heb het er niet meer voor over.
6 euro. Maar dat is dan weer te duur (4 wedstrijden per maand ongeveer).quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel veel idd.. kan beter een dag kaart een keer kopen
Jij gaat echt nog een lange zware warme zomer tegemoet.....quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Boh, begint eindelijk een beetje af te koelen binnen
De hele middag airco en nu gewoon 100% gebruik maken van de kou buiten werpt zijn vruchten af.
Muah, ik denk eigenlijk dat dat nog wel mee gaat vallen. Die zon is gewoon het grootste probleem, en ik heb doordeweeks sowieso niet zo heel veel tijd om gebruik te maken van de nog koele buitenlucht.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij gaat echt nog een lange zware warme zomer tegemoet.....
Hier plat dak, verder weinig aan te doen....of warm of koud....tis wat het isquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, ik denk eigenlijk dat dat nog wel mee gaat vallen. Die zon is gewoon het grootste probleem, en ik heb doordeweeks sowieso niet zo heel veel tijd om gebruik te maken van de nog koele buitenlucht.
Ik wilde nu gewoon de warmte eruit om weer een buffer te hebben voor als het weer een keer warm wordt, en dan ook echt terug richting de 20 zelfs na lange tijd niet luchten.
banaanquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Welke smaak milkshake zal ik fixen bij het gouden bogen restaurant?
Aardbei.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Sperzieboonquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Aardbeiquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ook niets aan jullie, neem wel banaan.
Terwijl buiten onschuldige mensen met traangas worden bespoten denkt de UEFAMAFFIA dat het wel een goed plan is om de finale maar vast af te trappen.quote:
Zou de EUFA ook aangesloten zijn bij de WEF ?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Terwijl buiten onschuldige mensen met traangas worden bespoten denkt de UEFAMAFFIA dat het wel een goed plan is om de finale maar vast af te trappen.
Tyfus Fransen.
Deze finale had beter in Rusland gespeeld kunnen worden, daar hadden ze meer respect.
Dit is wat ze noemen; de Franse slag.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou de EUFA ook aangesloten zijn bij de WEF ?
Macron is gek op mensen onderdrukken hè
Centre pompidouquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
Fransen iddBehalve de tram/trein/metro's van Alstom
Overigens kijk ik niet. Het voetbal is definitief verloren.quote:
En hun keuken en baguettes. Komt veel leuks daar vandaan, jammer dat er Fransen wonenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Centre pompidou
Prachtig
Louvre ook
Maar de mensen
150 miljoen voor een spelerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Overigens kijk ik niet. Het voetbal is definitief verloren.
Hopelijk zakt het weg in een diep moeras.
BOM EROP!
Inderdaad het eten..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En hun keuken en baguettes. Komt veel leuks daar vandaan, jammer dat er Fransen wonen
Niks geworden dus ?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Toen ik op uitwisseling was, was er een leuk Frans meisje. Alleen ze was wel beetje zo'n arrogante uit Parijs
Ik was destijds sws veel te verlegen om moves te makenquote:
Aaahhhquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was destijds sws veel te verlegen om moves te maken
Ja maar degene die op uitwisseling gaan zijn spreken wel logischerwijs veel beter Engels en meer internationaal georiënteerd. Maar dat kunnen zij ook bevestigen dat hun landgenoten vertikken om Engels te spreken.quote:
ooit verdwaalt in Parijs op 16 jarige leeftijdquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar degene die op uitwisseling gaan zijn spreken wel logischerwijs veel beter Engels en meer internationaal georiënteerd. Maar dat kunnen zij ook bevestigen dat hun landgenoten vertikken om Engels te spreken.
wel mooi verhaal om aan je kinderen te vertellenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooit verdwaalt in Parijs op 16 jarige leeftijd
ze vertikten het om engels tegen je te praten
dochter mocht op 13 jarige leeftijd een week naar Londen in een gast gezinquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel mooi verhaal om aan je kinderen te vertellen
Gaaf, tenzij er een vieze man is in het gastgezinquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter mocht op 13 jarige leeftijd een week naar Londen in een gast gezin
die had ook prachtige verhalen
Ik ging ook eens een weekendje naar Parijs met een chick. Bij terugkomst vroeg haar moeder aan haar; en zat je nog aan de Seine? Nee zegt ze; maar hij wel aan de mijne!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooit verdwaalt in Parijs op 16 jarige leeftijd
ze vertikten het om engels tegen je te praten
nee ze had gelukquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaaf, tenzij er een vieze man is in het gastgezin
de meeste foute onelinersquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging ook eens een weekendje naar Parijs met een chick. Bij terugkomst vroeg haar moeder aan haar; en zat je nog aan de Seine? Nee zegt ze; maar hij wel aan de mijne!
Ik was er niet hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaaf, tenzij er een vieze man is in het gastgezin
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging ook eens een weekendje naar Parijs met een chick. Bij terugkomst vroeg haar moeder aan haar; en zat je nog aan de Seine? Nee zegt ze; maar hij wel aan de mijne!
Ik was er niet!quote:
Kattenattert!quote:
quote:
Ken je een ander topic waar ze terecht kunnen?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHHHAAAAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAA! TJILP!"
:"Die's oud hoor! MOOOOOOO!"
Stuur je de bolkes ook eens naar een gastgezin?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHHHAAAAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAA! TJILP!"
:"Die's oud hoor! MOOOOOOO!"
Helft van de tijd zitten ze bij @Limoentjuh uiteraard.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stuur je de bolkes ook eens naar een gastgezin?
Dan lijkt het meer op gescheiden oudersquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helft van de tijd zitten ze bij @:Limoentjuh uiteraard.
ik mis haarquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helft van de tijd zitten ze bij @:Limoentjuh uiteraard.
co ouderschapquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan lijkt het meer op gescheiden ouders
Beetje wel hèquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan lijkt het meer op gescheiden ouders
Iedereen tochquote:
Toch?quote:
*schuift stuk abrikozenvlaai voor nijn z'n neus.quote:
*schuift het weer terug*quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*schuift stuk abrikozenvlaai voor nijn z'n neus.
Srsly? Ho well......*grompfgrompfgromgfgrompfgrompf*quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
*schuift het weer terug*
Heb me al helemaal bom vol gegeten vandaag
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Srsly? Ho well......*grompfgrompfgromgfgrompfgrompf*
Ik ben nu de highlights aan het bekijken van quali, heb het alleen via een live blog gevolgd.quote:
had meer gedoe verwachtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu de highlights aan het bekijken van quali, heb het alleen via een live blog gevolgd.
Hoe bedoel je meer gedoe?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
had meer gedoe verwacht
viel me nog mee
De race moet nog gereden worden.quote:
Ow op die manier, het was alleen even op het einde idd. Maar dat deed Perez expres om zo een Ferrari dubbel op de eerste startrij zeker te stellenquote:
je zou het bijna denken jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow op die manier, het was alleen even op het einde idd. Maar dat deed Perez expres om zo een Ferrari dubbel op de eerste startrij zeker te stellen![]()
Dat zeg ik, we gaan het morgen nog zienquote:
Ik weet het zeker. Perez komt uit het Ferrari junior programma en eens een Tifosi, altijd een Tifosiquote:
wat denk jequote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik, we gaan het morgen nog zien
Keine regenquote:
Ferrari 1-2, Perez gaat Verstappen voorbij laten voor het kampioenschap en de rest boeit niet echt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik, we gaan het morgen nog zien
niet de eerste keer dat Perez zoiets onhandigs doetquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Perez komt uit het Ferrari junior programma en eens een Tifosi, altijd een Tifosi
Ik zeg toch net, dit was niet onhandig. Dit was gewoon een geweldige actie van hem!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat Perez zoiets onhandigs doet
Even een keiharde sprint voor de kwalificatie doen op de pot, hou ik van!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nog niet zo lang geleden nog geraced in het kleinste kamertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Oef, dat is aan de hoge kantquote:Op zondag 29 mei 2022 12:09 schreef Rafeiro het volgende:
Jeuj bloedsuiker 22,4 Nog 1x boven de 20 en weer bellen met arts.
Als het boven de 10 komt moet je beginnen oppassen idd. Boven de 20 is wel erg hoog.quote:
Vast wel jaquote:Op zondag 29 mei 2022 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Als Sainz de pits in gaat.. zou Perez Maxie voorbij laten?
Het was wel een lange zitquote:Op zondag 29 mei 2022 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen is het aan het bijkomen van de Formule 1.
MAX loopt in ieder geval wel uit op Leclercquote:Op zondag 29 mei 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
eh nee
op een of andere manier geen Perez fan
dat zekerquote:Op zondag 29 mei 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
MAX loopt in ieder geval wel uit op Leclerc
'Als' is in de F1 wel een dingetjequote:Op zondag 29 mei 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zeker
maar had Perez hem gister niet in de muur geparkeerd was Perez vandaag als 4de gestart en geen 1ste geworden
jepquote:
Dat zeker ja. Maar dat lag niet aan Leclerc.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
als Sainz niet achter een achterblijver vast had gezeten...
zoals hij zelf zei
vond dat Leclerc meer recht had om echt enorm te balen
absoluut nietquote:Op zondag 29 mei 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Maar dat lag niet aan Leclerc.
Dat was duidelijk idd.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
absoluut niet
ze hadden het gewoon niet goed voor elkaar bij Ferrari
Hij is wel vaker een paar dagen ofline, vrijdag was hij nog onlinequote:
aah okquote:Op zondag 29 mei 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is wel vaker een paar dagen ofline, vrijdag was hij nog online
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar toch moet @:FreshFruit zich melden hier![]()
Eens!quote:Op zondag 29 mei 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar toch moet @:FreshFruit zich melden hier![]()
ik was er al evenquote:
Ja edcht hequote:Op zondag 29 mei 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was er al even![]()
![]()
en het is zo stillllllllllll
The good doctor!quote:Op zondag 29 mei 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
zo maar een serie aanzetten
ben jij nog een leuke serie aan het kijken Moon
Oh das jammerquote:Op zondag 29 mei 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
begon een beetje te vervelen
Iedereen is in rouw omdat Ferrari niet gewonnen heeftquote:Op zondag 29 mei 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was er al even![]()
![]()
en het is zo stillllllllllll
Heb zelf ook ass en vind het soms zelf ook lastig, maar ik vind het wel een hele goede seriequote:Op zondag 29 mei 2022 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
The good docter was wel leuk. Maar ook wel lastig.
Zelf licht A.S.S. niet zoals hij, maar wel goed gespeeld.
You don't only drive for Ferrari, you die for itquote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is in rouw omdat Ferrari niet gewonnen heeft
Ja hij speelt het heel goed. Hij heeft wel meer van die rollen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
The good docter was wel leuk. Maar ook wel lastig.
Zelf licht A.S.S. niet zoals hij, maar wel goed gespeeld.
Hey DJ :wquote:
Nee die grote dingen die blijvenquote:Op maandag 30 mei 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey DJ :w![]()
Hoe is het afgelopen met de grote dingen die er aan kwamen, zijn die al geweest?
quote:
O dat is minder, succesquote:Op maandag 30 mei 2022 08:30 schreef FranticDJ het volgende:
Maar het Frantastische Feestweekend is wel voorbij..
Moet zo 45 min lopen om mn fiets op te halen
Droog maar frisjes, tis hier 10 gradenquote:
volle bak zon hierquote:Op maandag 30 mei 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Droog maar frisjes, tis hier 10 graden
Lucky you, hier bewolkt en 10 graden, maar je voelt wel dat de zon zijn best doet er door te komen.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volle bak zon hierik ga om 10u lopen ofzo.. dan ff broodje scoren bij de bakker halverwege enzo
ochtendje weg dingen
Costa del Zeelandquote:Op maandag 30 mei 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you, hier bewolkt en 10 graden, maar je voelt wel dat de zon zijn best doet er door te komen.
O dat is wel mooi wonen daar.quote:
Hey Haags, nog wat van die rellen mee gekregen gisteren?quote:
Dikzakquote:
Eigenlijk moeten we als de 3 musketiers wel een keer een biertje samen doenquote:
Wel wat gezien op Twitter. Verder boeide het me weinig.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Haags, nog wat van die rellen mee gekregen gisteren?
Ging weer goed los, wat een zielig stelletje lui lopen er toch rondquote:Op maandag 30 mei 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel wat gezien op Twitter. Verder boeide het me weinig.
Ja het ie niet echt lente achtig weer, meer herfstachtig maar dan met blaadjes aan de bomenquote:Op maandag 30 mei 2022 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
Net met de ambulante hulp lekker rondje gelopen. Alleen wel koude vingers nu
Goed bezig Rafjequote:Op maandag 30 mei 2022 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
Net met de ambulante hulp lekker rondje gelopen. Alleen wel koude vingers nu
Ja zeker. Ik heb weinig meer met die club, of überhaupt nog met voetbal.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging weer goed los, wat een zielig stelletje lui lopen er toch rond
De politie en de politie honden gingen ook goed las zag ik dat filmpjequote:Op maandag 30 mei 2022 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik heb weinig meer met die club, of überhaupt nog met voetbal.
Wat ik wel begrepen heb is dat er onderling flinke tikken zijn uitgedeeld aan elkaar. De vaste kern supporters hebben de gasten die het liepen te verkloten tot de orde geroepen en dat ging niet zonder slag of stoot.
doopdingen in Rotterdam gehad, nu naast een maat in de auto terug. Acclimatiseerdingen doen.quote:
goedquote:Op maandag 30 mei 2022 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doopdingen in Rotterdam gehad, nu naast een maat in de auto terug. Acclimatiseerdingen doen.
Wie greyts het daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |