Welke foto?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die foto in de OP krijg je echt zin in vakantie.
Oja, juweeltje van supereendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die van het zwembad, met alle reguliere VIV users...
en nu de quali nogquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:56 schreef aloa het volgende:
Zo zie je ze niet vaak. Training F1![]()
@:greysbones
Met cocktail en teenslippers en zwembroek op kantoor verschijnenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die foto in de OP krijg je echt zin in vakantie.
nog steeds spannendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Je weet dat Leclerc gewoon op 1 staat straks na de Q he?
vanavond wel voetbal kijken toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik volg meer F1 dan voetbal tegenwoordig
Maar wel vaasjes bier voor je acclimatiseersessies tochquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
3 emmers met bossen bloemen en nul vazen in huis.
Ik krijg normaal nooit bossen bloemen
Oh dat kan ik beide wel een beetjequote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik volg meer F1 dan voetbal tegenwoordig
flesjes vino rossoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar wel vaasjes bier voor je acclimatiseersessies toch
Kan ook idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat kan ik beide wel een beetje
Vroeger kon ook gewoon alles gratis kijken nu niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook idd.
Vroeger keek ik alles van voetbal. Nu steeds minder. Ik heb die zender ook niet meer.
Ik hoef alleen Ajax te zien, maar dan moet je dan weer 15 euro (geloof ik) per maand voor neerleggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vroeger kon ook gewoon alles gratis kijken nu niet meer
Dat is wel veel idd.. kan beter een dag kaart een keer kopenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoef alleen Ajax te zien, maar dan moet je dan weer 15 euro (geloof ik) per maand voor neerleggen.![]()
Ik heb het er niet meer voor over.
6 euro. Maar dat is dan weer te duur (4 wedstrijden per maand ongeveer).quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel veel idd.. kan beter een dag kaart een keer kopen
Jij gaat echt nog een lange zware warme zomer tegemoet.....quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Boh, begint eindelijk een beetje af te koelen binnen
De hele middag airco en nu gewoon 100% gebruik maken van de kou buiten werpt zijn vruchten af.
Muah, ik denk eigenlijk dat dat nog wel mee gaat vallen. Die zon is gewoon het grootste probleem, en ik heb doordeweeks sowieso niet zo heel veel tijd om gebruik te maken van de nog koele buitenlucht.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij gaat echt nog een lange zware warme zomer tegemoet.....
Hier plat dak, verder weinig aan te doen....of warm of koud....tis wat het isquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, ik denk eigenlijk dat dat nog wel mee gaat vallen. Die zon is gewoon het grootste probleem, en ik heb doordeweeks sowieso niet zo heel veel tijd om gebruik te maken van de nog koele buitenlucht.
Ik wilde nu gewoon de warmte eruit om weer een buffer te hebben voor als het weer een keer warm wordt, en dan ook echt terug richting de 20 zelfs na lange tijd niet luchten.
banaanquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Welke smaak milkshake zal ik fixen bij het gouden bogen restaurant?
Aardbei.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Sperzieboonquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Aardbeiquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ook niets aan jullie, neem wel banaan.
Terwijl buiten onschuldige mensen met traangas worden bespoten denkt de UEFAMAFFIA dat het wel een goed plan is om de finale maar vast af te trappen.quote:
Zou de EUFA ook aangesloten zijn bij de WEF ?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Terwijl buiten onschuldige mensen met traangas worden bespoten denkt de UEFAMAFFIA dat het wel een goed plan is om de finale maar vast af te trappen.
Tyfus Fransen.
Deze finale had beter in Rusland gespeeld kunnen worden, daar hadden ze meer respect.
Dit is wat ze noemen; de Franse slag.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou de EUFA ook aangesloten zijn bij de WEF ?
Macron is gek op mensen onderdrukken hè
Centre pompidouquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
Fransen iddBehalve de tram/trein/metro's van Alstom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |