lego?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:24 schreef mschol het volgende:
ik heb denk ik teveel rommel op de grond voor zo'n ding
Dat soort random onzin is gewoon leuk soms.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
Heb gister bijna een uur naar een filmpje gekeken op youtube van een RobVac Party. Geen idee waarom maar ik vond het erg fascinerend.
Een uur lang reviews van schroevendraaiers kijken zonder überhaupt een schroevendraaier te willen kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
Als je eenmaal in een doemkrocht op YouTube terecht komt
Dit is een andere dan die ik gister keek, dat was met confetti en dit met strijkkralen. Maar dan krijgt de filmer het opeens heel druk ook met allemaal stofzuigers legen enzo. En ik vroeg me steeds af hoe vaak die persoon dit doet en of het zijn favoriete activiteit is voor zaterdagavond.quote:
Dat zou wel erg zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is een andere dan die ik gister keek, dat was met confetti en dit met strijkkralen. Maar dan krijgt de filmer het opeens heel druk ook met allemaal stofzuigers legen enzo. En ik vroeg me steeds af hoe vaak die persoon dit doet en of het zijn favoriete activiteit is voor zaterdagavond.
Hij heeft ook video's van z'n wasmachine.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is een andere dan die ik gister keek, dat was met confetti en dit met strijkkralen. Maar dan krijgt de filmer het opeens heel druk ook met allemaal stofzuigers legen enzo. En ik vroeg me steeds af hoe vaak die persoon dit doet en of het zijn favoriete activiteit is voor zaterdagavond.
Jeetjequote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft ook video's van z'n wasmachine.Deze is meer dan vier uur lang!
Niks mis met huishoudelijke klussen op zaterdagavond hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh lol! Ik had al zo'n gevoel dat het een bijzonder mens zou zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje niet gezien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis met huishoudelijke klussen op zaterdagavond hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |