huehuehuequote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:08 schreef Ama het volgende:
Denk ook niet dat een robot stofzuiger net zo bruut kan stofzuigen. Die ik nu heb zuigt alles op wat ik tegen kom.
Ik heb zo'n huisdierenborstel voor de stofzuiger omdat ik een kat en tapijt heb. Het tapijt werd een tintje donkerder na de eerste keer met dat ding zuigen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huehuehue
maar ik sta er van te kijken wat dat ding allemaal van mn vloer (en uit mn vloerkleed) haalt
ook saaiquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks de derde vrije training van de Formule 1.
Eigenlijk nooit een bolus gehad maar dat is dus met kaneel en suiker, ben normaal niet zo'n zoetekauwquote:
Drempels van 2 cm zijn tegenwoordig niet echt meer een probleem dacht ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
Ik heb teveel drempels voor zo'n robotding, denk ik. Dan kan ik alsnog zelf de rest van het huis gaan stofzuigen.
Oh, mijn drempels zijn niet zo hoog. Maar ik wil het mijn kat ook niet aandoen, die wordt al bang als ze verderop in de buurt een stofzuiger hoort.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Drempels van 2 cm zijn tegenwoordig niet echt meer een probleem dacht ik.Mijn domme tilde ik gewoon steeds even naar een andere kamer.
vooral veel suiker jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit een bolus gehad maar dat is dus met kaneel en suiker, ben normaal niet zo'n zoetekauw
Ik wel en ik denk altijd dat ik daar wel goed stofzuig maar de realiteit is anders helaas.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef Karzai het volgende:
Voor onder het bed en de bank kan het handig zijn daar kom ik niet bij met een normale stofzuiger
Flappie is ook echt een angsthaas maar hier kan hij wel tegen. Als in, hij loopt er met een wijde boog omheen maar geen paniek ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, mijn drempels zijn niet zo hoog. Maar ik wil het mijn kat ook niet aandoen, die wordt al bang als ze verderop in de buurt een stofzuiger hoort.
awww nee dan is et zieligquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, mijn drempels zijn niet zo hoog. Maar ik wil het mijn kat ook niet aandoen, die wordt al bang als ze verderop in de buurt een stofzuiger hoort.
is 't ookquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef Karzai het volgende:
Voor onder het bed en de bank kan het handig zijn daar kom ik niet bij met een normale stofzuiger
Terecht wel, die hekel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
En ik woon ook heel klein maar heb gewoon een hekel aan stofzuigen dus het is extra genieten als dat voor je wordt gedaan. En de nieuwere Robots hebben echt gewoon goede zuigkracht.
Jij zou een bulldozervariant nodig hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:24 schreef mschol het volgende:
ik heb denk ik teveel rommel op de grond voor zo'n ding
Oh ik ben gewoon erg lui.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is 't ook
ik heb dus astma en een stof allergie, dusja bittere noodzaak ook dat er dagelijks stofgezogen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |