vooral veel suiker jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit een bolus gehad maar dat is dus met kaneel en suiker, ben normaal niet zo'n zoetekauw
Ik wel en ik denk altijd dat ik daar wel goed stofzuig maar de realiteit is anders helaas.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef Karzai het volgende:
Voor onder het bed en de bank kan het handig zijn daar kom ik niet bij met een normale stofzuiger
Flappie is ook echt een angsthaas maar hier kan hij wel tegen. Als in, hij loopt er met een wijde boog omheen maar geen paniek ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, mijn drempels zijn niet zo hoog. Maar ik wil het mijn kat ook niet aandoen, die wordt al bang als ze verderop in de buurt een stofzuiger hoort.
awww nee dan is et zieligquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, mijn drempels zijn niet zo hoog. Maar ik wil het mijn kat ook niet aandoen, die wordt al bang als ze verderop in de buurt een stofzuiger hoort.
is 't ookquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef Karzai het volgende:
Voor onder het bed en de bank kan het handig zijn daar kom ik niet bij met een normale stofzuiger
Terecht wel, die hekel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
En ik woon ook heel klein maar heb gewoon een hekel aan stofzuigen dus het is extra genieten als dat voor je wordt gedaan. En de nieuwere Robots hebben echt gewoon goede zuigkracht.
Jij zou een bulldozervariant nodig hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:24 schreef mschol het volgende:
ik heb denk ik teveel rommel op de grond voor zo'n ding
Oh ik ben gewoon erg lui.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is 't ook
ik heb dus astma en een stof allergie, dusja bittere noodzaak ook dat er dagelijks stofgezogen wordt.
lego?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:24 schreef mschol het volgende:
ik heb denk ik teveel rommel op de grond voor zo'n ding
Dat soort random onzin is gewoon leuk soms.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
Heb gister bijna een uur naar een filmpje gekeken op youtube van een RobVac Party. Geen idee waarom maar ik vond het erg fascinerend.
Een uur lang reviews van schroevendraaiers kijken zonder überhaupt een schroevendraaier te willen kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
Als je eenmaal in een doemkrocht op YouTube terecht komt
Dit is een andere dan die ik gister keek, dat was met confetti en dit met strijkkralen. Maar dan krijgt de filmer het opeens heel druk ook met allemaal stofzuigers legen enzo. En ik vroeg me steeds af hoe vaak die persoon dit doet en of het zijn favoriete activiteit is voor zaterdagavond.quote:
Dat zou wel erg zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is een andere dan die ik gister keek, dat was met confetti en dit met strijkkralen. Maar dan krijgt de filmer het opeens heel druk ook met allemaal stofzuigers legen enzo. En ik vroeg me steeds af hoe vaak die persoon dit doet en of het zijn favoriete activiteit is voor zaterdagavond.
Hij heeft ook video's van z'n wasmachine.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is een andere dan die ik gister keek, dat was met confetti en dit met strijkkralen. Maar dan krijgt de filmer het opeens heel druk ook met allemaal stofzuigers legen enzo. En ik vroeg me steeds af hoe vaak die persoon dit doet en of het zijn favoriete activiteit is voor zaterdagavond.
Jeetjequote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft ook video's van z'n wasmachine.Deze is meer dan vier uur lang!
Niks mis met huishoudelijke klussen op zaterdagavond hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |