Het grote voordeel van in een dorp wonenquote:
gewoon beetje gebied markerenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Ik zet een rat op het aanrecht, pist van schrik alles eronder.Wat een pussy.
Na ik zette hem tot 3x terug en hij kroop tot 3x toe binnen 5 seconden weer in mijn nek.quote:
Je keukenblad toch? maar rattenpis is wat anders dan vissenpis, denk ik tenminste, ik ben geen piskundige.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wie zijn hele keuken is eronder gepist dan?
Aanrecht is niet mijn hele keuken?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je keukenblad toch? maar rattenpis is wat anders dan vissenpis, denk ik tenminste, ik ben geen piskundige.
Denk dat het er slecht uitziet voor amberquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:40 schreef Ama het volgende:
Wel benieuwd wat de uitspraak gaat zijn in die zaak van Johnny en Amber.
Ze komt er iig niet zo goed uit als ze had gehoopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het er slecht uitziet voor amber
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
“I'm a multipotentialite and sapiosexual”
Echt hoor, ga weg.
Dat is eerste is toch dag ze werkelijk alles leuk vinden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
“I'm a multipotentialite and sapiosexual”
Echt hoor, ga weg.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja
denk als er reptielen zijn in mensenpak dat zij er een is
Ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is eerste is toch dag ze werkelijk alles leuk vinden?
Fotos straks?:Pquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer geld uitgegeven bij tuincentrum. Vanmiddag maar even planten overpotten.
Eerst maar eens klaarmaken om straks te gaan sporten.
Je hebt een pak gemaakt van Bello?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Net zo mooi als mijn hondenpak in thailand
zag je mij niet op de camquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een pak gemaakt van Bello?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
@:ditismijnmening:
[ twitter ]
Deze man weet de vinger op de zere plek te leggen.
Om geld te besparen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even de was ophangen. En dan douchen. Ik denk dat ik naar Papendrecht ga wandelen om toch even boodschappen te doen bij Lidl.
wanneer staat iemand daar op en gaat rond schieten met semi automatische wapens?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat er geen wapens mochten zijn toen Trump en Cruz aan het prediken waren.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Toen Trump daar ging spreken, mochten er geen wapens gedragen worden. Dat is toch raar? Als iedereen een wapen bij zich zou hebben, zou Trump veel beter verdedigd worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer staat iemand daar op en gaat rond schieten met semi automatische wapens?
hypocriet wel jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen Trump daar ging spreken, mochten er geen wapens gedragen worden. Dat is toch raar? Als iedereen een wapen bij zich zou hebben, zou Trump veel beter verdedigd worden.
Kreeg je geen vlooien van de andere honden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op die strandcam lagen er soms honden op het strand en ik was er dan van undercover
Weten we nu waar de parasiet vandaan komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je geen vlooien van de andere honden?
vlooienbandje omquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je geen vlooien van de andere honden?
Ik ben er nog steeds nooit geweest.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
misschien ga ik morgen ook naar de liddle
Het wordt morgen niet echt lekker weer daarvoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En om een wandeltje te hebben![]()
Hoewel ik morgen op het strand ga wandelen
Was je zo’n vriendelijk kwispelende golden retriever?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op die strandcam lagen er soms honden op het strand en ik was er dan van undercover
Veelquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En om een wandeltje te hebben![]()
Hoewel ik morgen op het strand ga wandelen
nee een asbakje :pquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je zo’n vriendelijk kwispelende golden retriever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |