Heb net even zitten kijken en google is zo ongeveer de enige weersite die regen aangeeft voor morgen. De rest geeft hoogstens 20% kans en dan ook nog eens hele lichte regen.quote:
SToooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Stuurtje +playseat aanschaffen dan maarquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik deed vanmorgen een 1:16.5 met F1 2021 (met controller) na een half uurtje oefenen. Niet goed genoeg dus
Heb ik gehad (Thrustmaster T300 + F1 add-on en playseat), maar teruggestuurd na een dag. Nam toch teveel ruimte in, in de woonkamerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stuurtje +playseat aanschaffen dan maar
groter huis kopenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb ik gehad, maar teruggestuurd na een dag. Nam toch teveel ruimte in, in de woonkamer
Google weersite?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb net even zitten kijken en google is zo ongeveer de enige weersite die regen aangeeft voor morgen. De rest geeft hoogstens 20% kans en dan ook nog eens hele lichte regen.
Is voor de asielzoekers in Monaco.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Het valt me nu voor het eerst dit weekend op dat er een flatgebouw in zee staat naast de tunnel ingang
Onboard beelden zijn opgenomen met een aardappelcamera, dus misschien heb je een nieuwe tv tegenwoordig?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:14 schreef BroesWillems het volgende:
Onboard beelden zijn bagger. Lage resolutie/bitrate. Gewone beelden wel scherp. Meer last van?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is voor de asielzoekers in Monaco.
volgens mij vorig jaar ook al gezien in Monacoquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:15 schreef Stoorzendert het volgende:
Is 'Hard Rock' een sponsor na de race in de VS? Nooit eerder opgevallen
Als je de gewone stream kijkt en er komt een onboard zijn die beelden scherper dan dat je zelf een onboard stream aanklikt. Althans bij mij... (F1TV)quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onboard beelden zijn opgenomen met een aardappelcamera, dus misschien heb je een nieuwe tv tegenwoordig?
Oh daar... geen idee, daar was ooit een mooie tool voor, maar drm gezeik heeft die tool gesloopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je de gewone stream kijkt en er komt een onboard zijn die beelden scherper dan dat je zelf een onboard stream aanklikt. Althans bij mij... (F1TV)
Jammer man. Heb ik toevallig ook, die gearquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb ik gehad (Thrustmaster T300 + F1 add-on en playseat), maar teruggestuurd na een dag. Nam toch teveel ruimte in, in de woonkamer
Er hangt al jaren een schijtcamera aan die auto's. Ik snap dit niet hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:14 schreef BroesWillems het volgende:
Onboard beelden zijn bagger. Lage resolutie/bitrate. Gewone beelden wel scherp. Meer last van?
TV is al weer 3 jaar oud.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onboard beelden zijn opgenomen met een aardappelcamera, dus misschien heb je een nieuwe tv tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |