Pogacar gaat natuurlijk wel ooit de Giro rijden als hij de Tour vaak genoeg heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:46 schreef JohnDDD het volgende:
Als iemand het zou kunnen dan is het Pogacar wel, maar waarom zou hij het risico nemen als hij goed kan zijn in de klassiekers en de Tour
Omdat hij geschiedenis wil schrijven en niet elk jaar hetzelfde programma te rijden?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:46 schreef JohnDDD het volgende:
Als iemand het zou kunnen dan is het Pogacar wel, maar waarom zou hij het risico nemen als hij goed kan zijn in de klassiekers en de Tour
Na zes keer of acht keer?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar gaat natuurlijk wel ooit de Giro rijden als hij de Tour vaak genoeg heeft gewonnen.
Al mijn spaarcentjes op zalmkleurig!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:19 schreef wimderon het volgende:
Volgend jaar komt er bij de Giro een nieuw dagelijks spel: raad de kleur van de polo van Bobbie Traksel.
Prima slotfase, daarvoor niet echt.quote:
Dit geeft viesmad wel weer een nieuwe definitiequote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik heb het idee dat BelgSportsFan niet zo goed kan leven met deze uitslag.
Was ook weinig aan te hand. Vooral slim gedaan door als eerste de (idiote) laatste bocht in te sturen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie net de finish en misschien kijk ik te veel F1 maar dit is toch gewoon een prima actie van Blauwman?
Vooraan zitten bij de afdaling aldus J Hindley. Maar bij Bora snapten ze de tactiek van Bora ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Weet nog steeds niet wat het droomplan van Bora was.
Als je niet kan volgen, snap ik wel dat je dan ook geen moeite meer doet met het oog op morgen en overmorgenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:42 schreef TommyL0204 het volgende:
Arensman op ruim 26 minuten. #hetismaareenwittetrui #cooperation #ookwerkenbijDSM?
Schmid had die bocht nooit kunnen houden, maar Bouwman neemt wel een risico (op DQ of dat hij wordt aangereden).quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Was ook weinig aan te hand. Vooral slim gedaan door als eerste de (idiote) laatste bocht in te sturen.
Schmid wordt mss een klein beetje gehinderd, maar hij zit daar ook helemaal verkeerd aan de binnenkant.
Een beetje risico wel inderdaad, maar anders had hij waarschijnlijk nooit gewonnen. Het is flikken of geflikt worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schmid had die bocht nooit kunnen houden, maar Bouwman neemt wel een risico (op DQ of dat hij wordt aangereden).
Heeft ie iets aangegeven over dat ie zich slecht voelt of is dit maximaal sparen voor morgen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:42 schreef TommyL0204 het volgende:
Arensman op ruim 26 minuten. #hetismaareenwittetrui #cooperation #ookwerkenbijDSM?
Ik wou zeggen dat die veel tijd cadeau heeft gekregen met die ontsnappingen maar dat valt eigenlijk nog wel mee, zelfs op pace gewoon ruim top-10.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:04 schreef hhh38 het volgende:
Iemand trouwens al verbazing uitgesproken dat Jan Hirt of all places op koers ligt om 6e te eindigen in een grote ronde?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie iets aangegeven over dat ie zich slecht voelt of is dit maximaal sparen voor morgen?
De beste man zat voor de Giro opquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:04 schreef hhh38 het volgende:
Iemand trouwens al verbazing uitgesproken dat Jan Hirt of all places op koers ligt om 6e te eindigen in een grote ronde?
10 keer de Tour winnen, dat is pas geschiedenisquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat hij geschiedenis wil schrijven en niet elk jaar hetzelfde programma te rijden?
Ik zou na de 6e keer stoppen met kijken denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
10 keer de Tour winnen, dat is pas geschiedenis
Stopte je bij Lance ook?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou na de 6e keer stoppen met kijken denk ik
Toen was ik jong en had ik niet eens alle 7 gezien. Maar als Pogacar de komende 4 ook wint is er toch niks meer aan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Stopte je bij Lance ook?
Ik vond de 7e keer nog mooier dan alle voorgaande bij elkaar
Is toch prachtig, zo'n legende? Totale dominantie? Zou jij Merckx ook niet live willen hebben gezien omdat hij alles won?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen was ik jong en had ik niet eens alle 7 gezien. Maar als Pogacar de komende 4 ook wint is er toch niks meer aan?
Ik zie liever strijd tussen meerdere goede renners (of sporters in het algemeen om het breder te trekken).quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Is toch prachtig, zo'n legende? Totale dominantie? Zou jij Merckx ook niet live willen hebben gezien omdat hij alles won?
Dat kan ook met een Girozege ervoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
10 keer de Tour winnen, dat is pas geschiedenis
Zelf Bruyneel corrigeert jongetje Benji, die weet weer waar ie staat!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Benji neuk je moeder en ga weer PCM spelen!
Die post hier ook regelmatigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ twitter ]
Jongens, wat is dit.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ twitter ]
Jongens, wat is dit.
Is dit R_R?quote:
Ooit de profronde van Frysland gewonnen die Bobbie, dat heb ik Contador nooit zien doenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:29 schreef Szura het volgende:
Bertje denkt ook, who the fuck is Bobbie Traksel
En Kuurne Brussel Kuurne met regen en +2 gradenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Ooit de profronde van Frysland gewonnen die Bobbie, dat heb ik Contador nooit zien doen
Hé, dat ben ik! Het was wel te verwachten dat jullie dit hier zouden posten, haha.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ twitter ]
Jongens, wat is dit.
De legende is onder ons, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hé, dat ben ik! Het was wel te verwachten dat jullie dit hier zouden posten, haha.
User en goede vriend @GurneyIsBestOke vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ twitter ]
Jongens, wat is dit.
Prima.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
De legende is onder ons, mag ik je aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |