Tussen de huidige nummer 1 en 2 is het verschil maximaal 10 seconden geweestquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:00 schreef heywoodu het volgende:
Het is nog altijd wachten op de eerste écht serieuze aanval wat het klassement betreft, dat is na negentien etappes wel een beetje jammer. Vooral een afvalrace uiteindelijk.
Ja dat bedoel ik, er is nooit echt een noemenswaardige aanval in de top van het klassement geweest. Ze zaten bij elkaar en nou ja, dat was het eigenlijk welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen de huidige nummer 1 en 2 is het verschil maximaal 10 seconden geweest
Er waren wel aanvallen, ze haalden alleen niks uitquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, er is nooit echt een noemenswaardige aanval in de top van het klassement geweest. Ze zaten bij elkaar en nou ja, dat was het eigenlijk wel
Ook gewoon waardeloze tactics bij Bagrijn en Tora Bora, die veel meer hun schaduwkopmannen hadden kunnen uitspelenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waren wel aanvallen, ze haalden alleen niks uit
Rit naar Turijn had Carapaz wel een prima aanval, had ook verwacht dat hij daar de Giro zou beslissen, maar toen reden ze het daarna eigenlijk nog vrij eenvoudig dicht.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, er is nooit echt een noemenswaardige aanval in de top van het klassement geweest. Ze zaten bij elkaar en nou ja, dat was het eigenlijk wel
Is dat die prachtige autobiografie waarin het woord 'astma' niet voorkomt?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In z'n boek. Hij vond dat zelf wel een sterke anekdote.
Oja, dat ook nog inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is dat die prachtige autobiografie waarin het woord 'astma' niet voorkomt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |