Ja Valter deed een klassieke Ricardo Rossetquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die FDJ renner die ook mee de muur in gaat zonder reden
Ik heb niet het idee dat er ooit een finish wordt afgekeurd. Zo'n baantje bij de UCI lijkt me echt heerlijk, vertroeteld worden in de beste hotels, lekker eten op kosten van de organisatie en verder nooit iets doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:06 schreef The_Undertone het volgende:
Mensen die deze finish hebben goedgekeurd moeten in een donkere kerker opgesloten worden.
Het is vragen om problemen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:06 schreef The_Undertone het volgende:
Mensen die deze finish hebben goedgekeurd moeten in een donkere kerker opgesloten worden.
Van die 2 Belgen word ik niet zo enthousiast hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef Pedroso het volgende:
5e etappe voor de Lage Landen, zondag VDP nog even winnen en het feest is compleet.
Morgen wordt iedereen GIJSED.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef Pedroso het volgende:
5e etappe voor de Lage Landen, zondag VDP nog even winnen en het feest is compleet.
Of De Gendtquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Zouden ze in Scandinavië of het Gemenebest ook zo naar overwinningen van verschillende landen daarbinnen kijken?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Zijn ook wel twee van de grootste wielerlanden natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Nog wat Italiaanse snolletjes erbij en het feest is compleet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er ooit een finish wordt afgekeurd. Zo'n baantje bij de UCI lijkt me echt heerlijk, vertroeteld worden in de beste hotels, lekker eten op kosten van de organisatie en verder nooit iets doen.
Lekker neuken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog wat Italiaanse snolletjes erbij en het feest is compleet.
Dat wordt ook wel een beetje geforceerd doordat er Nederlandse en Vlaamse kijkers zijn op dezelfde zender.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zouden ze in Scandinavië of het Gemenebest ook zo naar overwinningen van verschillende landen daarbinnen kijken?
Is nou ook niet echt gemeengoed dat Nederland veel etappes wint in een grote ronde. Al zal dat nu met VDP wel wat gewoner gaan wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn ook wel twee van de grootste wielerlanden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |