abonnement Unibet Coolblue
pi_204880345
In het Feyenoord topic twee kampen. Iedereen vindt de Roze Kameraden top en Lokale_Notabele brengt het volgende in:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 21:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedereen kan hier wel lekker verheven en vanuit de hoogte doen maar het is gewoon fucking weird om een voetbal supportersvereniging op te tuigen rond een seks fetisj. Het interesseert niemand een hol wat twee volwassen mensen doen in de privacy van hun slaapkamer. Waarom moet je zo nodig een stadion vol kinderen lastigvallen met het feit dat je graag in je reet geneukt wordt? Heeft iemand daar ooit naar gevraagd bij binnenkomst van Stadion Feijenoord? Er is geen enkele aanleiding toe om je seksuele voorkeur uit te dragen in een voetbalstadion. Als deze roze kameraden onzin allemaal maar moet kunnen dan kunnen we ook supportersverenigingen en banners verwachten van groeperingen die graag milfs in hun bek pissen. Misschien kunnen we al deze gore zooi gewoon achterwege laten en het bij Feyenoord laten draaien om voetbal?

Als deze meneer Van Dorst echt zo'n held is dan gaat hij zijn zaak voor een moskee bepleiten. Uit die hoek heeft hij namelijk meer te vrezen. Nee, het is natuurlijk veel makkelijker en veiliger om je over de rug van Feyenoord te profileren. Pure aandachttrekkerij dit. Hoe belemmerde zijn homoseksualiteit hem bij het supporteren van Feyenoord?
Achtergrondinfo Roze Kameraden: https://www.rozekameraden.nl/onze-activiteiten/

Wat vindt FOK!
pi_204880354
Dit lijkt mij een uitstekend topic om te suggereren dat alle feyenoordfans homoseksuelen zijn
-nee-
pi_204880396
Enorme zin om een milf in haar bek te pissen
pi_204880519
alle feyenoordfans zijn homoseksuelen
pi_204880552
Ja eens, er zijn veel meer categorieën te bedenken, zoals : mature, gilf, teens, ap etc. Moet je die allemaal een apart vak geven?
Hallo
pi_204880566
Maar ik zal ook serieus reageren. Ik snap het ergens wel, ik erger mij ook dood aan bijvoorbeeld de gay pride. Met zijn allen op een bootje gek doen en jezelf profileren als een stel goddelozen. Lekker laten zien hoe anders je bent.

Om dan vervolgens in het dagelijks leven te gaan klagen dat je anders gezien en behandeld wordt....

Ik heb werkelijk niets tegen homoseksuelen, het zal mij een worst zijn (pun intended). Ik heb er in zijn geheel geen moeite mee om dat te zien en te ervaren in mijn dagelijks leven, net als bij bijna iedereen bevinden zich in mijn familie - vrienden - kennissenkring mensen van allerlei pluimage en dus ook zowel hetero als homoseksuelen. Allemaal hartstikke leuke mensen die ik graag om mij heen heb.

Ik snap niet waarom je iets als voetbalsupporter zijn moet ophangen aan een seksuele voorkeur. Je bent toch met zijn allen voor een club? Wat maakt je voorkeur, huidskleur, geloof of weet ik wat dan uit? Heb gewoon plezier met zijn allen.
pi_204880590
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ja eens, er zijn veel meer categorieën te bedenken, zoals : mature, gilf, teens, ap etc. Moet je die allemaal een apart vak geven?
Pedo's niet te vergeten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_204880597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ja eens, er zijn veel meer categorieën te bedenken, zoals : mature, gilf, teens, ap etc. Moet je die allemaal een apart vak geven?
Ik hoop dat ik een seizoenkaart kan aanvragen in het vak met gematigd intelligente doch gewillige dames in de leeftijd 20-30 jaar met minstens cup C, een minimale lengte van 1m70 en maximaal 75kg lichaamsgewicht. Lijkt mij een feest om dan naar het stadion te mogen *O*
pi_204880622
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Pedo's niet te vergeten.
Die hebben al een vak in NL. Vak 410.
pi_204880631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:15 schreef GereDathan het volgende:
Maar ik zal ook serieus reageren. Ik snap het ergens wel, ik erger mij ook dood aan bijvoorbeeld de gay pride. Met zijn allen op een bootje gek doen en jezelf profileren als een stel goddelozen. Lekker laten zien hoe anders je bent.

Om dan vervolgens in het dagelijks leven te gaan klagen dat je anders gezien en behandeld wordt....

Ik heb werkelijk niets tegen homoseksuelen, het zal mij een worst zijn (pun intended). Ik heb er in zijn geheel geen moeite mee om dat te zien en te ervaren in mijn dagelijks leven, net als bij bijna iedereen bevinden zich in mijn familie - vrienden - kennissenkring mensen van allerlei pluimage en dus ook zowel hetero als homoseksuelen. Allemaal hartstikke leuke mensen die ik graag om mij heen heb.

Ik snap niet waarom je iets als voetbalsupporter zijn moet ophangen aan een seksuele voorkeur. Je bent toch met zijn allen voor een club? Wat maakt je voorkeur, huidskleur, geloof of weet ik wat dan uit? Heb gewoon plezier met zijn allen.
Gaat erom dat je niet hand in hand met je man naar De Kuip (of welk voetbalstadion ook) kan, zoals een heterokoppel dat wel kan. Dat is doodziek als je er even bij stilstaat.
pi_204880649
homosexualiteit heeft wel een achterstand in het voetbal, daarom. er zijn wereldwijn nu geloof ik twee prof voetballers die ervoor uit durven komen.
pi_204880661
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:20 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Gaat erom dat je niet hand in hand met je man naar De Kuip (of welk voetbalstadion ook) kan, zoals een heterokoppel dat wel kan. Dat is doodziek als je er even bij stilstaat.
Dat is doodziek en moeten we nooit en te nimmer accepteren. Iedereen moet zich, bij welke gelegenheid dan ook, welkom voelen. Ongeacht geaardheid, afkomst, huidskleur, etc. Daar hebben we zelfs een belangrijke grondwet voor bedacht, artikel 1.

Het is walgelijk en verwerpelijk dat dat niet kan. Toch ben ik van mening dat oplossingen zoals de Roze Kameraden niet de oplossing zijn. Door jezelf in een dergelijke setting te presenteren draagt over het algemeen niet bij aan de oplossing.
pi_204880686
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:23 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is doodziek en moeten we nooit en te nimmer accepteren. Iedereen moet zich, bij welke gelegenheid dan ook, welkom voelen. Ongeacht geaardheid, afkomst, huidskleur, etc. Daar hebben we zelfs een belangrijke grondwet voor bedacht, artikel 1.

Het is walgelijk en verwerpelijk dat dat niet kan. Toch ben ik van mening dat oplossingen zoals de Roze Kameraden niet de oplossing zijn. Door jezelf in een dergelijke setting te presenteren draagt over het algemeen niet bij aan de oplossing.
Vraag me af wat die dan wel is volgens jou.
pi_204880704
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:22 schreef pokkerdepok het volgende:
homosexualiteit heeft wel een achterstand in het voetbal, daarom. er zijn wereldwijn nu geloof ik twee prof voetballers die ervoor uit durven komen.
Elke voetballer zou daar zonder gene voor moeten kunnen uitkomen. Het is walgelijk dat dat niet kan. Net of het boeit of je favoriete spits zijn leven met een man of vrouw leeft.
pi_204880716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:26 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Vraag me af wat die dan wel is volgens jou.
De oplossing is dat de mensheid moet stoppen met over elkaar oordelen en elkaar proberen in het door hen zo geadoreerde keurslijf te persen.

Bij het damesvoetbal is het gek genoeg geen enkel punt en wordt erop geen enkele manier aandacht aan besteed.
pi_204880741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:28 schreef GereDathan het volgende:
Bij het damesvoetbal is het gek genoeg geen enkel punt en wordt erop geen enkele manier aandacht aan besteed.
Omdat iedereen daar lesbo is....
pi_204880779
Ik vind Lokale_Notabele een dorpsgek.

Tot zover mijn punt.
pi_204880808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:31 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Omdat iedereen daar lesbo is....
Tuurlijk joh.
pi_204880812
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Lokale_Notabele een dorpsgek.

Tot zover mijn punt.
Ik ook. Maar jij bent niets beter.

Trouwens, wat heeft feijenoord gedaan van de week?
pi_204880827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik ook. Maar jij bent niets beter.

Trouwens, wat heeft feijenoord gedaan van de week?
Ja.
pi_204881091
Ik snap ook niet waarom alles in hokjes moet tegenwoordig.

Ga gewoon naar het stadion, juich voor je club en wees jezelf. Niemand boeit het verder in het stadion wat jou voorkeur of afkomst is.
pi_204881219
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 13:51 schreef Marsenal het volgende:
Dit lijkt mij een uitstekend topic om te suggereren dat alle feyenoordfans homoseksuelen zijn
@Caland is de ontvanger
U MAD?
pi_204881235
Post ook even de foto van die randdebielen die er een punt van maken….
U MAD?
pi_204881273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 15:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Niemand boeit het verder in het stadion wat jou voorkeur of afkomst is.
Dit is niet waar. Als dat zo was kon je veilig je man een kus geven na een goal, zoals veel heterostellen ook doen. En dat kan niet. Dus blijkbaar interesseert het veel mensen wel.
pi_204881394
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:15 schreef GereDathan het volgende:

Ik snap niet waarom je iets als voetbalsupporter zijn moet ophangen aan een seksuele voorkeur. Je bent toch met zijn allen voor een club? Wat maakt je voorkeur, huidskleur, geloof of weet ik wat dan uit? Heb gewoon plezier met zijn allen.
De neiging om als subgroep ook eigen supportersclubjes te maken is al heel oud natuurlijk. Feyenoord en Ajax hebben ook Molukse supportersgroepen die zich duidelijk als Moluks bekend maken.

Daar komt alleen nooit gedoe van, gek genoeg gebeurt dat alleen als homo's hetzelfde doen.
pi_204881572
Je kunt prima van mening zijn dat een supportersgroep als de Roze Kameraden niet nodig of niet wenselijk is (al heb ik er persoonlijk helemaal níets op tegen). Maar wat er verder allemaal langskwam (indoctrinatie van kinderen, gekke seks fetisj, gore zooi, smerig, viezigheid/vieze gore onderwerp) was natuurlijk te bizar voor woorden. Daar zou Johan Derksen zich nog kapot voor schamen (hoewel die geloof ik ook geen voorstander was van de Roze Kameraden). Toont allemaal maar weer aan wat een enorm lange weg er nog steeds is te gaan. Treurig eigenlijk in het jaar 2022.

[ Bericht 2% gewijzigd door NY_Giant op 27-05-2022 16:02:32 ]
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2022 @ 16:57:57 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_204882176
Wat kan mij et nou rotte wie er homo is.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204882424
Hand in hand....

KAMERAAAAAADEN
-nee-
pi_204884391
https://www.ad.nl/rotterd(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F

We weten niet wie het zijn :')_! Make that the cat wise.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2022 @ 20:25:18 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_204884428
Mandekking wordt onderschat.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204884500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:27 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Elke voetballer zou daar zonder gene voor moeten kunnen uitkomen. Het is walgelijk dat dat niet kan. Net of het boeit of je favoriete spits zijn leven met een man of vrouw leeft.
tja... als ze de tegenstander ergens mee kunnen pesten, dan doen ze het. dus zo'n voetballer zou in nederland gewoon een kankerhomo zijn, de hele wedstrijd lang.

en dan zegt die feyenoord gast dat sexuele voorkeur niet in het stadion hoort. vertel dat effe aan de supporters dan, die dat soort spreekkoren doen.
  vrijdag 27 mei 2022 @ 20:47:15 #32
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_204884621
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:33 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
tja... als ze de tegenstander ergens mee kunnen pesten, dan doen ze het. dus zo'n voetballer zou in nederland gewoon een kankerhomo zijn, de hele wedstrijd lang.

en dan zegt die feyenoord gast dat sexuele voorkeur niet in het stadion hoort. vertel dat effe aan de supporters dan, die dat soort spreekkoren doen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_204885784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 14:15 schreef GereDathan het volgende:
Maar ik zal ook serieus reageren. Ik snap het ergens wel, ik erger mij ook dood aan bijvoorbeeld de gay pride. Met zijn allen op een bootje gek doen en jezelf profileren als een stel goddelozen. Lekker laten zien hoe anders je bent.

Om dan vervolgens in het dagelijks leven te gaan klagen dat je anders gezien en behandeld wordt....

Ik heb werkelijk niets tegen homoseksuelen, het zal mij een worst zijn (pun intended). Ik heb er in zijn geheel geen moeite mee om dat te zien en te ervaren in mijn dagelijks leven, net als bij bijna iedereen bevinden zich in mijn familie - vrienden - kennissenkring mensen van allerlei pluimage en dus ook zowel hetero als homoseksuelen. Allemaal hartstikke leuke mensen die ik graag om mij heen heb.

Ik snap niet waarom je iets als voetbalsupporter zijn moet ophangen aan een seksuele voorkeur. Je bent toch met zijn allen voor een club? Wat maakt je voorkeur, huidskleur, geloof of weet ik wat dan uit? Heb gewoon plezier met zijn allen.
Tja, jij vindt dat het nergens voor nodig is. Zij vinden het echter wel nodig. Het voorziet kennelijk in een behoefte.

Laat ze lekker. Ze doen er niemand kwaad mee.
pi_204900703
Lokale_Notabele heeft wel gelijk.
  zondag 29 mei 2022 @ 14:19:10 #35
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204900831
Dit geeft hand in hand kameraden toch wel een ander betekenis
  Trouwste user 2022 zondag 29 mei 2022 @ 14:32:00 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_204900978
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2022 14:19 schreef KingRoland het volgende:
Dit geeft hand in hand kameraden toch wel een ander betekenis
Spuit 12

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')