abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 mei 2022 @ 06:58:08 #226
217702 Lonaa
Honger!
pi_204911100
Goedemorgen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204911104
Mogguh :O Ik heb het tegenwoordig echt retedruk of zo :{ Druk lang weekend gehad iig :D Spelletjes doen, IKEA zooi bestellen en in elkaar sleutelen, 2,5 uur in het zwembad hangen omdat mini zwemles had en gister de grote fout begaan om naar de outlet sale van een spelletjesuitgever te gaan :')

Het begon om 10 uur. We kwamen om 10:20 aan of zo. Stonden in de rij tot 12 uur om naar binnen te mogen. Ik was voorbereid met boodschappenlijst van meerdere mensen. Om 12:10 was ik klaar met boodschappen doen. Om 13 uur stond ik weer buiten want er stond ook een rij bij de kassa _O-

En ik had een redelijke tas vol, maar er liepen dus ook mensen met winkelwagentjes afgeladen :X Ik wil niet weten wat dat moet hebben gekost :X

En 's avonds een nieuw spel proberen met mini en G. Ik weet inmiddels wel een beetje wat ze leuk vinden (en wat ik leuk vind qua spellen) dus mijn gok was goedgekeurd _O- Mini had verdorie meer punten dan ik :{

edit: en vervolgens krijg je dan een foto via de app doorgestuurd waarbij ze vrolijk dat spel weer aan het doen zijn -O- Terwijl ik op kantoor zit :{ :P

[ Bericht 12% gewijzigd door PdeHoog op 30-05-2022 07:06:17 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204911484
Mogge !

Dan weet je dat jee een goede keuze hebt gemaakt @PdeHoog :D

He, krijgen we net bericht dat een van de tolken niet komt. De ander is er maar tot 11 uur dus zal er flink getrokken worden aan de enig overgebleven tolk. Hopelijk is het niet al te druk
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 30 mei 2022 @ 08:55:29 #229
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204911652
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 07:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Ik heb het tegenwoordig echt retedruk of zo :{ Druk lang weekend gehad iig :D Spelletjes doen, IKEA zooi bestellen en in elkaar sleutelen, 2,5 uur in het zwembad hangen omdat mini zwemles had en gister de grote fout begaan om naar de outlet sale van een spelletjesuitgever te gaan :')

Het begon om 10 uur. We kwamen om 10:20 aan of zo. Stonden in de rij tot 12 uur om naar binnen te mogen. Ik was voorbereid met boodschappenlijst van meerdere mensen. Om 12:10 was ik klaar met boodschappen doen. Om 13 uur stond ik weer buiten want er stond ook een rij bij de kassa _O-

En ik had een redelijke tas vol, maar er liepen dus ook mensen met winkelwagentjes afgeladen :X Ik wil niet weten wat dat moet hebben gekost :X

En 's avonds een nieuw spel proberen met mini en G. Ik weet inmiddels wel een beetje wat ze leuk vinden (en wat ik leuk vind qua spellen) dus mijn gok was goedgekeurd _O- Mini had verdorie meer punten dan ik :{

edit: en vervolgens krijg je dan een foto via de app doorgestuurd waarbij ze vrolijk dat spel weer aan het doen zijn -O- Terwijl ik op kantoor zit :{ :P
Was het zo druk ja. Ben daar een paar keer geweest maar nooit dat het zo druk was. Dat is balen zeg. Wel mooi dat je geslaagd bent.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204911816
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 07:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Ik heb het tegenwoordig echt retedruk of zo :{ Druk lang weekend gehad iig :D Spelletjes doen, IKEA zooi bestellen en in elkaar sleutelen, 2,5 uur in het zwembad hangen omdat mini zwemles had en gister de grote fout begaan om naar de outlet sale van een spelletjesuitgever te gaan :')

Het begon om 10 uur. We kwamen om 10:20 aan of zo. Stonden in de rij tot 12 uur om naar binnen te mogen. Ik was voorbereid met boodschappenlijst van meerdere mensen. Om 12:10 was ik klaar met boodschappen doen. Om 13 uur stond ik weer buiten want er stond ook een rij bij de kassa _O-

En ik had een redelijke tas vol, maar er liepen dus ook mensen met winkelwagentjes afgeladen :X Ik wil niet weten wat dat moet hebben gekost :X

En 's avonds een nieuw spel proberen met mini en G. Ik weet inmiddels wel een beetje wat ze leuk vinden (en wat ik leuk vind qua spellen) dus mijn gok was goedgekeurd _O- Mini had verdorie meer punten dan ik :{

edit: en vervolgens krijg je dan een foto via de app doorgestuurd waarbij ze vrolijk dat spel weer aan het doen zijn -O- Terwijl ik op kantoor zit :{ :P
Welk spel is het geworden?
pi_204911819
Goedemorgen trouwens :D

We beginnen dubbele boekingen voor festivals te krijgen. Lijkt er op dat we dus op zoek moeten naar mensen die het leuk vinden om ons te helpen tijdens bierfestivals :D
pi_204911824
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Was het zo druk ja. Ben daar een paar keer geweest maar nooit dat het zo druk was. Dat is balen zeg. Wel mooi dat je geslaagd bent.
De rij ging 's morgens om de hoek en toen nog eens om de hoek en toen nog eens om de hoek en op het grasveld werd de rij nog langer _O- Toen we om 13 uur wegreden stond de rij nog maar halverwege de tweede en derde hoek _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204911832
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Welk spel is het geworden?
Spellen bedoel je? :P

Dominion, Robin Hood, Kwakzalvers megabox, Port Royal Big Box, 4 uitbreidingen Carcassonne en een paar kaartspelletjes O-)

En gisteravond Dominion gespeeld. Vanmorgen heeft de bende thuis dat nog maar eens gedaan. Wel een versnelde versie :P En mini heeft vet van zijn moeder gewonnen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204911841
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Spellen bedoel je? :P

Dominion, Robin Hood, Kwakzalvers megabox, Port Royal Big Box, 4 uitbreidingen Carcassonne en een paar kaartspelletjes O-)

En gisteravond Dominion gespeeld. Vanmorgen heeft de bende thuis dat nog maar eens gedaan. Wel een versnelde versie :P En mini heeft vet van zijn moeder gewonnen _O-
Ik zal Dominion eens wat hoger op de wenslijst zetten :D
pi_204912228
Na drie dagen bewolkt en miezerigen zitten we nu in het zonnetje op ons terras O+
Dadelijk komt de veerboot van 11 uur langs en de verhuur is al open, want de eerste kano’s hebben we ook gesignaleerd. We zijn inmiddels aardig op de hoogte van de gang van zaken hier :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 10:20:16 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204912234
Godver, ik zie nu pas dat het kaarsvet van het waxinelichtje dat de serveerster gisteren heeft omgestoten op mijn broek en (suède) schoenen is gekomen :{

Lijkt me dat ze hiervoor verzekerd zijn toch? Of in elk geval mij dat gaan betalen mocht het niet schoon willen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204912306
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zal Dominion eens wat hoger op de wenslijst zetten :D
:D Let wel op de tig uitbreidingen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 30 mei 2022 @ 10:32:27 #238
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204912319
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 10:20 schreef derLudolf het volgende:
Godver, ik zie nu pas dat het kaarsvet van het waxinelichtje dat de serveerster gisteren heeft omgestoten op mijn broek en (suède) schoenen is gekomen :{

Lijkt me dat ze hiervoor verzekerd zijn toch? Of in elk geval mij dat gaan betalen mocht het niet schoon willen?
Dat lijkt me wel. En als ze niet verzekerd zijn, zijn ze nog steeds aansprakelijk. Eerst foto's maken, melden en wachten op antwoord voor je gaat proberen schoon te maken. Vooral je schoenen kan nog wel eens lastig worden.
Spoilers!
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 10:43:09 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204912388
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat lijkt me wel. En als ze niet verzekerd zijn, zijn ze nog steeds aansprakelijk. Eerst foto's maken, melden en wachten op antwoord voor je gaat proberen schoon te maken. Vooral je schoenen kan nog wel eens lastig worden.
Foto's gemaakt, mail gestuurd. Die even afwachten, er stond de naam van een meid op de bon, de rest van de avond door een kerel geholpen dus ga er vanuit dat zij het was.

Het was een enorme tent, dus inderdaad, ook al zijn ze niet verzekerd of hebben ze daar geen zin in, dan is die paar honderd euro ook een bedrag dat ze zo uit de kassa kunnen halen als ik er langs zou gaan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 30 mei 2022 @ 11:40:44 #240
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204912865
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
De rij ging 's morgens om de hoek en toen nog eens om de hoek en toen nog eens om de hoek en op het grasveld werd de rij nog langer _O- Toen we om 13 uur wegreden stond de rij nog maar halverwege de tweede en derde hoek _O-
Dat is intens
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 mei 2022 @ 12:57:25 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204913467
Lees net dat Soylent Green, de SF film, in 2022 speelt.
pi_204913551
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Dat is intens
Uhuh :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 30 mei 2022 @ 13:14:22 #243
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204913618
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Uhuh :D
Die zijn dus een hele dag kwijt met in de rij staan voor bordspellen die voor de helft of zo verkocht worden?
pi_204913767
Zo, dat was weer een drukke ochtend bi vluchtelingenwerk. Meesten kunnen helpen, en sommigen van antwoorden voorzien. Zijn niet altijd de antwoorden die ze willen horen helaas..
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 15:01:36 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204914378
Zo, Berlijn Hbf inmiddels verlaten. Nu maar kijken of er nog verrassingen zijn onderweg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 30 mei 2022 @ 15:18:42 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204914510
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, dat was weer een drukke ochtend bi vluchtelingenwerk. Meesten kunnen helpen, en sommigen van antwoorden voorzien. Zijn niet altijd de antwoorden die ze willen horen helaas..
Wat voor kwesties komen er zoal ter sprake?
Spoilers!
pi_204914580
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat voor kwesties komen er zoal ter sprake?
Hulp met aanvragen DigiD, bankrekening. Maar info geven over werken, verzekeren. Vandaag voor het eerst een paar keer over teruggaan naar Oekraïne (of al terug en niet doorgegeven aan de gemeente), busvervoer naar school voor de kinderen. Ook al een paar keer dat het bij het gastgezin niet zo lekker meer gaat. Vragen om woonruimte, hoe ze daarvoor kunnen inschrijven.
Er zijn iedere keer weer nieuwe zaken die langskomen.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 30 mei 2022 @ 18:39:07 #248
217702 Lonaa
Honger!
pi_204916179
Hier, 1 van de leuke muziekjes van zaterdag:
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204917201
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hulp met aanvragen DigiD, bankrekening. Maar info geven over werken, verzekeren. Vandaag voor het eerst een paar keer over teruggaan naar Oekraïne (of al terug en niet doorgegeven aan de gemeente), busvervoer naar school voor de kinderen. Ook al een paar keer dat het bij het gastgezin niet zo lekker meer gaat. Vragen om woonruimte, hoe ze daarvoor kunnen inschrijven.
Er zijn iedere keer weer nieuwe zaken die langskomen.
Vroeg ik mij ook af.
Het lijkt mij ook niet makkelijk voor de tolken als zij inmiddels al langer hier wonen en werken. Veilig hier en dan de ellende daar, en toch ook familie daar ws.

Vanmiddag een mogelijke nieuwe Biebhulp laten kennismaken met de gang van zaken.
Via het dorpscircuit hebben wij ( twee weken geleden) vernomen, dat er van lokaal gewisseld gaat worden binnen het schoolgebouw na de vakantie.
Op zich een vooruitgang voor de Bieb.
Wij zijn erg benieuwd wanneer het ons officieel wordt gemeld. O-) O-) O-)
pi_204917222
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:01 schreef derLudolf het volgende:
Zo, Berlijn Hbf inmiddels verlaten. Nu maar kijken of er nog verrassingen zijn onderweg.
Ach, het was Duits kaarsvet.
Ben benieuwd of je wat terug hoort op de mail!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')