je hebt het toch te druk met je nieuwe relatiequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:03 schreef Paul het volgende:
Of DTS open gaat op 1 juni moeten SWJ, flippieeee en ik nog vergaderen
Valt mee, vergaderen kan er wel tussen. Danny betaalt me niet voor niets hequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt het toch te druk met je nieuwe relatie
Jellyquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt het toch te druk met je nieuwe relatie
Het is wel lekker rustig zo 😉quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:03 schreef Paul het volgende:
Of DTS open gaat op 1 juni moeten SWJ, flippieeee en ik nog vergaderen
Hoe oud ben je nu Mario?quote:
Ik doe niet meer mee. Dus niets hard werkenquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:06 schreef Paul het volgende:
[..]
je moet natuurljik hard werken om puntjes dan weer te halen
Is er af moet eerst een submit maken van jippiequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:02 schreef Paul het volgende:
https://frontpage.fok.nl/weblog/857466/1/1/50/de-zoon-van-ply-wil-beroemd-worden.html
https://frontpage.fok.nl/weblog/857466/1/1/50/de-zoon-van-ply-wil-beroemd-worden.html
Hey Plyquote:
PARDONNNNNNNNNN @Jippie WAT DOE JIJ NOUquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Is er af moet eerst een submit maken van jippie
Heb het eraf gehaald Paul, die jongen past niet in het rijtje C-artiesten die jij normaal op de FP plaatstquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:02 schreef Paul het volgende:
IK GA NU AL JOUW FPBERICHTEN VERWIJDERENquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb het eraf gehaald Paul, die jongen past niet in het rijtje C-artiesten die jij normaal op de FP plaatst
quote:
Dat zie je toch?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:10 schreef Paul het volgende:
[..]
PARDONNNNNNNNNN @:JIPPIE WAT DOE JIJ NOU
I dare youquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:11 schreef Paul het volgende:
[..]
IK GA NU AL JOUW FPBERICHTEN VERWIJDEREN
Hi lieffiequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee. Dus niets hard werken
Hey lieverd. 😘 Ben je Paul aan het pesten 😉quote:
4quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieverd. 😘 Ben je Paul aan het pesten 😉
Zo gaat dat.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]UREN AAN EEN WEBLOGJE GEWERKT EN ZIJ DRUKT GEWOON OP DELETE
Paul nam een geintje van PLY serieus.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieverd. 😘 Ben je Paul aan het pesten 😉
Dat was je jaarlijkse bijdragequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:15 schreef Paul het volgende:
Niet normaal toch. Hoe durft ze. Zeg er wat van 🧐quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:15 schreef Paul het volgende:
Sterker nog,Paul maakt PLY belachelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Paul nam een geintje van PLY serieus.
Vond het wel lachuh 🤣🤣quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Watquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterker nog,Paul maakt PLY belachelijk.
Oke marioquote:
Bedoelde wel abo, s maar niet fp. Maak wel een topic.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik moet rustig zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet normaal toch. Hoe durft ze. Zeg er wat van 🧐
Ach, Paul is ONZ.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
Grappen over kinderen vind ik niet echt grappig.
De spijker op zijn kopquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Doe maar, uitdelen gaat Paul beter af dan incasseren
Geen idee twee die ik niet ken en willebrord frequin. Die 4de geen ideequote:
Andy Fletcher can Depeche Mode, Ray Liotta en Willibrord Frequin. Nr 4 heb ik ook gemistquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee twee die ik niet ken en willebrord frequin. Die 4de geen idee
Willibrordquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee twee die ik niet ken en willebrord frequin. Die 4de geen idee
Ken allleen Willybrordquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Andy Fletcher can Depeche Mode, Ray Liotta en Willibrord Frequin. Nr 4 heb ik ook gemist
Geen beste dagquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willibrord
Iemand van Klokhuis
Ray Liotta
En Depeche mode.
Weer eentje.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:30 schreef Jippie het volgende:
Lees net in de Submit drummer van Yes Alan White ook overleden.
Hey Stoor. 😘quote:
Hoe is het met je vader?quote:
Gewoon weer de adverteerders mailen dan houdt ie wel opquote:
Zo zo... 6 maanden cadeau denk ik...? Op het moment prima... Ik weet het verders ook niet even... Best goed eigenlijk nuquote:
Dank jequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:38 schreef Paul het volgende:
Jongens niet huilen, ik heb voor morgen 2 mooie weblogjes klaar staan![]()
Laatste Chemo ging niet meer (8ste), dus 7 gedaan. Nu pauze. En dat merken we... Veel beter voor 'm nuquote:
Sterktequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laatste Chemo ging niet meer (8ste), dus 7 gedaan. Nu pauze. En dat merken we... Veel beter voor 'm nu
Sterkte makker.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laatste Chemo ging niet meer (8ste), dus 7 gedaan. Nu pauze. En dat merken we... Veel beter voor 'm nu
Sterkte! Chemo is zwaar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nooit geweten hoeveel vergif ze in je spuiten, maar dat is echt bizar om te zien...quote:
Puur gif, uiteraard voor een goed doel, maar als patiënt krijg je dat toch in je lijf.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nooit geweten hoeveel vergif ze in je spuiten, maar dat is echt bizar om te zien...![]()
Zo sterk is die nare ziekte, bah.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Puur gif, uiteraard voor een goed doel, maar als patiënt krijg je dat toch in je lijf.
Fijn. Toch geholpen die zware kuren. Hopelijknblijft hij zich nog een tijdje goed voelenquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo zo... 6 maanden cadeau denk ik...? Op het moment prima... Ik weet het verders ook niet even... Best goed eigenlijk nu
Ja is zwaar en heftig die chemokuren.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij werd weer een soort 'jonge hond' toen de chemo ophield. Voor 6 maanden vrij! En nu nog best prima hoor. Maar de volgende kuur...?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Puur gif, uiteraard voor een goed doel, maar als patiënt krijg je dat toch in je lijf.
En het maakt meer kapot dan alleen de tumor.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, het heeft hem extra gegeven. Het is nu overal ingekapseld, voor zover dat iets waard is... Maar het geeft wat extra tijdquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het maakt meer kapot dan alleen de tumor.
Ik doelde ook niet op je vader. Maar in het algemeen dat chemo vaak meer kapot maakt. (Eigen ervaring)quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, het heeft hem extra gegeven. Het is nu overal ingekapseld, voor zover dat iets waard is... Maar het geeft wat extra tijd
Slaap lekker Dotjequote:Op donderdag 26 mei 2022 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op je vader. Maar in het algemeen dat chemo vaak meer kapot maakt. (Eigen ervaring)
Maar ik duik mijn bed in.slaaplekker voor straks
quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gewoon weer de adverteerders mailen dan houdt ie wel op
Hallloooooooooo verklapt je gewoon nu dingen die ik in de wachtrij hebquote:
Geniet van de goede dagen met je vader Stoor, maar hou er rekening mee dat de extra tijd geen harde garantie is.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, het heeft hem extra gegeven. Het is nu overal ingekapseld, voor zover dat iets waard is... Maar het geeft wat extra tijd
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallloooooooooo verklapt je gewoon nu dingen die ik in de wachtrij heb
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zeg nietswas al verrast door de Snelle reactie, zo maar twee weblogjes
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op je vader. Maar in het algemeen dat chemo vaak meer kapot maakt. (Eigen ervaring)
Welterusten Dotquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hi Gizmo! Vervelend nieuws van Willibrord, was een unieke man.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://www.ad.nl/show/te(...)-parkinson~af0bce29/
Nog een pilsje.. Merguh weer op de motorquote:
Hi Gizmo! Vervelend nieuws van Willibrord, was een unieke man.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://www.ad.nl/show/te(...)-parkinson~af0bce29/
Gefeliciteerd?quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Mario390 gefeliciteerd.
Kan nog net.
Haha, slalom?quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog een pilsje.. Mergeguh weer op de motor(lessen)
Hai Jip.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Gizmo! Vervelend nieuws van Willibrord, was een unieke man.
Nee. AVB al gehaald. Over 3 weken AVDquote:
Mario is jarig vandaag.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Gizmo! Vervelend nieuws van Willibrord, was een unieke man.
[..]
Gefeliciteerd?
Goed bezig, binnenkort on tour dusquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee. AVB al gehaald. Over 3 weken AVD
Gaat wel lukken johquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Juli de Yamaha Mt-07 ophalen in Rotterdam!Als het goed is dan...
Succes maat!quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet in september naar het CBR, maar dan voor E achter B. Rij al jaren met allerlei aanhangers maar goed, moet maar even
Voor die 3 dagen dat ie open is is dat wel makkelijk beloven.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef Paul het volgende:
Gefeliciteerd @:mario390 ik laat je DTS van juni winnen
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Voor die 3 dagen dat ie open is is dat wel makkelijk beloven.
Maar zo snel en vilein.quote:
Nog 2 nachtjes slipen.quote:
bedanktquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Mario390 gefeliciteerd.
Kan nog net.
Gizzy is overmorgen jarig.quote:
Die van jou,Mario en SBE weet ik uit mijn hoofd.quote:
Valt samen met een verjaardag van familie?quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van jou,Mario en SBE weet ik uit mijn hoofd.
Eigenlijk helemaal niet.Familie meer in maart en september.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Valt samen met een verjaardag van familie?
Vandaar die bansquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet.Familie meer in maart en september.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet.Familie meer in maart en september.
Ja laat maanvis daar aub helpenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij plaatst veel items die zo op de FP als weblog kunnen
BREKEND jippie wil Maanvis bij de crewquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij plaatst veel items die zo op de FP als weblog kunnen
Ja boeiendquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef Paul het volgende:
[..]
vind je deze niet leuk dan Top of Flop: FMG - Boot
Uhh ik beslis dat niet alleen Paul, maar zou submits van Maanvis voor de FP zeker wel waarderen. Maanvis komt letterlijk in alle hoeken van het internetquote:
Idd wat meer submitjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Uhh ik beslis dat niet alleen Paul, maar zou submits van Maanvis voor de FP zeker wel waarderen. Maanvis komt letterlijk in alle hoeken van het internet
Ik heb geen mening over de FPquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat voor onderwerpen zie jij graag op de FP?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mensen die die krengen voeren moeten ze kielhalen door een giertank. [ afbeelding ]
Ik weetquote:
Zaandam MO?quote:
Eens gizquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mensen die die krengen voeren moeten ze kielhalen door een giertank. [ afbeelding ]
Mijn DTS toch ook welquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:51 schreef PLY het volgende:
Echt weinig aan op fok, althans wat ik leuk vind dan.
Alleen dts leuk
Ja tijd dat dts weer terugkomtquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:51 schreef PLY het volgende:
Echt weinig aan op fok, althans wat ik leuk vind dan.
Alleen dts leuk
Zonder meer mopquote:
Ja das zeker waar. Zat te lezen hoor daarnievan, maar om te reageren nee!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja tijd dat dts weer terugkomt![]()
Aardig uitgestorven boel hier de laatste tijden
Precies dat ja, vaak maar saaiquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Zonder meer mop
[..]
Ja das zeker waar. Zat te lezen hoor daarnievan, maar om te reageren nee!
Daarom dts leuk, jij bent ook een gezelsschap mensquote:
Oh da's wel beter dat je van die pijn af bent !quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:02 schreef PLY het volgende:
@:freshfruit en @:maanvis en @:djmo en @:dotteke heb ik dan gesprekken mee soms en verder is er weinig aan. Maarja ik vind dts leuk. Zal er in de nacht niet meer zijn, slaap nu goed. Daarvoor was ik wakker door de pijn in mijn poten, en mooi dat dts er was toen. Nu gedottert en nergens meer last van in mijn lies. Dus nachtrust first
Ja ik ben een ontzettend gezelschap mens, maar meer dan half FOK ligt allang te maffen na 23.00u ofzo...echt te saai voor woorden vaakquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Daarom dts leuk, jij bent ook een gezelsschap mens![]()
Helemaal dat dus foshiquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh da's wel beter dat je van die pijn af bent !![]()
en slaap is idd ook erg belangrijk, maar vond het juist wel fijn dat dts er iig nog was als ik weer eens wakker lag, op de sc's hoef je in het midden van de nacht niet te rekenen voor een beetje aanspraak
boring as fuck dan echt
Jij doet het leuk hoor meid, ook met @Ferrous zo leuk samen vind ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ben een ontzettend gezelschap mens, maar meer dan half FOK ligt allang te maffen na 23.00u ofzo...echt te saai voor woorden vaak
Ik hou van mensen die direct zijn en gewoon zeggen waar het op staat, mocht ik om 1 of andere rare reden behoefte hebben aan mensen die om de hete brij heen draaien etc, dan zet ik wel de tweede kamer debatten op ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Helemaal dat dus foshibelachelijk dat dat toen stilgelegd werd... Maarja de harde kern van Fok zit bij dts willen ze doen geloven
maar vind meer mensen met het hart op de tong! Word niet altijd gewaardeerd lijkt wel? Maar in dts zingt ieder vogeltje echt zoals die gebekt is
lijken wel jordanese allemaal
recht voor jebek
![]()
vind ik dan
laat ieder in zijn waarde
Ja met Fer is het lachen en gezellig, beetje de boel opfokken (pun intendedquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Jij doet het leuk hoor meid, ook met @:ferrous zo leuk samen vind ik
Dat dus, dts wil men vanaf merk ik aan alles op fok. Werden al grapjes gemaakt door users, van we zallen ff stoken dat het binnen een week in de kast gaat.. Dat dusquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die direct zijn en gewoon zeggen waar het op staat, mocht ik om 1 of andere rare reden behoefte hebben aan mensen die om de hete brij heen draaien etc, dan zet ik wel de tweede kamer debatten op ofzo![]()
En "de harde kern van FOK " zou op dts zitten???![]()
okayyyy...overdrijven is idd echt een vak blijkbaar
![]()
Dit klinkt een beetje friendzonedquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja met Fer is het lachen en gezellig, beetje de boel opfokken (pun intended) hier enzo, en is gewoon ook echt een lieverd
![]()
Wtf man, hoe sneu zijn die users dan dat ze zich zo druk maken om dtsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat dus, dts wil men vanaf merk ik aan alles op fok. Werden al grapjes gemaakt door users, van we zallen ff stoken dat het binnen een week in de kast gaat.. Dat dus
Dat mag jij vindenquote:
Echt gelezen hoor.. Rugnr zal ik nu niet noemen, maar sneu datquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtf man, hoe sneu zijn die users dan dat ze zich zo druk maken om dtsget a fucking life zeg
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat kan juist dts weer de das om doen.
Maar we zien wel joh, jij deed het gelijk leuk voor t eerst meedoenquote:
Ja, maar als jij er niet bent is het ook gelijk een stuk saaier op dtsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar we zien wel joh, jij deed het gelijk leuk voor t eerst meedoensnachts pak je veel als je niet kan slapen
nu helemaal als Ply er niet meer is dan
Gaat ook gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat dus, dts wil men vanaf merk ik aan alles op fok. Werden al grapjes gemaakt door users, van we zallen ff stoken dat het binnen een week in de kast gaat.. Dat dus
Lief antwoord foshiquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, maar als jij er niet bent is het ook gelijk een stuk saaier op dtsfuck die punten pakken dan
Hey gizquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren denk ik.
Sneue mensen zijn dat.
Ik geloof het gelijk, stond hier in de fb ook zoiets toen DTS de 1ste keer dicht was.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:49 schreef PLY het volgende:
Hey gizjaa las het echt, maar niet op gereageerd toen... Anders ban gehad haha. Maar sneu idd. Dts vind ik echt een leuke charme hebben, maar we gaan het zien
Nee oh wee idd als je het erover hebt, fucking bizarre censuur somsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk, stond hier in de fb ook zoiets toen DTS de 1ste keer dicht was.
wij mochten het er niet over hebben maar dat staat er nog steeds.
Ja zonde.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee oh wee idd als je het erover hebt, fucking bizarre censuur soms
Censuurquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee oh wee idd als je het erover hebt, fucking bizarre censuur soms
Aaah leuk ik ga morgen met @Senn88quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heb trouwens gisteravond de nieuwe Top Gun (Maverick) gezien, vond het echt een super leuke/goede film
Vind het zeker een aanrader![]()
Weet senn dat zelf ook al ?quote:
Is om zeep geholpen door iemand die zijn eigen act zelf niet eens begreepquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk, stond hier in de fb ook zoiets toen DTS de 1ste keer dicht was.
wij mochten het er niet over hebben maar dat staat er nog steeds.
Fijne avond nog!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Is om zeep geholpen door iemand die zijn eigen act zelf niet eens begreep![]()
![]()
maar hoop dat hij er van geleerd heeft
laat dts voor wat het is.. Zolang er niet met verwensingen en ziektes word gestrooid moet je het laten gaan
en snoeren hier en daar hou je toch op fok. Ga peaky blinders afkijken nog 2 delen
pr avond alken
Maar ff serieus hee, zat toevallig te kijken of het was hee. moet denk ik wel ff topgun 1 opnieuw kijkenquote:
Zeker, waar veel mensen zijn is er altijd wel een x ruzie. We zijn allemaal maar mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:00 schreef PLY het volgende:
[..]
![]()
laat dts voor wat het is.. Zolang er niet met verwensingen en ziektes word gestrooid moet je het laten gaan
en snoeren hier en daar hou je toch op fok. Ga peaky blinders afkijken nog 2 delen
pr avond alken
Jij ook een fijne avond.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:00 schreef PLY het volgende:
[..]
![]()
pr avond alken
Heb je gehuild foshi? Schijnt wel mooie film te zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heb trouwens gisteravond de nieuwe Top Gun (Maverick) gezien, vond het echt een super leuke/goede film
Vind het zeker een aanrader![]()
Is idd wel handig jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar ff serieus hee, zat toevallig te kijken of het was hee. moet denk ik wel ff topgun 1 opnieuw kijken
Die vrouwtjes janken al als ze jou zienquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar ff serieus hee, zat toevallig te kijken of het was hee. moet denk ik wel ff topgun 1 opnieuw kijken
ja staatie echt op netflix heequote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is idd wel handig ja![]()
en staat toch op Netflix,dus komt mooi uit
![]()
Ehm, nee, vond het niet een film waar mensen bij kunnen huilen? Eerder gewoon grappige en ook echt spannende scènes, en Tom was echt briljant imoquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb je gehuild foshi? Schijnt wel mooie film te zijn
Yep !quote:
Er zit toch wel romantiek inquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ehm, nee, vond het niet een film waar mensen bij kunnen huilen? Eerder gewoon grappige en ook echt spannende scènes, en Tom was echt briljant imo![]()
Oke, verkeerde info gehad dan. Moet hem nog kijken nat.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ehm, nee, vond het niet een film waar mensen bij kunnen huilen? Eerder gewoon grappige en ook echt spannende scènes, en Tom was echt briljant imo![]()
Ja een beetje, maar is geen romcom ofzo, ga 'm nou maar kijkenquote:
Denk soms dat het in een bejaardentehuis spannender is dan FOK 's avonds laatquote:
Als straks dts weer open is dan is het wel drukker in de nachtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 01:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk soms dat het in een bejaardentehuis spannender is dan FOK 's avonds laat
Misschien een idee om een bejaardentehuis hierheen te brengenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 01:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk soms dat het in een bejaardentehuis spannender is dan FOK 's avonds laat
Ook sneu voor die mensenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een idee om een bejaardentehuis hierheen te brengen
Hey mien lekkuh wurstjuh.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een idee om een bejaardentehuis hierheen te brengen
Gast..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef Paul het volgende:
Net @:senn88 wakker gekust. We gaan zo naar de Kinderdijk, molens kieken
[ afbeelding ]
Je bent voorlopig nog niet van hem af vrees ikquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent voorlopig nog niet van hem af vrees ik
kei en kei hard afwijzenquote:
Die denkt vast grijpen. Heb ik ook weer eens wat in de handenquote:
Driebergenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 14:54 schreef DJMO het volgende:
Heb ik weeronderweg naar een begraafplaats in driebergen, loop ik bijna rechtstreeks een dweilorkest in de armen. Ben er met m'n vingers in m'n oren langs gevlucht, niet echt complimenteus, maar de prikkels waren iets te erg en onverwacht
Toeval. Rob had hier een wedstrijd, dus dan ga ik altijd op zoek naar Oorlogsgraven in de buurt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Driebergenje bent wel weer dichtbij zeg
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toeval. Rob had hier een wedstrijd, dus dan ga ik altijd op zoek naar Oorlogsgraven in de buurt.
Is rob voetballer heequote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toeval. Rob had hier een wedstrijd, dus dan ga ik altijd op zoek naar Oorlogsgraven in de buurt.
quote:
Rugby-er?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:23 schreef DJMO het volgende:
[..]nee. Er bestaan meer sporten dan voetbal hoor.
Gaat je geen klap aanquote:
Ik zal het even twitterenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die denkt vast grijpen. Heb ik ook weer eens wat in de handen
Gezellig have fun op de campingquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:19 schreef Ferrous het volgende:
Ff kleding gehaald en terug naar mijn zus en zwager op de camping. Gezelligheid kent geen tijd. Pr avond iedereen![]()
Bij geboorte jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft die nog een klap van een molenwiek gehad?
Senn heeft al tig keer aangegeven dat ze niks van je wil weten, maar je gaat maar door. En als het even niet in jouw straatje past, of je wordt op je plaats gewezen, dan verwijder je alles wat in jouw nadeel is.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:29 schreef Paul het volgende:
Net @:senn88 wakker gekust. We gaan zo naar de Kinderdijk, molens kieken
[ afbeelding ]
Het is inderdaad wel sfeerbepalend en merk dat ik ook daarom minder zin heb om hier mee te posten.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Senn heeft al tig keer aangegeven dat ze niks van je wil weten, maar je gaat maar door. En als het even niet in jouw straatje past, of je wordt op je plaats gewezen, dan verwijder je alles wat in jouw nadeel is.
Naar mannetje ben je toch....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |