abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 mei 2022 @ 02:48:16 #1
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_204867804
Wie waren onze vrouwelijke zangeressen (of eventueel de manlijke zangers of desnoods) onze favoriete manlijke zangers of manlijke acteurs?! In de jaren '80... dat dan weer wel!
pi_204870064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 02:48 schreef Also-von-Oder het volgende:
favoriete manlijke zangers of manlijke acteurs?! In de jaren '80... dat dan weer wel!
John Travolta *O* 8-) O+

  vrijdag 27 mei 2022 @ 01:05:58 #4
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_204876998
quote:
Mja, een beetje... Ik had een Playboy schoolagenda destijds. Die heb ik ook nog bewaard... en nee daar stond Samantha Fox niet (standaard) in. Maar ik heb haar er wel ingeplakt met haar mooie billen. Maar dan wel weer zo verdekt, dat het niet voor iedereen zichtbaar was die er even snel doorbladerde.
Maar ze had echt wel een paar goede billen... niet te dik, ook niet te dun. Maar precies goed (voor mijn voorkeur).
quote:
Sorry Fann... misschien was ik nog iets te jong om John Travolta te kunnen zien als een seks symbool of zo.
Dat was een man, dat kon toch sowieso niemand zijn waar iemand op verliefd werd?

Pas jaren later in mijn puberteit merkte ik dat vrouwen heel wat makkelijker omgingen, betreft andere vrouwen/ meiden.... over hoe makkelijk zij praatten over andere vrouwen (als mooi, prachtige etc!)

En ja, het heeft me wat moeite gekost om als hetere jongen... hun volwassener manier van denken te begrijpen, zonder dat ik in het "flikkerhoekje" gedrukt zou worden.

Uiteindelijk kwam ik uit bij... "Op wie zou ik willen lijken?" Al was het alleen maar om veel mooie meiden en jonge vrouwen te scoren. Toen werd het allemaal veel makkelijker om me in te leven in vrouwen.
Ja Tom Cruise destijds, ja natuurlijk kon ik me veel vrouwen voorstellen die verliefd op hem waren...en dan ging het ineens heel snel... de meeste heren van Spandau Ballet, Duran, duran...maar ook wel filmsterren.. ja ik wilde ook wel lijken op Patrick Swayzie.

Zolang ik het seks willen hebben met losliet, kon ik eindelijk (deels) de vrouwen begrijpen.
Ja de vrouwen waren heel makkelijk met andere vrouwen complimenten te geven... of net zo makkelijk hun keihard af te kraken.

Maar verliefd ben ik niet geweest op een man... maar wel jaloers (doch niet afgunstig!) Ik wilde er uitzien als sommigen, maar niet per se dat persoon zijn.

Maar mijn belangrijkste les was, wat ik al wist. Ik kan sommige mannen aantrekkelijk vinden vanuit de vrouw gezien)... maar niet lichamelijk. In elk geval niet om zelf mee seks te hebben.

En is dat uiteindelijk niet wat een homo van een hetero onderscheidt?
Voor mij wel, maar ook hier kan ik niet voor iedereen spreken.
Maar hoe dan ook... het was wel een soort van missing link tussen vrouwen en mannen.
  Moderator vrijdag 27 mei 2022 @ 09:06:12 #5
184769 crew  Deisyy
pi_204877932
David Bowie, mijn tienerkamertje hing vol met posters van hem, met zijn ogen die me overal volgden O+

Let's dance, put on your red shoes and dance the blues *;
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 5 juni 2022 @ 02:06:13 #6
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_204966530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 09:06 schreef Deisyy het volgende:
David Bowie, mijn tienerkamertje hing vol met posters van hem, met zijn ogen die me overal volgden O+

Let's dance, put on your red shoes and dance the blues *;
Ja David Bowie, goede keuze, zeker als het om zijn muziek ging. In welk periode dan ook, David Bowie was nooit ondermaats... zelfs in zijn disco periode was Bowie nog buitengewoon goed! :Y
pi_204966541
Iemand uit 1982 was gemiddeld een puber in 2005 dus denk daaraan.
pi_204967085
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 01:05 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]
Mja, een beetje... Ik had een Playboy schoolagenda destijds. Die heb ik ook nog bewaard... en nee daar stond Samantha Fox niet (standaard) in. Maar ik heb haar er wel ingeplakt met haar mooie billen. Maar dan wel weer zo verdekt, dat het niet voor iedereen zichtbaar was die er even snel doorbladerde.
Maar ze had echt wel een paar goede billen... niet te dik, ook niet te dun. Maar precies goed (voor mijn voorkeur).
[..]
Sorry Fann... misschien was ik nog iets te jong om John Travolta te kunnen zien als een seks symbool of zo.
Dat was een man, dat kon toch sowieso niemand zijn waar iemand op verliefd werd?

Pas jaren later in mijn puberteit merkte ik dat vrouwen heel wat makkelijker omgingen, betreft andere vrouwen/ meiden.... over hoe makkelijk zij praatten over andere vrouwen (als mooi, prachtige etc!)

En ja, het heeft me wat moeite gekost om als hetere jongen... hun volwassener manier van denken te begrijpen, zonder dat ik in het "flikkerhoekje" gedrukt zou worden.

Uiteindelijk kwam ik uit bij... "Op wie zou ik willen lijken?" Al was het alleen maar om veel mooie meiden en jonge vrouwen te scoren. Toen werd het allemaal veel makkelijker om me in te leven in vrouwen.
Ja Tom Cruise destijds, ja natuurlijk kon ik me veel vrouwen voorstellen die verliefd op hem waren...en dan ging het ineens heel snel... de meeste heren van Spandau Ballet, Duran, duran...maar ook wel filmsterren.. ja ik wilde ook wel lijken op Patrick Swayzie.

Zolang ik het seks willen hebben met losliet, kon ik eindelijk (deels) de vrouwen begrijpen.
Ja de vrouwen waren heel makkelijk met andere vrouwen complimenten te geven... of net zo makkelijk hun keihard af te kraken.

Maar verliefd ben ik niet geweest op een man... maar wel jaloers (doch niet afgunstig!) Ik wilde er uitzien als sommigen, maar niet per se dat persoon zijn.

Maar mijn belangrijkste les was, wat ik al wist. Ik kan sommige mannen aantrekkelijk vinden vanuit de vrouw gezien)... maar niet lichamelijk. In elk geval niet om zelf mee seks te hebben.

En is dat uiteindelijk niet wat een homo van een hetero onderscheidt?
Voor mij wel, maar ook hier kan ik niet voor iedereen spreken.
Maar hoe dan ook... het was wel een soort van missing link tussen vrouwen en mannen.
Had ze mooiere billen dan je Kaapverdische luxepaardje?
  maandag 6 juni 2022 @ 01:01:00 #9
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_204973536
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:47 schreef Gespierdepaal het volgende:

[..]
Had ze mooiere billen dan je Kaapverdische luxepaardje?
Sorry J. Maar als je alleen maar blijft terug grijpen naar het verleden, telkens dezelfde vragen onder een andere idiote nickname stelt. Dan wordt de kans dat ik het beantwoord wel steeds kleiner.

En dit natuurlijk naast het feit dat de Fok! moderators mij meer in de gaten houden, en daarmee ook degenen die vaak op mij reageren. Vandaag waren er al 66% van de berichten aan mij door nieuwe namen, aan mij verdwenen voor ik ze kon zien. Ik geef de moderators een oprechte thumbs up voor hun alertheid!! ^O^ ^O^

En nee, de billen waren te verschillend om te te vergelijken. Mijn Kaapverdische was voor mij zeer bereikbaar. Samantha Fox is waarschijnlijk een van die vrouwen, waar ik toen over kon dromen, maar er zoals zo vele vrouwen niet meer uitziet!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 18:54:52 #10
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205112823
En toen was er ineens een stuk tekst weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205118269
Ik was stapelverliefd op Jeff Colby uit Dynasty. Voor de fans van deze 80s tv-serie: Jeff Colby, Adam Carrington en Steven Carrington (Jack Coleman) hebben samen de theaterproductie opgezet "Cocktails with the Carringtons". Hier een heerlijk nummer uit deze voorstelling:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')