Bijna iedereen zal vrij zijn morgen hequote:
Ik wel, eindelijk weer eens echt vrij.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna iedereen zal vrij zijn morgen he
En nog plannen of lekker niets doen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, eindelijk weer eens echt vrij.
Ja maar gewoontes ...quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna iedereen zal vrij zijn morgen he
Lekker thuis bezig zijn, ik heb nog niet echt plannen gemaakt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog plannen of lekker niets doen?
Prima tochquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker thuis bezig zijn, ik heb nog niet echt plannen gemaakt.
Ik las even blowenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen Bowlen met/vanuit de woonbegeleiding![]()
Leuk tochquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was al bang dat iemand dat ging lezen tbhquote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Leuk tochHier nog geen plannen, wel wat klusjes maar kan ook zomaar wachten.
Waar het hart vol van isquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was al bang dat iemand dat ging lezen tbh
Vond het alleen niet zo bij jou passen, dus nog maar eens gelezenquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was al bang dat iemand dat ging lezen tbh
Ja, joh, net een echt mensquote:
Bij sommigen wel ja.quote:
Nee klopt. Ik kom misschien soms een beetje stoned over (denk ik), maar ben dat dus nooit..quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het alleen niet zo bij jou passen, dus nog maar eens gelezen
Ik heb het weleens geprobeert, maar ik werd er alleen maar nerveus van en juist dat wilde ik niet, zeg maar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij sommigen wel ja.![]()
![]()
Ikzelf heb nooit geblowd, ook nooit gewild ook
Leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Neuh, vind je ook niet stoned overkomenquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik kom misschien soms een beetje stoned over (denk ik), maar ben dat dus nooit..
Nee, De meeste mensen blowen juist om tot rust te komen...quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeert, maar ik werd er alleen maar nerveus van en juist dat wilde ik niet, zeg maar.
Inmiddels is het bowlen vandaagquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, vind je ook niet stoned overkomen
Maar wel veel plezier met het bowlen morgen
Je bent meer soort van wooded toch?quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik kom misschien soms een beetje stoned over (denk ik), maar ben dat dus nooit..
Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inmiddels is het bowlen vandaag
Dan is het wel bedtijd voor jou, voor je het weet ligt je bal 4 banen verderquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inmiddels is het bowlen vandaag
Klopt, maar ik word dat dus niet, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, De meeste mensen blowen juist om tot rust te komen...
Dat moet ik opzoeken zeker?quote:
Ik kan niks vinden, zal wel Maily zelf zijn.quote:
Geen idee wat die gebruiktquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden, zal wel Maily zelf zijn.
Jajaja, jezus wat flauwquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Bomenverzameling. Hout. Niet stoned maar wooded.
Dus jij begreep hem ook, ik was al bang dat ik de slimste was geworden.quote:
Heb ik het tegen jou, tjongejonge.quote:
Ja Dat was te verwachten ....quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:20 schreef maily het volgende:
Chaos in Rotterdam na verlies finale; vechtpartijen, en agenten bekogeld
Onrustig in Rotterdam na verlies Feyenoord; tientallen opgepakt, waterkanon ingezet
Maakt het wat uit of ze verloren of gewonnen hebben? Rotzooi trappen doen ze toch wel.
Dat moest er nog bijkomenquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou, tjongejonge.
Ik heb wel een idee wat nu te doen met die stad. Alleen schijnt het niet lief te zijn als ik dat hardop zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:20 schreef maily het volgende:
Onrustig in Rotterdam na verlies Feyenoord; tientallen opgepakt, waterkanon ingezet
Maakt het wat uit of ze verloren of gewonnen hebben? Rotzooi trappen doen ze toch wel.
quote:
Het is pas in de middag, maar ik lig inmiddels wel op bedquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het wel bedtijd voor jou, voor je het weet ligt je bal 4 banen verder
quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Pullup zijn training?![]()
https://twitter.com/i/status/1528070257709129729
Dat hoeft niet. En de stad kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee wat nu te doen met die stad. Alleen schijnt het niet lief te zijn als ik dat hardop zeg.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is pas in de middag, maar ik lig inmiddels wel op bed
Die zijn stom.quote:
Nee, dat klopt, ik hoor niks.quote:
Nieuw batterijtje in je gehoorapperaat.quote:
Liever nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nieuw batterijtje in je gehoorapperaat.
Lee Towers bijv.quote:
Hij is er net weer gaan wonen.quote:
Dan zal die wel snel dood gaan, zo gaat dat.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is er net weer gaan wonen.
Het doet me hieraan denken:quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:20 schreef maily het volgende:
De haven ook niet?quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rotterdam hadden ze nooit moeten wederopbouwen na Wo2
Zetten we ook gelijk Antwerpen buiten spel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zeeland heeft een veel betere ligging voor haven Terminals
aquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zeeland heeft een veel betere ligging voor haven Terminals
Blijf maar lekker we allemaal ik vind het primaquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
a
Lijkt mij ook, maar er wil geen hond wonen. Ik hoorde gisteren dst er geen huisarsten meer zijn of nauwelijks. Ik schrok daar best wel van, Dat is toch basale zorg.
U zit daarquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Blijf maar lekker we allemaal ik vind het prima![]()
Als de Russen komen zullen we zien waar het verzet zitquote:Op donderdag 26 mei 2022 01:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
U zit daarSnap ik hoor
Maar het is niet sociaal
In Friesland natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 01:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als de Russen komen zullen we zien waar het verzet zit
Die zijn te slechtquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Pullup zijn training?![]()
https://twitter.com/i/status/1528070257709129729
Tuig van de richel is hetquote:Op donderdag 26 mei 2022 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
Het was weer ouderwets gezellig gisteren in 010 zie ik.
Goedemorgen,politie was wel goed voorbereid.4 waterkanonnen.Dat heb ik nog niet eerder gezien.quote:
Dat heet Zeeverkenners BDS.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat vroeger bij de zeevaarders dan leerde je zeilen en knopen leggen enzo
Gelukkig nietquote:
tis wel op Schipholquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig niet
zijn het Nederlanders ?
Klaar voor de wending?quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Was een keer een ventje die kreeg vol de riek op zijn kop toen we overstag gingen ventje overboord alles onder het bloed een drama was het
risico van het vakquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Was een keer een ventje die kreeg vol de riek op zijn kop toen we overstag gingen ventje overboord alles onder het bloed een drama was het
Moet ie maar uitkijkenquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat deed de bootsman ookquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
Je hoort het wel aan te geven wanneer je overstag gaat.
En het is een giek ipv riek.quote:
Heeft ie nog mazzel gehad dat er geen riek op de giek zatquote:
Een vork in zijn smoel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ie nog mazzel gehad dat er geen riek op de giek zat
quote:
Nog een geluk dat je er door bent gekomen danquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:06 schreef pullup het volgende:
Ik zit in BelgradoWe hebben een wereldbeker wedstrijd dit weekeinde
Zelden zo'n chaos meegemaakt als gisteren op Schiphol overigens, denk dat ik daadwerkelijk 2 km in de rij heb gestaan om naar de boardingcheck te komen
Het probleem is bekend. Personeelstekort. Er wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:06 schreef pullup het volgende:
Zelden zo'n chaos meegemaakt als gisteren op Schiphol overigens, denk dat ik daadwerkelijk 2 km in de rij heb gestaan om naar de boardingcheck te komen
Ja inderdaad, als je de vlucht had gemist door die lange rijen wordt dat niet eens vergoed.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een geluk dat je er door bent gekomen dan
Volgende keer dat ik ga vliegen gaat Eindhoven of Rotterdam een serieus alternatief zijn waar ik naar ga kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het probleem is bekend. Personeelstekort. Er wordt aan gewerkt.
Ja, of vanaf Düsseldorf.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik ga vliegen gaat Eindhoven of Rotterdam een serieus alternatief zijn waar ik naar ga kijken
quote:
Niet even eruit, een korte vakantie nemen in het buitenland?quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik gelukkig geen drang om ergens heen te moeten vliegen
Nou het ding vliegt je ergens naartoe.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat moet ik in godsnaam in een vliegtuig doen
Nopequote:Op donderdag 26 mei 2022 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even eruit, een korte vakantie nemen in het buitenland?
Overal personeels tekortquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het probleem is bekend. Personeelstekort. Er wordt aan gewerkt.
[..]
Ja inderdaad, als je de vlucht had gemist door die lange rijen wordt dat niet eens vergoed.
Zie er eerst maar eens in te komenquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het ding vliegt je ergens naartoe.
4000 euro bonus wanneer je een goede collega aanbrengt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal personeels tekort
Er zijn (als voorbeeld) 133 banen en maar 100 mensen hoorde ik vanmorgen op het nieuws.
Bazen bieden appartementen en vakanties aan om personeel te krijgen.
Waar zijn al die mensen gebleven die zonder werk zaten in een keer?
Ben blij dat ik dat ook niet hebquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even eruit, een korte vakantie nemen in het buitenland?
Lekker ontspannen ff relaxenquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zie er eerst maar eens in te komen
Heb ik gezien,die meneer dacht binnen te zijn maar was nog niet eens op de helft.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Je blijft niet eens binnen, hier word je via een lange tent een eind naar buiten geleid en kan dan via die tent in de rij terug weer schiphol in
Een klein deel van de rij![]()
[ afbeelding ]
Ja die meneer was ik gisteren ook haha. ( mijn foto)quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik gezien,die meneer dacht binnen te zijn maar was nog niet eens op de helft.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die meneer was ik gisteren ook haha. ( mijn foto)
De zin om weg te gaan vergaat je wel op deze manier lijkt mijquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Je blijft niet eens binnen, hier word je via een lange tent een eind naar buiten geleid en kan dan via die tent in de rij terug weer schiphol in
[ afbeelding ]
Ik ga nooit meer ergens heen ik heb een vesting gemaakt tegen pandemien en de Russenquote:
Ik begrijp echt niet hoe dat zo ontstaan is. DOor corona veel bedrijven failliet en in een keer is te werkeloosheid opgelostquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4000 euro bonus wanneer je een goede collega aanbrengt.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:06 schreef pullup het volgende:
Schiphol is als een camping in Drenthe. Je loopt sloom en verveeld de tent in en uit.quote:
Ik had het al gevonden.. succes met je teams.quote:
Valt nog mee dat er nog nooit een mass shooting is geweest in zon terminal en dat noemen ze dan relexenquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schiphol is als een camping in Drenthe. Je loopt sloom en verveeld de tent in en uit.
Hoe moet dat als je even naar het toilet moet. Is je plaats dan kwijt? Of staan er dixi's?quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:22 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je gaat ontzettend gestresst op reis inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er nog nooit een mass shooting is geweest in zon terminal en dat noemen ze dan relexen
Hoe moet ik dit uitleggen? Veel bedrijven konden doorgaan juist door Coronasteun.En dat resultaat zie je nu.En de krapte is op bepaalde vlakken.Oa in de zorg en horeca.Mensen willen daar niet meer werken.En ICT ,dat kan niet iedereen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe dat zo ontstaan is. DOor corona veel bedrijven failliet en in een keer is te werkeloosheid opgelost
Nou,er is al wel flink gemept.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er nog nooit een mass shooting is geweest in zon terminal en dat noemen ze dan relexen
Ik ging ook niet in de rij staan.Dikke doei.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik noem het waanzin totale waanzin en nu houd ik er over op
Gewoon je privéjet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging ook niet in de rij staan.Dikke doei.
Ik heb zelf een keer drie dagen op een bus gewacht dat verhaal heb ik hier al weleens verteldquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
FF in een rij staan geen probleem maar toch niet dagenlang
Relax ff danquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben mezelf aan het quoten dat gaat de verkeerde kant op
Mario style.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben mezelf aan het quoten dat gaat de verkeerde kant op
Dat is ook weer waar, maar zelfs in de horeca, bediening is een tekort. In de huishoudelijke hulp is echt niemand te vinden zit al 14 weken zonderquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit uitleggen? Veel bedrijven konden doorgaan juist door Coronasteun.En dat resultaat zie je nu.En de krapte is op bepaalde vlakken.Oa in de zorg en horeca.Mensen willen daar niet meer werken.En ICT ,dat kan niet iedereen.
Dat bedoel ik ook Dot,mensen willen dat werk niet meer doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar zelfs in de horeca, bediening is een tekort. In de huishoudelijke hulp is echt niemand te vinden zit al 14 weken zonder
Hier is het drama momenteel zonder hulpquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook Dot,mensen willen dat werk niet meer doen.
Voor jou is even erg hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het drama momenteel zonder hulp
Ben iemand die van een schoon en opgeruimd huis houdt. Met die nek/schouder/arm/rug is het bijna niet te doen om het fatsoenlijk bij te houden.
Maar voor mensen die een zaak hebben en niemand kunnen vinden lijkt het mij nog erger allemaal.
Het is echt een drama, als je dan ook nog eens bedenk dat hier steeds werklui bezig zijn die stoftroep makenquote:
Woon je in de Betuwequote:Op donderdag 26 mei 2022 08:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hulp van de zgn Betuwezorg. 2 uur per week voor 20 Euro per maand.
Bijna. Zaltbommel. Maar wij vallen wat deze vorm van hulp betreft onder Tiel.quote:
Ik heb PGB 4 uur per week voor 19 euroquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hulp van de zgn Betuwezorg. 2 uur per week voor 20 Euro per maand.
ah okquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna. Zaltbommel. Maar wij vallen wat deze vorm van hulp betreft onder Tiel.
Film?quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:15 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy ging jij nou ook volgende week naar This is Me ? Ik meen me te herinneren dat je kaartjes had.
Nee concert. Armin van Buuren in Ziggoquote:
Ah oke.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee concert. Armin van Buuren in Ziggo
Morguh Prisha, huis al verkocht?quote:
Hey you.quote:
Altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
Heren
Jullie ook lekker relaxed vanochtend?
Gelukkig wel, cheescake staat in de ovenquote:
Dat ie mag smakenquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig wel, cheescake staat in de oven
En wij hebben markt voor de deur.quote:
t/m gisterochtend wel ja.quote:
Jawel, ben gisterochtend naar huis gereden, nu thuis, maar moet over een paar uur de auto weer in richting Hamburg om morgen om 06.30 een fucking safetyfilmpje te kijken en daarna mag ik weer naar huis (5 uur rijden).quote:
Dat is een eind rijden dan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, ben gisterochtend naar huis gereden, nu thuis, maar moet over een paar uur de auto weer in richting Hamburg om morgen om 06.30 een fucking safetyfilmpje te kijken en daarna mag ik weer naar huis (5 uur rijden).
Zondagmiddag zelfde verhaal, dus mijn lange weekend is behoorlijk aan bonken
Iets meer dan 500 km single.. maar da's niet heel bijzonder. Ik rijd 50 - 70k per jaar.quote:
Zal je ook vast een goeie auto hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iets meer dan 500 km single.. maar da's niet heel bijzonder. Ik rijd 50 - 70k per jaar.
Tussen nu en maandagochtend zit iets van 1600km ofzo.. in deze week zitten er al ruim 600, dus weektotaal zit ergens boven de 2k.
Kan dat niet online? Dat filmpje kijken ...quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, ben gisterochtend naar huis gereden, nu thuis, maar moet over een paar uur de auto weer in richting Hamburg om morgen om 06.30 een fucking safetyfilmpje te kijken en daarna mag ik weer naar huis (5 uur rijden).
Want met de tegenwoordige techniek kan je zo'n filmpje natuurlijk niet online kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Lekker rustigquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier, van 14 00 niet 2 uren niemand
quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
Zo die was weer goed gelukt, met dank aan de buurvrouw.[ link | afbeelding ]Ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief van de buurvrouw verderop.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Heel precies ookquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig en schattig uit
Nja soms zag wel zo'n beestje met de pootjes over de kop gaan.. denk dat ze op die manier zich ook schoonwassenquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel precies ookDat had ik nooit verwacht, dacht dat die beesten gewoon kledder werden en dan hoopte dat ze vanzelf droogden
Microcosmos heb ik ooit in de bioscoop gezien. Prachtige film. Je ziet ook dat regendruppels voor insecten regelrechte bommen zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel precies ookDat had ik nooit verwacht, dacht dat die beesten gewoon kledder werden en dan hoopte dat ze vanzelf droogden
Gefeliciteerdquote:
Nivea?quote:
OK...quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:00 schreef mario390 het volgende:
nu werden ze kort op tv
van gisteren rammstein brengen
Pff heftig dagje.quote:
Zeg dat wel.quote:
Jaaa over 2 wekenquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:15 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy ging jij nou ook volgende week naar This is Me ? Ik meen me te herinneren dat je kaartjes had.
Kaarten voor 3 juni. Ook heel erg zin inquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa over 2 weken![]()
Ik heb er zin in, we hebben er zo lang op gewacht. Jij had toch ook kaarten maar dan voor een andere avond?
Ik de 4e, volgens mij heb ik die kaartjes al 2 jaar, jij zeker ook?quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kaarten voor 3 juni. Ook heel erg zin in
Moest effe denken maar toen wist ik het.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voordat iemand een wie? post
Oh ja die is ook dood.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Moest effe denken maar toen wist ik het.
Was lachen. Net zoals Ta en To.
Haal dit soort beestjes maar niet in huisquote:
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Haal dit soort beestjes maar niet in huis
Er loopt nog iemand rond in je huisquote:
Maar ik kan van je houden...quote:
Zoals niemand anders kan.quote:
Jesusquote:
Dat is Urbanus.quote:
sjit Octavia vd zaak, want ze willen geen kms betalen voor mijn Benz.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal je ook vast een goeie auto hebben.
Ik heb ook wel veel gereden, maar niet dat soort afstanden
Tis Duitsland... dat kan best, over een jaar of 25 zijn ze daar wel aan toe hierquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan dat niet online? Dat filmpje kijken ...
Jawel dus, maar niet in Germanië.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want met de tegenwoordige techniek kan je zo'n filmpje natuurlijk niet online kijken
Ik zou wel graag daar zijn.quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
wat ik vergeten heb zeggen
WDR duitsland had vandaag alles van
nederland gezeigt de hele dag en
avond
Ok ik zie het staan in de programmering ... Heb je gekeken?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
wat ik vergeten heb zeggen
WDR duitsland had vandaag alles van
nederland gezeigt de hele dag en
avond
Vertel, welk programmaquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik zie het staan in de programmering ... Heb je gekeken?
nee maar komen filme de hele nachtquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik zie het staan in de programmering ... Heb je gekeken?
Oh de Amsterdamse nachten op Duitse TV ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Meerdere programmas... nu natuur , maar ook over Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven ... zie ik
straks een film en wat krimisquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh de Amsterdamse nachten op Duitse TV ofzo
Amsterdammedquote:
Grijpstra en De Gier.quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig, een Duitse film over Amsterdamquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niet gekeken maar volgens mij wel ...
Is al begonnenquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig, een Duitse film over Amsterdam
Nou nog één.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:49 schreef tong80 het volgende:
Andy Fletcher, toetsenist en mede-oprichter van de Britse band Depeche Mode, is op 60-jarige leeftijd overleden. Dat meldt de band op Twitter.
,,We zijn in shock na het vroegtijdige overlijden van onze dierbare vriend, familielid en bandlid Andy ‘Fletch’ Fletcher”, klinkt het in een statement. ,,Fletch had een echt hart van goud en was er altijd als je steun, een levendig gesprek, een goede lach of gewoon een koud biertje nodig had. Onze harten zijn bij zijn familie en we vragen jullie om hun privacy te respecteren in deze moeilijke tijd.”
Er is nog geen doodsoorzaak bekend gemaakt.
Het is wel raak de laatste tijd.quote:
Jij bent er nogquote:
Joh ik gun je het beste.quote:
Dank jequote:
JW!! Lulquote:
man manquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:49 schreef tong80 het volgende:
Andy Fletcher, toetsenist en mede-oprichter van de Britse band Depeche Mode, is op 60-jarige leeftijd overleden. Dat meldt de band op Twitter.
,,We zijn in shock na het vroegtijdige overlijden van onze dierbare vriend, familielid en bandlid Andy ‘Fletch’ Fletcher”, klinkt het in een statement. ,,Fletch had een echt hart van goud en was er altijd als je steun, een levendig gesprek, een goede lach of gewoon een koud biertje nodig had. Onze harten zijn bij zijn familie en we vragen jullie om hun privacy te respecteren in deze moeilijke tijd.”
Er is nog geen doodsoorzaak bekend gemaakt.
Nou ja een lul blijf je welquote:
Meneer de lul voor jouquote:
De teller staat op 4 nu.quote:
Primaquote:
Is de drank al op ?quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:25 schreef Soury het volgende:
Even een lasgna in de oven proppen. Te veel gezopen. ETEN !!!
Ik ruim de restjes opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |