Bijna iedereen zal vrij zijn morgen hequote:
Ik wel, eindelijk weer eens echt vrij.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna iedereen zal vrij zijn morgen he
En nog plannen of lekker niets doen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, eindelijk weer eens echt vrij.
Ja maar gewoontes ...quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna iedereen zal vrij zijn morgen he
Lekker thuis bezig zijn, ik heb nog niet echt plannen gemaakt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog plannen of lekker niets doen?
Prima tochquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker thuis bezig zijn, ik heb nog niet echt plannen gemaakt.
Ik las even blowenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen Bowlen met/vanuit de woonbegeleiding![]()
Leuk tochquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was al bang dat iemand dat ging lezen tbhquote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Leuk tochHier nog geen plannen, wel wat klusjes maar kan ook zomaar wachten.
Waar het hart vol van isquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was al bang dat iemand dat ging lezen tbh
Vond het alleen niet zo bij jou passen, dus nog maar eens gelezenquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was al bang dat iemand dat ging lezen tbh
Ja, joh, net een echt mensquote:
Bij sommigen wel ja.quote:
Nee klopt. Ik kom misschien soms een beetje stoned over (denk ik), maar ben dat dus nooit..quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het alleen niet zo bij jou passen, dus nog maar eens gelezen
Ik heb het weleens geprobeert, maar ik werd er alleen maar nerveus van en juist dat wilde ik niet, zeg maar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij sommigen wel ja.![]()
![]()
Ikzelf heb nooit geblowd, ook nooit gewild ook
Leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Neuh, vind je ook niet stoned overkomenquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik kom misschien soms een beetje stoned over (denk ik), maar ben dat dus nooit..
Nee, De meeste mensen blowen juist om tot rust te komen...quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeert, maar ik werd er alleen maar nerveus van en juist dat wilde ik niet, zeg maar.
Inmiddels is het bowlen vandaagquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, vind je ook niet stoned overkomen
Maar wel veel plezier met het bowlen morgen
Je bent meer soort van wooded toch?quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik kom misschien soms een beetje stoned over (denk ik), maar ben dat dus nooit..
Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inmiddels is het bowlen vandaag
Dan is het wel bedtijd voor jou, voor je het weet ligt je bal 4 banen verderquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inmiddels is het bowlen vandaag
Klopt, maar ik word dat dus niet, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, De meeste mensen blowen juist om tot rust te komen...
Dat moet ik opzoeken zeker?quote:
Ik kan niks vinden, zal wel Maily zelf zijn.quote:
Geen idee wat die gebruiktquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden, zal wel Maily zelf zijn.
Jajaja, jezus wat flauwquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Bomenverzameling. Hout. Niet stoned maar wooded.
Dus jij begreep hem ook, ik was al bang dat ik de slimste was geworden.quote:
Heb ik het tegen jou, tjongejonge.quote:
Ja Dat was te verwachten ....quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:20 schreef maily het volgende:
Chaos in Rotterdam na verlies finale; vechtpartijen, en agenten bekogeld
Onrustig in Rotterdam na verlies Feyenoord; tientallen opgepakt, waterkanon ingezet
Maakt het wat uit of ze verloren of gewonnen hebben? Rotzooi trappen doen ze toch wel.
Dat moest er nog bijkomenquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou, tjongejonge.
Ik heb wel een idee wat nu te doen met die stad. Alleen schijnt het niet lief te zijn als ik dat hardop zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:20 schreef maily het volgende:
Chaos in Rotterdam na verlies finale; vechtpartijen, en agenten bekogeld
Onrustig in Rotterdam na verlies Feyenoord; tientallen opgepakt, waterkanon ingezet
Maakt het wat uit of ze verloren of gewonnen hebben? Rotzooi trappen doen ze toch wel.
quote:
Het is pas in de middag, maar ik lig inmiddels wel op bedquote:Op donderdag 26 mei 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het wel bedtijd voor jou, voor je het weet ligt je bal 4 banen verder
quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Pullup zijn training?![]()
https://twitter.com/i/status/1528070257709129729
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |