zeker om je piemel te uh... flansen... dinges.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag een dikke loungebank in elkaar geknutseld bij een maatvoelt goed om weer met hout te beunen
Het hou(d)t niet over met jou.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag een dikke loungebank in elkaar geknutseld bij een maatvoelt goed om weer met hout te beunen
dat is toch ook raar voor hemelvaart?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
Is iedereen morgen vrij behalve ik ofzo. Iedereen die ik spreek is verbaasd dat ik niet vrij ben.
Altijd werkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind die 'verplichte/voorgeplande' vrije dagen op kerst na ook echt dikke aids.
Laat mij ze maar zelf in plannen.
Oh wacht
Hemelvaart, Dimmy.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zijn mensen morgen vrij dan?
Hmmmmmquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/sk(...)r-sk211a038-j11.html
Ik plan ook meestal gewoon werk in zonder er erg in te hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik hou die Christelijke dagen nooit bij.
Het is ook alleen maar interessant omdat het een vrije dag is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik hou die Christelijke dagen nooit bij.
O?quote:Plasticfolie met een metaallaagje, zoals chipszakken of koffiepakken, mogen in de plasticinzameling.
Ja gister ook, wou ik een afspraak voor maandag 6 maken. "Dan is het tweede Pinksterdag"quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik plan ook meestal gewoon werk in zonder er erg in te hebben
Dan heb ik al twee deadlines zag ik vanmiddagquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja gister ook, wou ik een afspraak voor maandag 6 maken. "Dan is het tweede Pinksterdag"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |