Het is Vitesse dus ik zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:24 schreef Sked het volgende:
Hallo
Hopelijk krijg ik vanavond een wat leukere wedstrijd te zien
Het viel zondag alleszins mee, dus ik heb goede moed.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is Vitesse dus ik zou er niet op rekenen.
We zijn net wakker.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Surinaamse bami met gehaktballetjes in zoet/zure saus.
Ik verwacht een waardeloze wedstrijd.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:24 schreef Sked het volgende:
Hallo
Hopelijk krijg ik vanavond een wat leukere wedstrijd te zien
Krijgen we ook weer eens dilemma's?quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Ik zet me er gelijk aan. Momentje.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijgen we ook weer eens dilemma's?
6:00 uur hier.quote:
dat is lang onderwegquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Aan het ruizen in het struikgewas.quote:
komt op dvd waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch , wanneer komt het boek uit dat je net in het Feyenoordtopic hebt gepost?
Neem een paar saucijzenbroodjes!quote:
@GGMM zie je andere users proberen mij op het verkeerde pad te brengen, ik doe het niet zelfquote:
Godzijdank Herman. Ik zal voor je bidden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:08 schreef tong80 het volgende:
M'n participerende onderbuurman is naar de Appie voor boodschapjes. Ik ben gezegend met zulke mensen om me heen.
Je kunt natuurlijk ook een worteltje nemen, de keuze is aan jou.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm zie je andere users proberen mij op het verkeerde pad te brengen, ik doe het niet zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |