Als je je maar wel gedraagt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef KingRoland het volgende:
zometeen met de boys richting Rotterdam
Hele trein naar de tering
Het is genieten he. Al moet ik 'm nog wel afluisteren, misschien straks maar even doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie ik heb de dickvoormekaar maar weer eens aan geslingerd en ik ga echt stuk om die Rotterdamse accentjes van Misjel.
Ga jij met je broertje kijken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over supporters van een andere club die dan wel een feestje gaan meevieren
Nee, mijn Feyenoord-broertje woont op anderhalf uur rijdenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mijn Feyenoord-broertje woont op anderhalf uur rijden
En daarnaast erger ik me dood aan zijn "voetbalvisie".
Pics van jouw hamburgers danquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
bavette, usa grainfedquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met rundergehakt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
in Brazilië noemen ze het fraldinha wat luier betekentquote:
Blinde vinkelap klinkt pas erg.quote:
Teveel en te laat geluncht door @GGMM Ik doe vanavond een peertje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook in de peertjes de laatste tijd. Met mesje scalperen. Lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Teveel en te laat geluncht door @:ggmm Ik doe vanavond een peertje.
Geniet er veel van.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne hemelvaartsdag.Neef Wuppie staat over een uur aan de aftrap, erg mooi. Announce punthoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |