Kiprollade met champignonsaus aardappel en groente.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Gaat het?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Money printer go brrrrr @:atypisch
We spreken hier Nederlands.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Money printer go brrrrr @:atypisch
Wat denk je zelf? Het lijkt me overduidelijk dat @Wereldgozer ernstig in de war is.quote:
Mond spraak arm beroertealarmquote:Op maandag 30 mei 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het lijkt me overduidelijk dat @:Wereldgozer ernstig in de war is.
Hij blijft ook maar vasthouden aan coca cola en laysquote:Op maandag 30 mei 2022 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom geen huismerk als je alles zo duur vindt geworden?
Lijkt mij heel smerig.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
@:de_boswachter mijn avondeten bevatte daadwerkelijk gebakken avocado
Ze zien hem bij de big 4 al aankomen met een blikje River colaquote:Op maandag 30 mei 2022 19:48 schreef Sked het volgende:
Als @:KingRoland huismerkartikelen koopt is het gedaan met zijn reputatie
Op naar Grunn @Zipportal @MC-Mquote:Vliegveld Groningen kan dagelijks 20 vluchten van Schiphol overnemen
Ik denk dat @KingRoland voor het marketingverhaal achter Hak is gevallen.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom geen huismerk als je alles zo duur vindt geworden?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat @:KingRoland voor het marketingverhaal achter Hak is gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |