onze kleuter is ook last minute in de zomervakantie zindelijk geworden, onze redding was de zindelijkheidsbox. Hoe stom ik het ook vond, een pakket om je kind zindelijk te krijgen, het werkte wel als een treinquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:28 schreef Loj het volgende:
Sterkte Gogo!
En verder gluur ik hier alvast een beetje mee..
Li heeft al afscheid genomen op het kdv, gaat over twee weken wennen op de bso, over drie en een halve week naar school en is over een maand al 4
Ze is er helemaal aan toe, op een ding na… zindelijkheid:(
ah wat shit zeg! hoe is het nu met hem?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:46 schreef Gogo83 het volgende:
Tot zover een onbezorgde vakantie met veel zwemmen...![]()
Vanmiddag werd ik door de opvang gebeld, T was bij een tikspelletje gevallen en had zichzelf opgevangen en daarbij zijn arm gebroken. Het is een dubbele botbreuk, één bot is ook nog uit de kom en er is een wond van een botsplinter. T is heel dapper, maar heeft ook veel pijn. Hij wordt zo geopereerd, hij krijgt pinnen in zijn armen. Best een kutbegin van de vakantie.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:28 schreef Loj het volgende:
Sterkte Gogo!
En verder gluur ik hier alvast een beetje mee..
Li heeft al afscheid genomen op het kdv, gaat over twee weken wennen op de bso, over drie en een halve week naar school en is over een maand al 4
Ze is er helemaal aan toe, op een ding na… zindelijkheid:(
Poep was bij T ook een ramp. Tot we het boek Dag Drol lazen. Met wat extra uitleg sprak dat zo tot de verbeelding dat ie toen wél op de wc ging poepen. Overigens had ie de eerste maanden op school gemiddeld eens in de twee weken nog wel een vieze of natte broek. Niet ideaal, maar wat doe je eraan? Het werd vanzelf minder.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:48 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]Ook alvast mee lezen hier, beetje wennen aan de namen en titel.
Nog 3,5 week vakantie en dan begint mevrouw hier op school. Weekje vooraf wordt er contact gezocht welke dagen ze de eerste week (weken) welkom is en qua tijd.
Zindelijkheid.. Pff. Ze is al zeker 3-6 maanden droog, maar die poep is een heel verhaal hier.
Heel benieuwd ook hoe het gaat straks met één juf op 20-30 leerlingen i.p.v. de opvang.
Ochquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:48 schreef Gogo83 het volgende:
Alle lof voor het lieve personeel wat zo zijn best deed. Van een arts die echt de tijd nam (zowel voor de uitleg in begrijpelijke taal) als voor gekkigheid om T af te leiden. Ook verbond hij de arm van T zijn knuffel op precies dezelfde manier als bij T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |