Waarschijnlijk een of andere internettroll van Civitas Christiana of een dergelijk duistere club.quote:
Nee, je laat gewoon onvervalste homohaat zien.quote:Op maandag 30 mei 2022 07:28 schreef Problemsgeld het volgende:
[..]
Ze zijn heel sneaky bezig want de homo gemeenschap is opnieuw de stichter van een ernstige ziekte. Dit mag blijkbaar niet gezegd worden. Ik zeg altijd dat homoseksuelen méér rechten hebben dan hetero's.
Waarom blijf je dan volharden dat apenpokken er is dankzij homoseks, terwijl meerdere malen op het tegendeel is gewezen.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:57 schreef Problemsgeld het volgende:
[..]
Ik heb geen haat tegen homoseksuelen. Ik krijg wel een kronkel in mijn brein als men feiten verdraaid om homoseksuelen in een goed daglicht te plaatsen dat is alles.
Haha, de stichter nog wel. Hoe sticht je precies een ziekte? En wanneer zouden homo's dit specifieke virus hebben 'gesticht'?quote:Op maandag 30 mei 2022 07:28 schreef Problemsgeld het volgende:
[..]
Ze zijn heel sneaky bezig want de homo gemeenschap is opnieuw de stichter van een ernstige ziekte. Dit mag blijkbaar niet gezegd worden. Ik zeg altijd dat homoseksuelen méér rechten hebben dan hetero's.
Dit leest allemaal niet zo lekker. Nog afgezien van de nogal bekrompen inhoud.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:21 schreef Nicksanders het volgende:
Apenpokken gewoon niet je lul douwen daar waar die niet hoort in de bips van een man en je bent al beschermd.
Slotje.
Had ik nog nooit van gehoord, maar zo te lezen bepaald geen frisse club.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of andere internettroll van Civitas Christiana of een dergelijk duistere club.
Daar is het virus slechts verspreid, niet gesticht. Apenpokken is voor het eerst ontdekt bij mensen in de jaren 80' in Afrika, waarschijnlijk na het eten van wilde dieren. Met homo's heeft dat dus helemaal niets te maken.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:30 schreef Problemsgeld het volgende:
[..]
Zie de fetisjfestival in antwerpen. En zie nu bijv dat de grote meerderheid van alle patiënten met apenpokken homoseksuelen zijn. Hetzelfde geldt voor AIDS.
Als ik even snel hun website bekijk zie ik daar weinig vreemds op staan. Waarom zou dit dus 'geen frisse club' betreffen?quote:Op maandag 30 mei 2022 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Had ik nog nooit van gehoord, maar zo te lezen bepaald geen frisse club.
quote:Waarom krijgt niet iedereen het pokkenvaccin?
Er is op dit moment geen reden om te verwachten dat monkeypox zich wijd zal verspreiden. Om die reden heeft het grootschalig vaccineren van Nederland geen meerwaarde.
Jezus was een homo.quote:Op maandag 30 mei 2022 07:40 schreef Problemsgeld het volgende:
[..]
Er wordt zelfs nu nog steeds gediscusseerd over dat homoseksuelen wél bloed mogen doneren. Ze zijn helemaal gek geworden. Heb je dat al gelezen?
Beide is niet waar, zoals is aangetoond in de discussie...quote:Op maandag 30 mei 2022 09:30 schreef Problemsgeld het volgende:
[..]
Zie de fetisjfestival in antwerpen. En zie nu bijv dat de grote meerderheid van alle patiënten met apenpokken homoseksuelen zijn. Hetzelfde geldt voor AIDS.
Ik denk dat als mensen op hun werk of in de supermarkt ineens iemand met z'n kop vol met apenbulten naast zich hadden gekregen er paniek uitgebroken was.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als we niet net uit corona waren gerold dan had niemand verder aandacht aan dit virus geschonken en was het met een 1kolommertje in de krant afgedaan.
Die paar honderd gevallen? Welnee. Er is nu ook geen paniek.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat als mensen op hun werk of in de supermarkt ineens iemand met z'n kop vol met apenbulten naast zich hadden gekregen er paniek uitgebroken was.
Jij verwacht het niet komende zomer te gaan krijgen?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die paar honderd gevallen? Welnee. Er is nu ook geen paniek.
Je weet dat het in Afrika helemaal niet enkel aan homo's is voorbehouden hè? Er is geen seksueelcontact voor een besmetting nodigquote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Problemsgeld het volgende:
Tot nu toe toont onderzoek aan dat de ziekte voornamelijk verspreidt door seksueel contact en dan voornamelijk man op man seks. Dat is wel iets goeds. Ik ben geen homo dus de kans dat ik het oploop is klein.
Monkeypox Is Spreading During Sex – and That Is Actually a Relief
https://comgettr.com/monk(...)s-actually-a-relief/
Nee, jij wel?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij verwacht het niet komende zomer te gaan krijgen?
Mijn partner was op de gay parade op Gran Canaria en kwam onder de bulten terug.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij verwacht het niet komende zomer te gaan krijgen?
Het wordt ook niet overgedragen doordat iemand aan de andere kant van de kamer een kuchje heeft en dan gelijk twintig mensen besmet.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je weet dat het in Afrika helemaal niet enkel aan homo's is voorbehouden hè? Er is geen seksueelcontact voor een besmetting nodig
Nee, iemand met open gebarsten apenbulten heeft de deurklink van de plee vastgehad en twintig mensen na hem hebben 3 weken later de zweren op hun pik zittenquote:Op maandag 30 mei 2022 18:42 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het wordt ook niet overgedragen doordat iemand aan de andere kant van de kamer een kuchje heeft en dan gelijk twintig mensen besmet.
Dat is het grote verschil.
Als het in die mate zou verspreiden dan zou apenpokken al lang en breed COVID hebben ingehaald.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee, iemand met open gebarsten apenbulten heeft de deurklink van de plee vastgehad en twintig mensen na hem hebben 3 weken later de zweren op hun pik zitten
Dan moet die gene wel een redelijke snee op zijn hand hebben. Blijkbaar wordt het voornamelijk vanuit anaal seks doorgegeven onder mannen. Dat verklaard ook het feit dat de meerderheid van de besmettingen onder homos plaatsvinden.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee, iemand met open gebarsten apenbulten heeft de deurklink van de plee vastgehad en twintig mensen na hem hebben 3 weken later de zweren op hun pik zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |