Dit is goorquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon van close contact met apen krijgen hè
https://www.kaotic.com/video/80e91b11_20220607085102_t
Overrated bedoel je.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Deze pandemie uitbraak is behoorlijk underrated.
Sommige zaken in het leven hebben gewoon even de tijd nodig. Check anders even https://apenpokken.nl en zie dat het best de goede kant opgaatquote:
Het loopt aardig op.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:23 schreef the-eye het volgende:
Sommige zaken in het leven hebben gewoon even de tijd nodig. Check anders even https://apenpokken.nl en zie dat het best de goede kant opgaat
Beetje raar, nooit drama gemaakt van chickenpox, maar nu wel van monkeypox.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:myShizzle
Daar gaan je domeinnamen:
https://www.ad.nl/buitenl(...)riminerend~aa108ceb/
Blijkbaar moeten we volgens de WHO Afrika associëren met apen en daardoor is de naam apenpakken racistisch en discriminerend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beetje raar, nooit drama gemaakt van chickenpox, maar nu wel van monkeypox.
Varkensgriep en Mexicaanse griep mocht ook niet indertijd. Ook alle coronavarianten zijn hernoemt zodat er geen locatie of dier en dergelijke meer in zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mexicaanse griep kon inderdaad niet, maar dat varkensgriep niet mocht van de WHO is nieuw voor me.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:07 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Varkensgriep en Mexicaanse griep mocht ook niet indertijd. Ook alle coronavarianten zijn hernoemt zodat er geen locatie of dier en dergelijke meer in zit.
Dus helaas voor je, geen rel maar een normale gang van zaken.
Volgens mij hadden islamitische landen wel daarover geklaagd inderdaad. Zoiets kan ik me nog herinneren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mexicaanse griep kon inderdaad niet, maar dat varkensgriep niet mocht van de WHO is nieuw voor me.
Op Wikipedia brengt Mexican Flu me naar Swine Influenza.
Regenboogpokken, diversiteitspokken, inclusiviteitspokken, pridepokken, de keuze is reuze.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom heet het bij ons dan waterpokken?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, hebben wij het ooit kippenpokken genoemd?quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom heet het bij ons dan waterpokken?
Niet alleen islamitische landen maar ook de varkensindustrie. Als je een ziekte naar een bedrijfstak of een land gaat noemen dan heeft dat een negatieve invloed. Voor personen is dat net weer andersom. Dr Dupeytren is heel trots op wat hij ontdekte, voor mij had hij het zelf ook mogen krijgen...quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Volgens mij hadden islamitische landen wel daarover geklaagd inderdaad. Zoiets kan ik me nog herinneren.
Ik hoop dat het MPX(v) wordt, dan zit ik nog enigszins goed met mijn mpxtracker.comquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En de vogelgriep dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mexicaanse griep kon inderdaad niet, maar dat varkensgriep niet mocht van de WHO is nieuw voor me.
Op Wikipedia brengt Mexican Flu me naar Swine Influenza.
Die is nog niet op mensen overgeslagen, en komt alleen bij vogels voor dus dat is vooralsnog een prima naam.quote:
Dat moet dan eigenlijk ook varicellazostervirus-pokken zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom heet het bij ons dan waterpokken?
MOVID-22 is ook op zich een best prima naam.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:04 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-zou-discriminerend
"De onderzoekers doen in hun brief een suggestie voor een alternatieve naam voor het virus dat nu rondwaart, al rolt die ook niet makkelijk over de tong: hMPXV A.1."
Maar dat is een suggestie, ja.
Apenpokken gaat al jaren rond onder de mensen in Afrika maar nu het hier is moet het ineens een andere naam krijgenquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:09 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die is nog niet op mensen overgeslagen, en komt alleen bij vogels voor dus dat is vooralsnog een prima naam.
HET IS EEN COMPLOT!!!quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:21 schreef the-eye het volgende:
[..]
Apenpokken gaat al jaren rond onder de mensen in Afrika maar nu het hier is moet het ineens een andere naam krijgenDe arrogantie
quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:44 schreef myShizzle het volgende:
Zojuist bijna 500 cases toegevoegd aan de tracker op apenpokken.nl.
Gaat lekker
Het moet sowieso een andere naam krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:21 schreef the-eye het volgende:
[..]
Apenpokken gaat al jaren rond onder de mensen in Afrika maar nu het hier is moet het ineens een andere naam krijgenDe arrogantie
In het Frans klinkt het als een aangenaam parfum: Variole du singe.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het moet sowieso een andere naam krijgen.
namelijk de Bokitobulten. De vogelgriep heet in de volksmond ook wel de kippenkuch.
Kijk zo wil ik het zien. Aan de haren de trein uit sleuren die Apenpestlijersquote:Op het station van het Belgische Gent-Sint-Pieters zijn drie passagiers uit een trein gehaald, omdat ze besmet zouden zijn met het apenpokkenvirus. Het medisch interventieplan werd afgekondigd nadat er verdenkingen van het virus waren bij meerdere passagiers. Alle reizigers werden een voor een uit de trein gehaald.
,,Drie passagiers op de trein van Welkenraedt naar Kortrijk zouden zijn betrapt op zwartrijden en werden van de trein gehaald”, zegt woordvoerder Bart Crols van het Belgische spoorwegbedrijf NMBS. ,,Bij controle werd vastgesteld dat ze mogelijk besmet zijn met apenpokken.”
Tegen de conducteur zouden de reizigers hebben beweerd schurft te hebben. Die vertrouwde het niet en belde de spoorwegpolitie. In het station Gent-Sint-Pieters haalde een ambulance de zieke reizigers op. Ze zouden zijn opgenomen in het Universitair Ziekenhuis Gent.
,,Nadat alle andere reizigers een voor een uit de trein zijn gehaald, werd het voertuig uit voorzorg uit dienstregeling gehaald”, zegt Crols. Inmiddels rijden op het traject weer treinen.
WTF?quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:44 schreef the-eye het volgende:
Trein in België stilgelegd na melding van apenpokken bij passagiers
https://www.ad.nl/buitenl(...)passagiers~a77e20f5/
,,Drie passagiers op de trein van Welkenraedt naar Kortrijk zouden zijn betrapt op zwartrijden en werden van de trein gehaald”, zegt woordvoerder Bart Crols van het Belgische spoorwegbedrijf NMBS. ,,Bij controle werd vastgesteld dat ze mogelijk besmet zijn met apenpokken.”
???¿quote:Tegen de conducteur zouden de reizigers hebben beweerd schurft te hebben.
Ik vind de berichtgeving meer dan merkwaardig.quote:Kijk zo wil ik het zien. Aan de haren de trein uit sleuren die Apenpestlijers
Zwartrijden en beweren schurft te hebben. Schurft komt alleen voor bij migranten. Zullen dus wel illegale Afrikanen geweest zijn maar dat dat zal men angstvallig stilhouden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:55 schreef Za het volgende:
[..]
WTF?
[..]
???¿
[..]
Ik vind de berichtgeving meer dan merkwaardig.
quote:The World Health Organization confirmed Wednesday that it is investigating whether monkeypox could be sexually transmitted after it was detected in patients’ semen.
The UN health agency confirmed that it was taking seriously the unexpected DNA findings made by scientists in both Italy and Germany.
“This may have been something that we were unaware of in this disease before,” Catherine Smallwood, monkeypox incident manager at WHO/Europe, said of the possibility it is sexually transmitted.
“We really need to focus on the most frequent mode of transmission and we clearly see that to be associated with skin-to-skin contact,” she told a press briefing.
quote:Meer dan 2.000 bevestigde gevallen en één overlijden aan apenpokken
Het aantal bevestigde gevallen van apenpokken is opgelopen tot 2.103, in 42 landen. Er is ook sprake van één overlijden, in Nigeria. Dat zegt de Wereldgezondheidsorganisatie WHO zaterdag.
Vijfentachtig procent van de bevestigde gevallen werd geregistreerd in Europa. De Belg Hans Kluge, de topman van WHO Europa, zei eerder deze week al dat Europa het epicentrum is van de uitbraak van het apenpokkenvirus. In absolute aantallen werden de meeste besmettingen vastgesteld in het Verenigd Koninkrijk (524), gevolgd door Spanje (313) en Duitsland (263). België staat op 52 besmettingen.
https://www.hln.be/nieuws(...)apenpokken~a3bd3207/
EINDELIJK EEN DODE NU KUNNEN WE DE EPIDEMIE EINDELIJK SERIEUS NEMEN!quote:
Een reiziger die tegen een conducteur verklaart "Allez, ik heb schurft aan U!" is natuurlijk geen melding van het hebben van apenpokken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:55 schreef Za het volgende:
Ik vind de berichtgeving meer dan merkwaardig.
quote:
Binnenkort Pride week, ik kan je nu al zeggen dat dat een feest gaat worden.quote:
Augustus pas, dus we kunnen nog een aanloopje nemen...quote:Op donderdag 23 juni 2022 01:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Binnenkort Pride week, ik kan je nu al zeggen dat dat een feest gaat worden.
Hoeveel daarvan zijn ondertussen alweer hersteld?quote:
166quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn ondertussen alweer hersteld?
quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
staat er niet bij helaasquote:Op donderdag 23 juni 2022 21:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu nog Noord Korea, die zullen vast wel over 2 jaar als de uitbraak voorbij is een melding doen van apenpokken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:47 schreef the-eye het volgende:
[..]![]()
Zuid Korea, Libanon en Singapore doen nu ook mee
https://www.reuters.com/site-search/?query=monkeypox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |