Nou nee. Relevant ivm het Magnusson Hamilton Incident.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
F1 / Oude koeien - discussieer hier nog even over voorgaande seizoenen
Misschien moet je dan, naast een link dumpen, even uitleggen waarom dit exact dezelfde situatie is volgens jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou nee. Relevant ivm het Magnusson Hamilton Incident.
En al beweert dit gehele geachte forum dat dit weer hélemaal anders was dan interesseert me dat niets.
Sowieso interessant, ik denk Ferrari met voorsprong het snelste. Wellicht een van de andere teams zelfs voor de bulls. Mercedes gaat snel door langzame bochten. Haas en Alfa ookquote:
Aan de andere kant: we hebben RBR nog niet echt met veel vleugel zien rijden. Wie weet hoeveel downforce ze kunnen genereren wanneer rechtelijnsnelheid niet zo belangrijk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:27 schreef XL het volgende:
[..]
Sowieso interessant, ik denk Ferrari met voorsprong het snelste. Wellicht een van de andere teams zelfs voor de bulls. Mercedes gaat snel door langzame bochten. Haas en Alfa ook
Hoe is één voorbeeld van Verstappen relevant voor het geval tussen Magnussen en Hamilton? "Ja maar Verstappen deed het ook een keertje"?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou nee. Relevant ivm het Magnusson Hamilton Incident.
En al beweert dit gehele geachte forum dat dit weer hélemaal anders was dan interesseert me dat niets.
In 2010 won Webber in de Red Bull in Spanje en Monacoquote:It’s only the third time that the Monaco Grand Prix has been run just one week after another race. It also happened in 2010 and 2011.
Dit weekend reed RBR niet bepaald met weinig vleugel, dus aan de hand daarvan trekken sommigen al de conclusie Ferrari pole.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: we hebben RBR nog niet echt met veel vleugel zien rijden. Wie weet hoeveel downforce ze kunnen genereren wanneer rechtelijnsnelheid niet zo belangrijk is.
#25 CONFIRMEDquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:40 schreef Nober het volgende:
BREAKING NEWS
[..]
In 2010 won Webber in de Red Bull in Spanje en Monaco
In 2011 won Vettel in de Red Bull in Spanje en Monaco
In 2022 won Verstappen in de Red Bull in Spanje
In 2016 won Verstappen in de Red Bull in Spanje, en niet in Monacoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:40 schreef Nober het volgende:
BREAKING NEWS
[..]
In 2010 won Webber in de Red Bull in Spanje en Monaco
In 2011 won Vettel in de Red Bull in Spanje en Monaco
In 2022 won Verstappen in de Red Bull in Spanje
Maar toen zat er niet maar 1 week tussen de 2 races. Dus telt nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 07:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
In 2016 won Verstappen in de Red Bull in Spanje, en niet in Monaco![]()
Okay, je hebt punt...quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar toen zat er niet maar 1 week tussen de 2 races. Dus telt niet
ze zullen vast een andere vleugel gaan meenemen voor monacoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: we hebben RBR nog niet echt met veel vleugel zien rijden. Wie weet hoeveel downforce ze kunnen genereren wanneer rechtelijnsnelheid niet zo belangrijk is.
Rosberg zei het niet voor niks al in 2016, en daarna is het nog minimaal 6 keer gebeurd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe is één voorbeeld van Verstappen relevant voor het geval tussen Magnussen en Hamilton? "Ja maar Verstappen deed het ook een keertje"?
Die voorbeelden van Hamilton zijn om aan te tonen dat het met enige regelmaat bij Hamilton misgaat als er iemand buiten om hem heen gaat.
Ik denk toch dat Mercedes dit jaar minder prijzengeld gaat pakken, maar misschien verbazen ze ons nog.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zullen vast een andere vleugel gaan meenemen voor monaco
hetzelfde geld voor mercedes.
ik hoop dat ze meedoen in de mix om het spannend te maken maar ik gun het hele team niks, laat ze maar lekker net naast alle prijzen grijpen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Mercedes dit jaar minder prijzengeld gaat pakken, maar misschien verbazen ze ons nog.
Eens. Gewoon lekker racenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze meedoen in de mix om het spannend te maken maar ik gun het hele team niks, laat ze maar lekker net naast alle prijzen grijpen.
Ferrari daarentegen gun ik het dit jaar wel, 2 prima coureurs die hard racen en bijna niks anders, geen mode show op de grid, geen BLM ( politiek ) geneuzel wat totaal niet thuis hoort op de baan, geen #jewelryshop, tot nu toe geen gezeik over flexwings en pitstops en de gevechten tussen max en leclerc waren epic tot nu toe zonder enig gezeik.
Wat een verademing is dat. Gewoon keihard vechten op de baan, maar daarna gewoon normaal doen tegen elkaar. Vorig jaar was het de hele tijd een soort van koude oorlog achter de schermen. Nu beschouwen Max en Charles gewoon na als ze elkaar tegenkomen en geven elkaar een handje als het even niet mee zit bij de andere. Zo veel fijner om te kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze meedoen in de mix om het spannend te maken maar ik gun het hele team niks, laat ze maar lekker net naast alle prijzen grijpen.
Ferrari daarentegen gun ik het dit jaar wel, 2 prima coureurs die hard racen en bijna niks anders, geen mode show op de grid, geen BLM ( politiek ) geneuzel wat totaal niet thuis hoort op de baan, geen #jewelryshop, tot nu toe geen gezeik over flexwings en pitstops en de gevechten tussen max en leclerc waren epic tot nu toe zonder enig gezeik.
serieus.....Russel gaat ook nog een keer teamorders krijgen ook al ligt hij 50 punten voor op hem.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat een verademing is dat. Gewoon keihard vechten op de baan, maar daarna gewoon normaal doen tegen elkaar. Vorig jaar was het de hele tijd een soort van koude oorlog achter de schermen. Nu beschouwen Max en Charles gewoon na als ze elkaar tegenkomen en geven elkaar een handje als het even niet mee zit bij de andere. Zo veel fijner om te kijken.
Je ziet al meteen wat er gebeurt als Mercedes één race een soort van mee begint te doen. Britse media staat weer op het dak, Toto zit weer te schuimbekken en Lewis klimt opeens weer met een gigantisch emo verhaal in zijn social media pen.
Ondertussen rijdt Russell Lewis totaal naar de klote, maar niemand die het daar over durft te hebben bij Mercedes ..... Roepen dat Lewis de race had kunnen winnen terwijl Russell foutloos naar de derde plek heeft gereden is echt zo fucking respectloos jegens Russell.
Nou ja... Het punt is natuurlijk gewoon dat CultLH alle schuld van alle clashes met Max bij Max legt, maar dat dit seizoen, nu er ook andere rijders bij gevechten met zowel Max als Lewis betrokken zijn, Max nog niet 1 keer tegen iemand anders heeft aangezeten, en Lewis inmiddels al een paar keer. En nog ligt het allemaal aan Max... Ja, want Max heeft al 7 penalty points, zijn er nieuwe regels voor gevechten op de baan, etc, etc. Ondertussen laat Lewis wéér zijn auto tegen die van een andere aanlopen als hij buitenom ingehaald wordt. Maar het ligt nooit aan Lewis.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:54 schreef DjVero het volgende:
Leclerc en Verstappen rijden al hun hele levens tegen elkaar, natuurlijk is dat respect veel groter. We moeten nog maar zien of het nog steeds zo clean blijft naarmate het seizoen vordert en de strijd steeds heviger. Maar vooralsnog is deze battle wel echt genieten, ja
Daar had ik nog niet eens over na gedachtquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Evenstar het volgende:
Roepen dat Lewis de race had kunnen winnen terwijl Russell foutloos naar de derde plek heeft gereden is echt zo fucking respectloos jegens Russell.
Niet helemaal hetzelfde, maar Wolff bood dit weekend ook weer zijn excuses aan bij Ham 'vanwege de temperatuur op het einde'quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over na gedacht
Ja, dat is weer zo'n geval van totaal gebrek aan respect. In SA kreeg Hamilton nog excuses voor de draak van een auto terwijl Russell hem toen ook keurig naar de vijfde plek reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |