Is wel het minste waar ik me zorgen om zou maken als ik zo'n leeuw knuffeldequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:38 schreef pullup het volgende:
Niet knuffelen, voor je het weet heb je apenpokken
Honden zijn leukerquote:
quote:
Dit weekeinde weer racen?quote:
Valse ******beesten bedoel jequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:53 schreef pullup het volgende:
Helemaal niets met hondenSlijmballetjes zijn het
Weg, moet alleen de aangifte nog doen.quote:
Kan dat niet online?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weg, moet alleen de aangifte nog doen.
Jaquote:
Succes.. Al op zoek naar iets nieuws?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Moest alleen even alles erbij zoeken en kon de rekening niet vinden
Ik krijg een nieuwe, zelfde model. Zo werkt deze verzekering (kost ook weer niet al te veel die verzekering).quote:
Man3quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe, zelfde model. Zo werkt deze verzekering (kost ook weer niet al te veel die verzekering).
Enige gaat zijn dat ik kan gaan wachten tot ie beschikbaar is. Termijn die ze nu gaven was oktober
Zo das lang... hoe oud was de fiets? en was ie electrisch?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe, zelfde model. Zo werkt deze verzekering (kost ook weer niet al te veel die verzekering).
Enige gaat zijn dat ik kan gaan wachten tot ie beschikbaar is. Termijn die ze nu gaven was oktober
Fiets was 2,5 jaar oud. De vervanger van degene die daarvoor gestolen wasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo das lang... hoe oud was de fiets? en was ie electrisch?
OK, een gangbaar model dat nog steeds in produktie isquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fiets was 2,5 jaar oud. De vervanger van degene die daarvoor gestolen was
Nee, een echte fiets natuurlijk
Ja, komt wel ieder jaar een nieuwe versie uit zeg maar. Krijg dan wel de laatste versie.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, een gangbaar model dat nog steeds in produktie is
Wat is dat?quote:
Hmmmm, das niet goed, dus er is iets in je gespotenquote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, das niet goed, dus er is iets in je gespoten
heb je al aangifte gedaan?
Ik ben onschuldig ook al had ik laatst een doos gekocht.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)-echt-gaande-is.html
geprikt worden
Een doos wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig ook al had ik laatst een doos gekocht.
Das uit een liedjequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben altijd onschuldig mijn naam is haas en ik weet van niks
Injectienaalden en spuiten.quote:
Verslaving.quote:
Nope maar ze zijn ideaal voor de modelbouw om nauwkeurig kleine gaatjes te boren. De spuiten weer om verf te mengen.quote:
Heroine schijnt er redelijk mee genomen te kunnen wordenquote:
ik vermoedde al zoiets , maar nog niet geopperdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope maar ze zijn ideaal voor de modelbouw om nauwkeurig kleine gaatjes te boren. De spuiten weer om verf te mengen.
Weet ik, van een vriend.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heroine schijnt er redelijk mee genomen te kunnen worden
Ah, je hebt een ervaringsdeskundige paraatquote:
Ik weet wel hoe een injectie te geven maar van drugs blijf ik ver weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je hebt een ervaringsdeskundige paraat
Dat zeg je nu jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een injectie te geven maar van drugs blijf ik ver weg.
Drugs is niets voor mij.quote:
Zo heet ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben altijd onschuldig mijn naam is haas en ik weet van niks
Heroine, cocaine,quote:
En beviel de pil wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
jaja .. ik was ooit eens met een collega op stap... na werk ... Gingen we met bier in de auto naar Purmerend , daar had ie een adresje , pillen en heroine kocht ie daar ... toen terug naar Amsterdam de stad in op mn 1e pil ... was erg gezellig .. volgens mij was het donderdagavond stapavond... daarna terug zn auto in en toen ging in heroine roken ... en vroeg of ik ook wou ..... toch maar niet gedaan... volgende dag weer naar het werk ....
ja die beviel prima....quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En beviel de pil wel?
Ik heb echt nog nooit iets van pillen of zwaarder genomen. Ook wiet niet trouwens.
Ik heb wel eens een zee-egel onder mijn voet gehad. Telt dat ook?quote:
Daaar kun je behoorlijk ziek van worden .. zwager had dat ook een keer ehbo werd datquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een zee-egel onder mijn voet gehad. Telt dat ook?
Ik ook maar gelukkig zwom ik er over heen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een zee-egel onder mijn voet gehad. Telt dat ook?
Werd die er ziek van?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daaar kun je behoorlijk ziek van worden .. zwager had dat ook een keer
Je gaat binnenkort niet naast Steve Tyler zitten he?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ja die beviel prima....
verder ooit speed, LSD, cocaïne, wiet en hash gebruikt... naast roken en alcohol ..
Precies weet ik het ook niet meer .... Ik was het veld in tijdens mn veldwerk net onder Benidorm .. Ik zat toen het 1e jaar op een camping aan een strand ...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Werd die er ziek van?
Ik werd niet ziek. Maar het was lastig om die naaldjes uit mijn voet te krijgen.
Ik ben geen fan en wist niet eens wie het wasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat binnenkort niet naast Steve Tyler zitten he?
https://www.ad.nl/show/ae(...)geld-terug~a52e6d7f/
Mijn moeder een naald van de naaimachine.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:09 schreef -Shii- het volgende:
Ik heb wel vaker een naald in m'n vinger gehad (tijdens een handwerk-klusje).
Das geen 'vieze' naald toch die eerst bij iemand anders in een lichaamsdeel heeft gezet?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:09 schreef -Shii- het volgende:
Ik heb wel vaker een naald in m'n vinger gehad (tijdens een handwerk-klusje).
Ik zit liever naast Liv Tylerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat binnenkort niet naast Steve Tyler zitten he?
https://www.ad.nl/show/ae(...)geld-terug~a52e6d7f/
Niet? Oh ik ken hem welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen fan en wist niet eens wie het was
Heb je die de laatste tijd wel eens gezien?quote:
Al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die de laatste tijd wel eens gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Zag haar pas in een serie. Botox, plastische chirurgie, etc is gewoon niet goed voor mensenquote:
Au!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder een naald van de naaimachine.
Nee voor zover ik weet was dat niet het geval.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das geen 'vieze' naald toch die eerst bij iemand anders in een lichaamsdeel heeft gezet?
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 14Oh ja die rookmelders worden verplicht of zijn ze het al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je krijgt gewoon een muzikale keuken
Mooiquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:27 schreef -Shii- het volgende:
Nee voor zover ik weet was dat niet het geval.
Mijn vader heeft hem er uit gehaald. Liep gelukkig goed af. Ikzelf ben eens in een houten prikkertje gaan staan. Week mijn been omhoog moeten houden.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Au!
[..]
Nee voor zover ik weet was dat niet het geval.
Die worden verplicht ja. Ik had ze al.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die rookmelders worden verplicht of zijn ze het al?
Arme burenquote:Maar je krijgt gewoon een muzikale keuken
Per 1 juli.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die rookmelders worden verplicht of zijn ze het al?
Maar je krijgt gewoon een muzikale keuken
Ik heb ze al en die ging dus af bij koken en nu heb ik er ineens geen meer.quote:
Daar moet je m ook niet plaatsenquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik heb ze al en die ging dus af bij koken en nu heb ik er ineens geen meer.
Moi? Dat is de woningbouwvereniging in hun alwetendheidquote:
Ah ok ... Dan mogen ze door het stof .... bij mij hangt ie in de gang maar wel redelijk dicht bij de badkamer ... daar is ie wel eens van afgegaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Moi? Dat is de woningbouwvereniging in hun alwetendheid
Ding van het plafond geslagen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik heb ze al en die ging dus af bij koken en nu heb ik er ineens geen meer.
Lange mannenquote:
190quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Lange mannenZonder hen had die er wel afgelegen ja
Meter?quote:
quote:
Dat is wat in mijn paspoort staat. Zo vaak meet ik dat nietquote:
Ik ook niet ... vroeger stond er thuis wel een meetding naast een deur in een kamer .... zelfs mn dochter staat er op .. Ik was wel de grootstequote:Op woensdag 25 mei 2022 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wat in mijn paspoort staat. Zo vaak meet ik dat niet![]()
Die gaan 10 jaar mee.quote:
Wij hebben ze net hangen.Best goede batterijen.quote:
Grote vriend.quote:
Goedemorgen Dot.quote:
Morguh FF, weer een nachtje doorgehaald?quote:
Insgelijks vriendquote:Op woensdag 25 mei 2022 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend.
Een hele goedemorgen.
Hey Dotquote:
Hey Engine, alweer terug in Nederland?quote:
O vroeg net of je weer terug was, vandaag dusquote:
Beam Bosk in Harlingen.quote:
Ja,en slapen wil niet lukken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FF, weer een nachtje doorgehaald?
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beam Bosk in Harlingen.
[ afbeelding ]
Goedemorgen baas.quote:
quote:
Vervelend hoor, kunnen ze daar niets aan doen?quote:
Ik moet zelf op normale tijden gaan slapen,dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend hoor, kunnen ze daar niets aan doen?
Waarom lukt je dat dan niet, wat is er zo spannend/mooi dat je opblijft?quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet zelf op normale tijden gaan slapen,dan is er niks aan de hand.
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vroeg net of je weer terug was, vandaag dus
Goede reis Engine
Het wordt vaak steeds later.Ik ben nu ook wel moe maar kan niet slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom lukt je dat dan niet, wat is er zo spannend/mooi dat je opblijft?
Dat snap ik.Hoop dat het iets bijtrekt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Na de operatie kwam ik 8 kilo aan. Voornamelijk door vocht dat werd toegevoegd. Inmiddels weeg ik "nog maar"100 kilo. Dat vocht moet ergens blijven. Overdag draag ik een steunkous, om vocht af te drijven, en toch moet ik bovengemiddeld vaak plassen. 's Nachts gaat de steunkous uit en moet ik aan de lopende band. Ik schat dat ik 12 keer naar de wc ben gelopen. Aan lichaamsbeweging dus geen gebrek. Maar om nu te zeggen dat ik uitgerust opsta.
He tongmans; gewoon doorgaan!quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Na de operatie kwam ik 8 kilo aan. Voornamelijk door vocht dat werd toegevoegd. Inmiddels weeg ik "nog maar"100 kilo. Dat vocht moet ergens blijven. Overdag draag ik een steunkous, om vocht af te drijven, en toch moet ik bovengemiddeld vaak plassen. 's Nachts gaat de steunkous uit en moet ik aan de lopende band. Ik schat dat ik 12 keer naar de wc ben gelopen. Aan lichaamsbeweging dus geen gebrek. Maar om nu te zeggen dat ik uitgerust opsta.
Hoi.quote:
O gelukkig maar, dan heb je thuis wat te smullenquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
Stukjes hert gaan toch mee. Die man zei dat het geen probleem was dus probeer hert maar gewoon.
A bah dat is vervelend, vooral als je herstellende bent is het vervelend dat je niet slaaptquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Mooi plaatsje om vakantie te vierenquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
Vakantie .......
[ afbeelding ]
De gemiddelde fokker als ie eens van zijn zolderkamer komt
[ afbeelding ]
Hoi Dotquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi plaatsje om vakantie te vieren
Morgun Marcb
Zo naar de fysio en dan komt straks de schilder de boel herstellen waar hij en zijn collega's een zooitje van gemaakt hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi Dot
Nog spannende plannen voor vandaag?
Lekker man...quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
Vakantie .......
[ afbeelding ]
De gemiddelde fokker als ie eens van zijn zolderkamer komt
[ afbeelding ]
Hopelijk helpt de fysio goed voor je, dan kan je daarna met je zweep die schilders bijsturenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo naar de fysio en dan komt straks de schilder de boel herstellen waar hij en zijn collega's een zooitje van gemaakt hebben
En jij?
Echt je gelooft het niet maar ze komen het nu al voor de 4de keer herstellen en nog doen ze het niet goedquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk helpt de fysio goed voor je, dan kan je daarna met je zweep die schilders bijsturen
Ik moet werken nog vandaag, laatste dagje voor de vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is nog niet allesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt je gelooft het niet maar ze komen het nu al voor de 4de keer herstellen en nog doen ze het niet goed
Sturen ze steeds een ander bedrijf. Vraag mij af waar de vakman van tegenwoordig isHet is vaak: het moet snel, het moet goedkoop. Dus het is een haastklus met goedkoop, slecht hechtend materiaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is nog niet alles
En dat pakt uiteindelijk duurder uit want het moet opnieuw gedaan worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Ja het ziet er allemaal niet uit. Ze zijn nu al vanaf vorig jaar bezig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is vaak: het moet snel, het moet goedkoop. Dus het is een haastklus met goedkoop, slecht hechtend materiaal.
En dat pakt uiteindelijk duurder uit want het moet opnieuw gedaan worden.
Damn,wat een gedoe zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ziet er allemaal niet uit. Ze zijn nu al vanaf vorig jaar bezig.
Van de week een schilder, die moest de glaslatten er af halen, dan tussen raam en kozijn kitten, glaslatten er weer voor rubbers er weer in doen.
Nee zegt hij ik haal die glaslatten er niet af. Ik haal die rubbers er af en dat kit ik dan wel dicht.
Ik tegen hem, dat is je opdracht niet.
Nee maar dit werkt ook.
Punt 1 het ziet er niet uit en punt twee het was de opdracht niet
Dus heb het niet afgetekend.
Er komt nu bijna iedere dag iemand van dat bedrijf die het moet herstellen allemaal maar die gaat weer weg omdat ze geen duidelijke opdracht mee hebben gekregen.
Nu kwam gisteren de schilder, die moest alles op nieuw kitten wat niet mooi gedaan was bijwerken afschuren en alles op nieuw aflakken.
Ik heb hem 4x terug moeten roepen omdat hij dingen gewoon overslaat.
Ik word er een beetje moedeloos van
Ja kan je wel stellen, ben er ook goed klaar mee zoquote:
Ken het verhaal tot dusver,maar dit is echt bedroevend.Prima dat ze een beginneling sturen maar laat het een expert keuren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je wel stellen, ben er ook goed klaar mee zo
Het zijn allemaal oudere mannen, niet echt beginnelingen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken het verhaal tot dusver,maar dit is echt bedroevend.Prima dat ze een beginneling sturen maar laat het een expert keuren.
Ik zou ze geen koffie geven.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn allemaal oudere mannen, niet echt beginnelingen.
Het is diep droevig inderdaad hoe ze te werk gaan.
Met een appelkoek.quote:
Wat irritant. En klagen bij de woningbouw heeft geen zin?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ziet er allemaal niet uit. Ze zijn nu al vanaf vorig jaar bezig.
Van de week een schilder, die moest de glaslatten er af halen, dan tussen raam en kozijn kitten, glaslatten er weer voor rubbers er weer in doen.
Nee zegt hij ik haal die glaslatten er niet af. Ik haal die rubbers er af en dat kit ik dan wel dicht.
Ik tegen hem, dat is je opdracht niet.
Nee maar dit werkt ook.
Punt 1 het ziet er niet uit en punt twee het was de opdracht niet
Dus heb het niet afgetekend.
Er komt nu bijna iedere dag iemand van dat bedrijf die het moet herstellen allemaal maar die gaat weer weg omdat ze geen duidelijke opdracht mee hebben gekregen.
Nu kwam gisteren de schilder, die moest alles op nieuw kitten wat niet mooi gedaan was bijwerken afschuren en alles op nieuw aflakken.
Ik heb hem 4x terug moeten roepen omdat hij dingen gewoon overslaat.
Ik word er een beetje moedeloos van
Heeft de douane opgemerkt dat je een hert bij je hebt?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:12 schreef engine het volgende:
Laatste paar ponden zijn ook op. En hert en ik zijn door de douane
Wel netjes aan de riem toch he?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:12 schreef engine het volgende:
Laatste paar ponden zijn ook op. En hert en ik zijn door de douane
Heb het in de handbagage en mijn tas werd er niet uit gehaald. Dat er iets van vlees in zit zullen ze toch wel gezien hebben denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heeft de douane opgemerkt dat je een hert bij je hebt?
Goede reis ✈️
quote:
Mooi. Dat scheelt weer gedoe.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:50 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het in de handbagage en mijn tas werd er niet uit gehaald. Dat er iets van vlees in zit zullen ze toch wel gezien hebben denk ik.
Nou is het ook wel vreemd om Engelse kaas naar Engeland mee te nemen. De kans is best groot dat je het daar ook kan kopenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi. Dat scheelt weer gedoe.
Ik kwam in Schotland een Nederlander tegen die bij de douane (in Newcastle) een stuk cheddar-cheese had moeten inleveren.
Engelse kaas mocht Engeland niet in
Dat zal bambi niet erg vindenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb alleen geen extra stoel geboekt dus die moet op schoot dadelijk.
Net zoiets dat je wiet Nederland in gaat smokkelen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is het ook wel vreemd om Engelse kaas naar Engeland mee te nemen. De kans is best groot dat je het daar ook kan kopen
Dat is waar. Hij had het bij zich als snack voor onderweg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is het ook wel vreemd om Engelse kaas naar Engeland mee te nemen. De kans is best groot dat je het daar ook kan kopen
Is ook vrij dom jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net zoiets dat je wiet Nederland in gaat smokkelen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi. Dat scheelt weer gedoe.
Ik kwam in Schotland een Nederlander tegen die bij de douane (in Newcastle) een stuk cheddar-cheese had moeten inleveren.
Engelse kaas mocht Engeland niet in
Nee, voor geen meter, sterker nog de directeur was hier van de week en het kost hum geen drol extra dus waar zouden zij zich druk om makenquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Wat irritant. En klagen bij de woningbouw heeft geen zin?
Hey chufiquote:
Geen Feijeoord fanquote:
Geen fan van dat is een understatement zeg maarquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen Feijeoord fan
MIj boeit het eigenlijk niet wie wint. Heb helemaal niets met voetballen
Idem hier. Maar ik gun iedereen een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen Feijeoord fan
MIj boeit het eigenlijk niet wie wint. Heb helemaal niets met voetballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
Een beetje relaxen onder de conifeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bambiquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb alleen geen extra stoel geboekt dus die moet op schoot dadelijk.
Van mij nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen fan van dat is een understatement zeg maar
Gelukkig hoef je er ook niets mee te hebben toch.
Dait wat anders, hoop dat het voor de fans een mooie wedstrijd wordt, als ik maar niet hoeft te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Idem hier. Maar ik gun iedereen een mooie wedstrijd [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
Een beetje relaxen onder de conifeer
Konden ze gemakkelijk wennen aan hun tijdelijke onderkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
In je cargo wel, powerbanks e.d dan weer niet, die moeten cabin, en dan mogen ze ook niet groter dan 15kMa zijn volgens mij. Handbagage mogen dan weer geen vloeistoffen >100Ml bevatten, want dan kun je die weer wegmikken.. Het wordt steeds een beetje onnavolgbaarder..quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Het is soms ook maar net wie er zit.
Zag bij het inleveren van de ruimbagage dat er ook geen deo flessen of haarlak in mogen zitten. Dat heeft toch ook zo'n beetje iedereen wel bij.
Heb jij altijd haarlak bij je ja?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Het is soms ook maar net wie er zit.
Zag bij het inleveren van de ruimbagage dat er ook geen deo flessen of haarlak in mogen zitten. Dat heeft toch ook zo'n beetje iedereen wel bij.
Imodium helpt meestal wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
D8 ik lekker 4 dagen vrij te hebben, daar zijn er alweer 3 van naar de klote geholpen door de planning.. begin er een klein beetje de schijt van te krijgen
Een nekschot voor de planner ookquote:
Als we daar nou eens mee beginnen is de vervuiling door het vliegen ook meteen wegquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
Zeker als de EU in of uit gaat kun je beter gewoon niets meeslepen wat ooit wortels of een hartslag had.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Konden ze gemakkelijk wennen aan hun tijdelijke onderkomen?
Que?quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we daar nou eens mee beginnen is de vervuiling door het vliegen ook meteen weg
quote:
Niets in het vliegtuig dat een hartslag heeft of hadquote:
Alleen nog maar drones en satellieten de lucht in.quote:
Goed lezen... alleen hád.. bio dingen meenemen naar een ander land is gewoon bijna altijd een probleem.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets in het vliegtuig dat een hartslag heeft of had
Daarom ook de heeft erbij, gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed lezen... alleen hád.. bio dingen meenemen naar een ander land is gewoon bijna altijd een probleem.
Ze hebben misschien wel het idee dat ze op vakantie zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Zo te zien willen ze niet meer weg.
Ja, satellieten zijn überschone dingen, daar hebben we er nog niet genoeg van ronddobberen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen nog maar drones en satellieten de lucht in.
Komt eraan, maandje nog, dan flikkert hij op.. droplul.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou eerst een nieuwe planner zoeken.
Vooruitgang!quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt eraan, maandje nog, dan flikkert hij op.. droplul.
fingers crossed..quote:
Jij niet dan?quote:
Bij mij is niks zeker. Altijd weer een verrassing wat er in de koffer zit...en nee, die wordt niet door m'n moeder ingepakt.quote:
Ja ja… Trapt de douane daar in?quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:27 schreef engine het volgende:
[..]
Bij mij is niks zeker. Altijd weer een verrassing wat er in de koffer zit...en nee, die wordt niet door m'n moeder ingepakt.
quote:
Jaaaaaquote:
Bedankt voor de lieve beterschapskaart. Vooral de tandartsstoel uit de martelcontainer was een hart onder de riem. Ha ha ha.quote:
Jupquote:
Het was toch ook een martelgang. 😝 Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat het een martel stoel was. @ToT vertelde het mij toen ik hem zei zijn creatie gebruikt te hebben 🤣🤣quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor de lieve beterschapskaart. Vooral de tandartsstoel uit de martelcontainer was een hart onder de riem. Ha ha ha.
En van Dusseldorf ben jij ook nog wel een uur onderweg toch?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:11 schreef engine het volgende:
Ik zou eigenlijk vanaf Schiphol nog doorvliegen naar Düsseldorf. Die vlucht moet nog vertrekken en ben nu bijna thuis
Ja dat is ook nog een uur inderdaad. Blij dat ik dat niet gedaan heb. 10 minuutjes trein nogquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En van Dusseldorf ben jij ook nog wel een uur onderweg toch?
ToT PMde dat al daarom naar me. Anders had k het ook niet geweten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was toch ook een martelgang. 😝 Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat het een martel stoel was. @:ToT vertelde het mij toen ik hem zei zijn creatie gebruikt te hebben 🤣🤣
quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:59 schreef Sunsy het volgende:
Hoe is het hier?
Zo mijn dochter ophalen van kamp.Ben benieuwd hoe ze het vond.
En apenpokken check.quote:
kwis?quote:
Met die caviabak toch?quote:
Reken ik ook goed.quote:
Heb het zelf nooit gezien.. maar zulke programma's had vroeger wel veel..beter dan wat er nu op is..quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Wij keken altijd.
Was ook weinig keus toen
Neuh, deze piepen niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Piepen ze nog harder dan dat ze al doen
Ga ik dat even doenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk het filmpje even dat ik postte
quote:
Anaal?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Deze week 20 jaar geleden dat hij overleed.
https://www.rtlboulevard.(...)anaal-bart-de-graaff
Zo lang alweer geleden..quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Zo lang alweerquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd gaat best hard ........quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Die muts die met hem trouwde, het ging haar niet snel genoegquote:
Was hij getrouwd?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die muts die met hem trouwde, het ging haar niet snel genoeg
Echt? Wat een vies mens zeg..quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die muts die met hem trouwde, het ging haar niet snel genoeg
Ja en gescheiden.quote:
Nee joh dat was echte liefdequote:Op woensdag 25 mei 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt? Wat een vies mens zeg..![]()
Zat zeker op zijn geld te azen..
Oh ok er is niet veel over te vinden.quote:
Hij eerder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar daar staat ze op een trapje[ link | afbeelding ]
Hij iddquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar daar staat ze op een trapje[ link | afbeelding ]
Tussen je billen?quote:
Oh echtquote: