Is wel het minste waar ik me zorgen om zou maken als ik zo'n leeuw knuffeldequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:38 schreef pullup het volgende:
Niet knuffelen, voor je het weet heb je apenpokken
Honden zijn leukerquote:
quote:
Dit weekeinde weer racen?quote:
Valse ******beesten bedoel jequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:53 schreef pullup het volgende:
Helemaal niets met hondenSlijmballetjes zijn het
Weg, moet alleen de aangifte nog doen.quote:
Kan dat niet online?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weg, moet alleen de aangifte nog doen.
Jaquote:
Succes.. Al op zoek naar iets nieuws?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Moest alleen even alles erbij zoeken en kon de rekening niet vinden
Ik krijg een nieuwe, zelfde model. Zo werkt deze verzekering (kost ook weer niet al te veel die verzekering).quote:
Man3quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe, zelfde model. Zo werkt deze verzekering (kost ook weer niet al te veel die verzekering).
Enige gaat zijn dat ik kan gaan wachten tot ie beschikbaar is. Termijn die ze nu gaven was oktober
Zo das lang... hoe oud was de fiets? en was ie electrisch?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe, zelfde model. Zo werkt deze verzekering (kost ook weer niet al te veel die verzekering).
Enige gaat zijn dat ik kan gaan wachten tot ie beschikbaar is. Termijn die ze nu gaven was oktober
Fiets was 2,5 jaar oud. De vervanger van degene die daarvoor gestolen wasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo das lang... hoe oud was de fiets? en was ie electrisch?
OK, een gangbaar model dat nog steeds in produktie isquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fiets was 2,5 jaar oud. De vervanger van degene die daarvoor gestolen was
Nee, een echte fiets natuurlijk
Ja, komt wel ieder jaar een nieuwe versie uit zeg maar. Krijg dan wel de laatste versie.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, een gangbaar model dat nog steeds in produktie is
Wat is dat?quote:
Hmmmm, das niet goed, dus er is iets in je gespotenquote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, das niet goed, dus er is iets in je gespoten
heb je al aangifte gedaan?
Ik ben onschuldig ook al had ik laatst een doos gekocht.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)-echt-gaande-is.html
geprikt worden
Een doos wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig ook al had ik laatst een doos gekocht.
Das uit een liedjequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben altijd onschuldig mijn naam is haas en ik weet van niks
Injectienaalden en spuiten.quote:
Verslaving.quote:
Nope maar ze zijn ideaal voor de modelbouw om nauwkeurig kleine gaatjes te boren. De spuiten weer om verf te mengen.quote:
Heroine schijnt er redelijk mee genomen te kunnen wordenquote:
ik vermoedde al zoiets , maar nog niet geopperdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope maar ze zijn ideaal voor de modelbouw om nauwkeurig kleine gaatjes te boren. De spuiten weer om verf te mengen.
Weet ik, van een vriend.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heroine schijnt er redelijk mee genomen te kunnen worden
Ah, je hebt een ervaringsdeskundige paraatquote:
Ik weet wel hoe een injectie te geven maar van drugs blijf ik ver weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je hebt een ervaringsdeskundige paraat
Dat zeg je nu jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een injectie te geven maar van drugs blijf ik ver weg.
Drugs is niets voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |