Nee maar die poes wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik een vereiste voor jouw verkansies?
Don't tell me what to do, you're not my real mom!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In die week is het warm dus heb je geen jas aan.
En jij een jurkje?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In die week is het warm dus heb je geen jas aan.
Nee dat is niet mogelijk, toevallig!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Don't tell me what to do, you're not my real mom!.
Snotverquote:
Het is 2022, alles is mogelijk want anders ben je fobisch!quote:
Ik kan niet met mijn 34 jaar jouw 45 ofzo door mijn baarmoeder hebben geperst. Onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is 2022, alles is mogelijk want anders ben je fobisch!
AGEIST!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan niet met mijn 34 jaar jouw 45 ofzo door mijn baarmoeder hebben geperst. Onmogelijk.
En open achterkant uiteraardquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik draag alleen jurkjes als het met blote benen kan zo ongeveer
Leeftijdsdiscriminatie lees ik, maar da is nie! Ik praat namelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
AGEIST!.
En ja, dat is een "echt" iets.
Maakt niet uit, hoe dan ook, je bent vast op de een of andere manier offensivequote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscriminatie lees ik, maar da is nie! Ik praat namelijk
met heel veel oude wijze fok mannen.
Tja t moet er nu toch al uitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Laatst was er op TikTok of insta een vrouw van 55 die beweerde zwanger te zijn. Toen mensen zeiden dat dat misschien niet zo verstandig was, waren ze ageists.
De waarheid doet pijn blijkbaar.
Even die nieuwe show van Gervais op Netflix kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hoe dan ook, je bent vast op de een of andere manier offensive.
Nietusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hoe dan ook, je bent vast op de een of andere manier offensive.
Altijd goed!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even die nieuwe show van Gervais op Netflix kijken.
Die zoeken we even op.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd goed!
Ik denk dat je Isaac Butterfield ook wel kan waarderen dan.
Wat mij betreft niet hoor, maar alles en iedereen is tegenwoordig constant offendedquote:
That's what I'm talking aboutquote:
Erg Ozzie, erg offensive maar ook erg grappigquote:
Is mij nooit opgevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet hoor, maar alles en iedereen is tegenwoordig constant offended.
Just because you're offended doesn't mean you're right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |