SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Baby darling doll face honey
Boek over worst.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stekjes lijken aan te slaan
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stekjes lijken aan te slaan
Je hebt wel zo'n dik boek nodig voor Barry ja.quote:
Barry had in 't echie maar een kleine. Heb de foto gister naar @Molo gestuurdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt wel zo'n dik boek nodig voor Barry ja.
ja volgens mij zo'n zelfde calathea als ik al heb.. en een eh.. syngonogwatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat voor zijn het? Ik bedoel, ik zie een Monstera en misschien iets 'thea-igs?
Je zat in de worstmode?quote:
Genietenquote:
quote:
Het was hier helemaal niet te droog.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niks mis mee, goed voor de plantjes.
psycholoog namens het amber heard team. Hij moet op basis van de films van depp bepalen hoe hij is ofzoquote:
oh, dat volg ik niet.quote:
Ik zie puppy's.quote:
En voor 4E'squote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niks mis mee, goed voor de plantjes.
zijn er meerdere?quote:
Goede graadmeterquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
psycholoog namens het amber heard team. Hij moet op basis van de films van depp bepalen hoe hij is ofzo
Nee, nee. Maar fijn als het niet zo warm is en dat het regent.quote:
Ik hoop het niet voor julliequote:
Deze man had natuurlijk ook wel 30 CM .quote:
zit je in de wachtkamer?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Tandarts loopt uit. Klamme handen en klotsende oksels
Sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Tandarts loopt uit. Klamme handen en klotsende oksels
controle, of gaat er meer gebeuren?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Had nog wel een keertje extra kunnen kakken thuis.
jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze gezien?
https://www.libelle.nl/et(...)&utm_source=copylink
paar filmpjes van gezien, Die gimmick lijkt me ook maar leuk voor 1xquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze gezien?
https://www.libelle.nl/et(...)&utm_source=copylink
Zenuwgerrie.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Had nog wel een keertje extra kunnen kakken thuis.
ja denk dat de meeste gasten ook eenmalig komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar filmpjes van gezien, Die gimmick lijkt me ook maar leuk voor 1x
gelukkig had ie nog een gaatjequote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Controle en schoonmaken. Hopelijk blijft het daarbij.
Ik zou er wel in de keuken willen staan.quote:
7,944 op de schaal van @Haagsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gelukkig had ie nog een gaatje
@:haags
Om je als een hork te gedragen kan je in elke keuken wel terechtquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou er wel in de keuken willen staan.
Mijn liefste Chefkok ging altijd met ons even naar buiten.Even roken,en dan weer rammen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om je als een hork te gedragen kan je in elke keuken wel terecht![]()
Heb op werk ook zo'n dictator in de dop werken
huehuequote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn liefste Chefkok ging altijd met ons even naar buiten.Even roken,en dan weer rammen.
Ik ben ook maar een laylo,maar heb toch wel dingen gedaan in de horeca.quote:
laylo?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een laylo,maar heb toch wel dingen gedaan in de horeca.
Een wat ?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een laylo,maar heb toch wel dingen gedaan in de horeca.
Ook schijten?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:04 schreef Ama het volgende:
Ik wil thuis lekker met de deur open kunnen chillen enz.
ben je zwanger?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb denk ik een parasiet mee genomen uit thailand
quote:Boze reizigers hebben zondagavond op Schiphol geprobeerd de veiligheidscontrole te bestormen. Dat gebeurde nadat beveiligers een groot aantal wachtrijen afsloten omdat hun dienst er op zat, terwijl er nog lange wachtrijen stonden. Ook gisteren kampt de luchthaven nog met grote personeelstekorten bij de controles.
https://www.ad.nl/economi(...)dscontrole~a83550c6/
Schijten met de deur open is heerlijkquote:
En overdag meer licht want heb geen raampje in de wc.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijten met de deur open is heerlijk
Piet Parasiet?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou die vriendjes worden met de lintworm denk je?
Maar als je echt parasiet hebt zou ik er zsm iets aan doen wel en niet mee rond blijven lopen.quote:
ja volgende week is huisarts terug. maar mijn gerries blijven dunquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar als je echt parasiet hebt zou ik er zsm iets aan doen wel en niet mee rond blijven lopen.
Het WC-eendgehalte nadert hier asymptotisch naar 100 %?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat briljant dat mijn werkgever een eigen onderzoeksafdeling heeft. Gewoon je vragen aanleveren en zij maken er een onderzoek van en doen na afloop de analyse
kunne ze onderzoeken waarom gasten bij binnenkomst in een restaurant die ene vieze tafel nemen en niet die 100 andere schone tafels?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat briljant dat mijn werkgever een eigen onderzoeksafdeling heeft. Gewoon je vragen aanleveren en zij maken er een onderzoek van en doen na afloop de analyse
Zal toch wel een andere dienstdoende arts zijn? Dan moet je weer in in bakje op gaan vangen ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgende week is huisarts terug. maar mijn gerries blijven dun
Zij doen normaliter extern onderzoek, maar intern dus ook. Maar goed, alle organisaties doen interne onderzoeken, dus dat is niet zo vreemdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het WC-eendgehalte nadert hier asymptotisch naar 100 %?
Ja alleen voor enstige dingen geloof ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal toch wel een andere dienstdoende arts zijn? Dan moet je weer in in bakje op gaan vangen ben ik bang.
Uh, watquote:
hoezo tandvlees weggehaaldquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Alleen tandvlees weggehaald. Het leek heel veel, dus ik vroeg ernaar maar het was normaal en het was te zien dat ik die raggertjes gebruikte, want m'n tandvlees was supergezond en bloedde ook niet. Ik heb die raggertjes het afgelopen jaar drie keer gebruikt ofzo
Nieuwe foto's gemaakt, zag er ook prima uit.
Dus tot over een half jaar.
tandvlees weghalenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Alleen tandvlees weggehaald. Het leek heel veel, dus ik vroeg ernaar maar het was normaal en het was te zien dat ik die raggertjes gebruikte, want m'n tandvlees was supergezond en bloedde ook niet. Ik heb die raggertjes het afgelopen jaar drie keer gebruikt ofzo
Even wachten met weghalen tot je op je streefgewicht zit.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
dit matcht niet met de rest van het verhaal?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunne ze onderzoeken waarom gasten bij binnenkomst in een restaurant die ene vieze tafel nemen en niet die 100 andere schone tafels?
Tandplak bedoel ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo tandvlees weggehaald? mijn tandvlees bloed altijd
ondanks dat ik me de neten rag
Ik mag morgen. Dan gaan ze met een haak in mijn tandvlees prikken en dan zeggen dat ik last heb van bloedend tandvlees. Als ze nu niet met die haak erin prikken dan zou ik er ook geen last van hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wachten met weghalen tot je op je streefgewicht zit.
Eerst eat all the food.
Ja soms maar das niet altijd de redenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die tafel staat waarschijnlijk op een fijn plekje?
Misschien is het dan wel chronisch en blijf je altijd op gewicht.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wachten met weghalen tot je op je streefgewicht zit.
Eerst eat all the food.
oh dat zou nice zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel chronisch en blijf je altijd op gewicht.
Ik zoek altijd het tafeltje dat het verst van andere mensen afstaatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms maar das niet altijd de reden
toch even die ochtend bolus draaienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Of tandsteen.
Wacht.
Ik heb niet geslapen.
kan je beter thuis blijven :pquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zoek altijd het tafeltje dat het verst van andere ,ensen afstaat
En wordt ze rijk van deze uitvinding.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even een keertje door zo'n influencer op TV laten zeggen en we hebben morgen tienduizend wappies die parasieten alten implanteren om op gewicht te blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo getriggered dat ze dat gewoon midden in de woonkamer doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:25 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Plant Dad is trouwens ook niet vies van een stukkie @:bondage
geen idee waarom die een ban heeft maar hij komt terugquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou dat had ik gemist. Neem me niet kwalijk.
Teruglezen waard.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er is geloof ik al een dieet gaande waarbij je je laat besmetten met een lintwormquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wordt ze rijk van deze uitvinding.
we zouden toch van jou een samenvatting in dm krijgen?quote:
En twee kutnummers.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeur
Hier zit een liedje in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeur
Cetaquote:
Kinderen voor kinderenquote:
Vijf kilo aan lintworm.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
misschien zit ik vandaag wel al onder de 70 kilo
In Midden/Zuid-Amerika kun je volgens mij wel een lintwormdieet volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even een keertje door zo'n influencer op TV laten zeggen en we hebben morgen tienduizend wappies die parasieten alten implanteren om op gewicht te blijven
ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
doe maar een stuk of 5quote:
Zijn die beesten niet gesegmenteerd ofzo, dat je er stukjes van af kunt halen en dat ze dan verder leven?quote:
ja dacht het welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die beesten niet gesegmenteerd ofzo, dat je er stukjes van af kunt halen en dat ze dan verder leven?
Alsof je stekjes maakt.
Sowieso bans.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee waarom die een ban heeft maar hij komt terug
Ik kon hem een tijdje geleden niet meer vinden. Volgens mij was die reactie verwijderd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga het verhaal niet teruglezen
Rennen, daar moeten we heen!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Midden/Zuid-Amerika kun je volgens mij wel een lintwormdieet volgen.
Paar daagjes afkoelen kan soms heul geen kwaad voor een hoop mensen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sowieso bans.Tenzij iemand zich heel erg misdraagt, maar ik vind het nogal kinderachtig dat geban.
Deze reeks blijft een van mijn favorieten https://www.reddit.com/r/(...)r_for_the_us_forest/quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n favorieten niet meer vinden op reddit.
Doe mij ook zo’n binnenkantbeestjequote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij ook zo’n binnenkantbeestje![]()
@:uitstraling
Werken wij bij Tele2?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:49 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik al een paar keer ingelogd op de tele2 site om te kijken naar de verschillende opties voor verlengen. Nu kreeg ik net een sms dat ze mij binnenkort gaan bellen met een speciaal aanbod. Denken jullie dat dat de moeite waard is om te wachten?
Met je wel de rundervariant nemen en niet de varkensvariant.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij ook zo’n binnenkantbeestje![]()
@:uitstraling
Ja dat was een van de eerste dingen die ik daar lasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze reeks blijft een van mijn favorieten https://www.reddit.com/r/(...)r_for_the_us_forest/
Oh god ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze reeks blijft een van mijn favorieten https://www.reddit.com/r/(...)r_for_the_us_forest/
ik heb denk ik de visvariantquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met je wel de rundervariant nemen en niet de varkensvariant.
Precies mijn punt, maar dan betreffende bans uitdelen. Maar laat maar..... ik wil ook niet opnieuw de discussie aanwakkeren, want blijkbaar is het gisteren al besproken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar daagjes afkoelen kan soms heul geen kwaad voor een hoop mensen hoorWe moeten ook niet doen alsof er heul wat aan de hand is.
wat je wel wil horen..quote:
besprokenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Precies mijn punt, maar dan betreffende bans uitdelen. Maar laat maar..... ik wil ook niet opnieuw de discussie aanwakkeren, want blijkbaar is het gisteren al besproken.
Ja en dat had ook gisteren niet gehoeven inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Precies mijn punt, maar dan betreffende bans uitdelen. Maar laat maar..... ik wil ook niet opnieuw de discussie aanwakkeren, want blijkbaar is het gisteren al besproken.
nee ende neequote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:57 schreef gianni61 het volgende:
wordt het een gieter of een theekannetje?
Nee hoor, ik ben gewoon dik.quote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
altijd
aint nobody got time for met het verkeerde been uit bed stappen
Was het de moeder van Gergi?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst zei iemand tegen mij: Och ben je zwanger?![]()
"Nee".
waarom zei ze dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee".
Komt vaker voor in Foqueville.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee".
Mensen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee".
De oorzaak van al het kwaadquote:
Nou ik denk omdat kwiwi met een drieliterpot augurken aan de heg stond.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar stond ik raar en met m'n volgevreten pens niet ingetrokken
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk omdat kwiwi met een drieliterpot augurken aan de heg stond.
Ik ook, en zelfs tegen een vriendin zeg ik dat nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:28 schreef bitterbal het volgende:
vind het echt ongepast van mensen waarmee je niet bevriend bent
ja precies.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en zelfs tegen een vriendin zeg ik dat niet
ftfyquote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:28 schreef bitterbal het volgende:
vind het echt ongepast van mensen waarmee je niet bevriend bent
Bale is weer eens onherkenbaar.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, lol, mezelf een beetje gespoiled met de lijst van acteurs, maar ik vind het nu al een goeie grap.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 03:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze waren zo vertraagd (meer dan een uur), dat ik de afspraak moest veranderen naar volgende maandOjee, dat is wel erg vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Nee.quote:
SPOILER: is niet voor niets een spoiler GerrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:39 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dit echt iets voor ijsdraakje zo,n koddig schaapje
[ afbeelding ]
Touw erom en het is net een gebruikte tampon van Ien Dalesquote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:39 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
M'n vader had deze in het oranje in de tuin staan, maar de hond is er met volle vaart ingerend en toen had het schaap een open ruggetjequote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:39 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Achgos.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n vader had deze in het oranje in de tuin staan, maar de hond is er met volle vaart ingerend en toen had het schaap een open ruggetje
Nog meer broodjes brie!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:45 schreef Haags het volgende:
Mooi op tijd om LUNCHGENOT voor vandaag te openen.
Weet nog niet wat ik zal eten. Misschien broodje roerei.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:45 schreef Haags het volgende:
Mooi op tijd om LUNCHGENOT voor vandaag te openen.
ALL DE BROODJES BRIEquote:
*schrijft brie op het boodschappenbriefjequote:
Nee pikketrekker. Gelderse gekookte worst. Kejjenietlese ofsowquote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij hep zeker weer een Mexicano vetklep
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij hep zeker weer een Mexicano vetklep
We hebben een naam.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
https://speld.nl/2021/03/(...)tische-amsterdammer/
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/gevuld-turks-brood-met-kip/
Dit ooit eens maken.
had je beter ook bij de kaufland kunnen meenemenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:08 schreef Ama het volgende:
Mijn geklaag bij de Jumbo heeft geholpen want tandpasta heeft weer de oude prijs.
Ik heb vorige week al bij de Kruidvat gekocht daar is het ook maar 80 cent.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je beter ook bij de kaufland kunnen meenemen
80centquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vorige week al bij de Kruidvat gekocht daar is het ook maar 80 cent.
Onze Ygritte? of die van de serie?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Stapt hier gewoon een complete Ygritte-look-alike in, inclusief vlammende manen
jij en nog 300 anderen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:09 schreef Ama het volgende:
Komt denk ik omdat ik ze lijstje heb gestuurd met de prijzen van alle supermarkten.
AH heeft schijnbaar ook huismerk tandpasta voor 80 eurocent.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
80cent
volgens mij kost die wat ik heb meer dan 4 euro in nederland
Oké Fles.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop gewoon van die grootverpakkingen bij Kruidvat voor een jaar of drie.
Lijkt langer geledenquote:
vanaafquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tikje vroeg Bal en binnenbeestje
Nu voel ik me een oud wijf.quote:
Oke, dan ben je wel een beetje simpelquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Dit geloof je toch niet.. zag vanochtend ineens dat het idiote hulpje van de aannemer bij het afdekken van de vloer met z'n zakmes in het nieuwe parket heeft gesneden!!! Nu moeten hele delen van de vloer er weer uitgehaald worden en opnieuw gelegd worden. Nu ook nog nieuw parket kopen. Hopelijk hebben ze het nogWtf man welke josti snijdt nou dat spul op het parket
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Dit geloof je toch niet.. zag vanochtend ineens dat het idiote hulpje van de aannemer bij het afdekken van de vloer met z'n zakmes in het nieuwe parket heeft gesneden!!! Nu moeten hele delen van de vloer er weer uitgehaald worden en opnieuw gelegd worden. Nu ook nog nieuw parket kopen. Hopelijk hebben ze het nogWtf man welke josti snijdt nou dat spul op het parket
wat kost dat tegenwoordig?quote:
Zij moeten dat nu doen. Maar ik regel het zelf nu en stuur ze de rekening van 4000-5000 euro door. Dan moeten zij maar zien of hun verzekering dat betaalt. Zo niet dan trek ik het van het bedrag af dat wij hem nog moeten betalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Regelen zij alles ofmoet je dat nu zelf fixen?
Heb 444 euro los betaald bij Tele2 en betaal dan 22 euro per maand voor 5 gb internet en 200 bel/sms en maandelijks opzegbaar.quote:
oh, dat valt nog best mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb 444 euro los betaald bij Tele2 en betaal dan 22 euro per maand voor 5 gb internet en 200 bel/sms en maandelijks opzegbaar.
5g heb ik niet gedaan. Totaalprijs toestel bij tele2 is 650 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |