Het is je vergevenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou dat had ik gemist. Neem me niet kwalijk.
Er is geloof ik al een dieet gaande waarbij je je laat besmetten met een lintwormquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wordt ze rijk van deze uitvinding.
we zouden toch van jou een samenvatting in dm krijgen?quote:
En twee kutnummers.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeur
Hier zit een liedje in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeur
Cetaquote:
Kinderen voor kinderenquote:
Vijf kilo aan lintworm.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
misschien zit ik vandaag wel al onder de 70 kilo
In Midden/Zuid-Amerika kun je volgens mij wel een lintwormdieet volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even een keertje door zo'n influencer op TV laten zeggen en we hebben morgen tienduizend wappies die parasieten alten implanteren om op gewicht te blijven
ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
misschien zit ik vandaag wel al onder de 70 kilo
doe maar een stuk of 5quote:
Zijn die beesten niet gesegmenteerd ofzo, dat je er stukjes van af kunt halen en dat ze dan verder leven?quote:
ja dacht het welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die beesten niet gesegmenteerd ofzo, dat je er stukjes van af kunt halen en dat ze dan verder leven?
Alsof je stekjes maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |