Schijten met de deur open is heerlijkquote:
En overdag meer licht want heb geen raampje in de wc.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijten met de deur open is heerlijk
Piet Parasiet?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb denk ik een parasiet mee genomen uit thailand
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou die vriendjes worden met de lintworm denk je?
Maar als je echt parasiet hebt zou ik er zsm iets aan doen wel en niet mee rond blijven lopen.quote:
ja volgende week is huisarts terug. maar mijn gerries blijven dunquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar als je echt parasiet hebt zou ik er zsm iets aan doen wel en niet mee rond blijven lopen.
Het WC-eendgehalte nadert hier asymptotisch naar 100 %?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat briljant dat mijn werkgever een eigen onderzoeksafdeling heeft. Gewoon je vragen aanleveren en zij maken er een onderzoek van en doen na afloop de analyse
kunne ze onderzoeken waarom gasten bij binnenkomst in een restaurant die ene vieze tafel nemen en niet die 100 andere schone tafels?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat briljant dat mijn werkgever een eigen onderzoeksafdeling heeft. Gewoon je vragen aanleveren en zij maken er een onderzoek van en doen na afloop de analyse
Zal toch wel een andere dienstdoende arts zijn? Dan moet je weer in in bakje op gaan vangen ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgende week is huisarts terug. maar mijn gerries blijven dun
Zij doen normaliter extern onderzoek, maar intern dus ook. Maar goed, alle organisaties doen interne onderzoeken, dus dat is niet zo vreemdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het WC-eendgehalte nadert hier asymptotisch naar 100 %?
Ja alleen voor enstige dingen geloof ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal toch wel een andere dienstdoende arts zijn? Dan moet je weer in in bakje op gaan vangen ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |