quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Oja, zo denkt iedereen. Bek vol maar niks veranderen, hophop
Niet dan? Al dat gezeik, ook van jou. Doe iets.quote:
De regering moet z'n jankmuil houden. Je kunt ook op vakantie zonder te vliegen. In de jaren '80 was vliegen peperduur, dus gingen we met de auto op vakantie waar je meer beleefde dan in een vliegtuig. Met beprijzing gaan bepaalde groepen niet zo snel meer vliegen waardoor het personeel de reizigersstroom beter aankan. De personeelstekorten kunnen wel eens jaren aanhouden, dus we moeten toch echt luxe inleveren.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens. Beprijzen zal lastig zijn omdat je daarmee niet per se wel ineens personeel hebt, je zal de vluchten moeten beperken en dat gaat ook gegarandeerd agressie en gelazer opleveren. Ik hoor de 2e Kamer nu al huilen over hardwerkende Nederlanders die niet op vakantie mogen etc.
Ik zei de 2e Kamer, niet de regering, he, weet je nog de vorige keer dat de boel vastliep en dat er gelijk een VVD 2e Kamerlid in de studio zat om toch maar luid te roepen hoe erg het allemaal was?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De regering moet z'n jankmuil houden. Je kunt ook op vakantie zonder te vliegen. In de jaren '80 was vliegen peperduur, dus gingen we met de auto op vakantie waar je meer beleefde dan in een vliegtuig. Met beprijzing gaan bepaalde groepen niet zo snel meer vliegen waardoor het personeel de reizigersstroom beter aankan. De personeelstekorten kunnen wel eens jaren aanhouden, dus we moeten toch echt luxe inleveren.
Die verantwoordelijk ligt natuurlijk bij de opdracht- en/of werkgever, niet bij individuele beveiligers.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)dscontrole~b83550c6/
Je moet maar durven5 uur is 5 uur
Fijne vakantie
Schiphol ligt niet in de gemeente Amsterdamquote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:20 schreef raptorix het volgende:
Waarom sluit Halsema die tent niet? Als dit bij een concert had gebeurt had ik dat nog wel eens willen zien.
Laten we een vliegveld bouwen en niet gebruiken.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Oh nee! Laten we snel vliegveld Lelystad openen!
- de VVD
Personeel motiveren om nog harder te werken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 02:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
In een interne email aan het personeel de directeur Adan Morik van beveiligingsbedrijf CTSN weten dat het om een "zeer gevaarlijke situatie" ging en er het risico bestond dat de reizigers massaal ongecontroleerd zouden doorlopen naar het beveiligde gebied van Schiphol". De email is in bezit van NH Nieuws. Omdat de email alleen voor het personeel was bedoeld, wil Morik er niet op reageren.
at5
Ja klopt, qua schiphol ligt dat beetje vreemd, een andere burgemeester/hoofd veiligheidsregio mag ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schiphol ligt niet in de gemeente Amsterdam
Ik zou lekker naar huis gaan en zeggen, hoor het wel wanneer de Arbo het weer vind kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Personeel motiveren om nog harder te werken.
"Het kan heel gevaarlijk worden dus doe je best dit weekend"quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar huis gaan en zeggen, hoor het wel wanneer de Arbo het weer vind kunnen.
Ja het is de schuld van de medewerkers die worden uitgebuitquote:Op maandag 23 mei 2022 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Fijne vakantie
Het probleem bij Schiphol is dat zelfs het personeel wat er eventueel zou willen werken niet in aanmerking komt omdat ze een strafblad hebben (of hun familie), kortom je moet vanuit een kleine pool vissen, en die zou inderdaad eens zo slim moeten zijn om gewoon het driedubbele te vragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:20 schreef Starhopper het volgende:
Wat mij betreft gaan ze gewoon staken. Gewoon die hele zooi platgooien tot ze met fatsoenlijke lonen en arbeidsvoorwaarden komen. In deze tijd van personeelstekort hebben de arbeiders de macht
Die mensen die in de rij stonden om op vakantie te gaan deden de werkdag ervoor niks andersquote:Op maandag 23 mei 2022 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Fijne vakantie
Volgens mij bij de beveiliging voor de paspoort controle.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:24 schreef Libris het volgende:
Zijn deze rijen tussen inchecken en vertrekhallen of tussen de hal en de gate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |